Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shodai har virkelig fått masse hype nå, ligger ann til å være den aller råeste Hokagen nå, imho. Stakkars Nidaime, så har blittt totalt overskygget av sin storebror. Men kanskje vi får se litt mer av hans feats etter hvert.

Han var jo tross alt den første Hokagen, ganske status Imo. Men men, sikker på at froskehelvete(les; "Totemen") Forteller #4's historie, ser forsåvidt frem til det :D

Lenke til kommentar
Shodai har virkelig fått masse hype nå, ligger ann til å være den aller råeste Hokagen nå, imho. Stakkars Nidaime, så har blittt totalt overskygget av sin storebror. Men kanskje vi får se litt mer av hans feats etter hvert.

Vel, alt i alt synes jeg de legger opp til at Yondaime var den sterkeste. Sånn som i Fighten mellom Sandaime og Orochimaru hvor den 3. kista måtte stoppes uansett kostnad og Jiraya har drevet og kalt han den mest talentfulle ninjan noensinne og sånt.

 

EDIT: Forresten, har dårlig hukommelse nå, men Itachi sa at Madara sto bak Kyubi-angrepet, ikke sant? Men nå driver Madara og benekter det. I tillegg nevnte jo Kyubi Madara, så det er tydelig at de har møttes hvertfall. Er noe mystisk som foregår. Det virker som Madara lyver. Virker også som Madara har en interresse i Sasuke av en eller annen grunn.

 

Har sett nok serier og liknende til å få meg en viss intuisjon om forskjellige ting. Tror Madara prøver å manipulere Sasuke til å gjøre et eller annet nå, vet bare ikke hva.

Endret av perman07
Lenke til kommentar

det såg ut som madara brukte kyuubi i fighten mot 1. hokagen er nok der de møttes.. og itachi har sagt mye for å føre sasuke på villspor så vet ikke helt hvem vi bør stole på.. men ut fra denne forklaringen høres jo ikke madara ut som den superkjeltringen vi har fått intrykk av at han er.. gleder meg til neste chapter hvertfall!

Lenke til kommentar
det såg ut som madara brukte kyuubi i fighten mot 1. hokagen er nok der de møttes.. og itachi har sagt mye for å føre sasuke på villspor så vet ikke helt hvem vi bør stole på.. men ut fra denne forklaringen høres jo ikke madara ut som den superkjeltringen vi har fått intrykk av at han er.. gleder meg til neste chapter hvertfall!

Er jo typisk 007 skurk, the guy has a grudge and he's spewing shit about it!

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig det skjer noe helt ekstremt sjokkerende snart, fordi jeg tror jeg begynner å bli veldig lei hele Naruto-manga nå, nettopp pga. Uchihas og deres endeløse whining og attention whoring. Samt. at de skal alltid være så "uovervinnelige med mindre man selv er en Uchiha! :scared: "

 

Jeg gjespa meg gjennom nyeste chapteren, kom ikke som noe overraskelse lenger at Itachi er egentlig en good guy også, med mindre Madara prydrer litt på sannheten selvsagt.

Lenke til kommentar

^hvordan er det å alltid bare se det negative i ting?? for slik du snakker om "uchiha" er litt sånn jeg ser på deg... ironisk ikke sant? (dette er ikke ment som ett person angrep eller noe, vil bare gjøre deg oppmerksom på det om du ikke visste det fra før..)

 

likte chapteret, håper vi snart får vite hva det var itachi sa til naruto.. :p

Endret av Inverno
Lenke til kommentar

Neste gang du referer til meg, så pass på å ikke virke som en forhåndsdømmende drittsekk, for slik som du skriver "alltid bare ser det negative i ting", får meg nesten til å tro at du er en sånn? Føles nesten som at du tror du kjenner meg inn og ut som person siden du kommer med slike uttalelser.

 

Hva som angår Uchiha, bare for å gjøre det klinkende klart for deg, nei jeg var ikke ironisk, jeg har ikke noe til overs for Uchiha. Og hvorfor? Fordi jeg er lei av at alle skal være underdogs i forhold til Uchiha, er vel lov å like og mislike ting ved en manga er det ikke?

 

Hvis jeg stiller meg kritisk så er det fordi det finnes også som regel andre ting å si enn kun det positive, og så langt har jeg ikke vært så veldig fornøyd med Part 2 i Naruto i forhold til Part 1 som jeg ville ha beskrevet som helt fantastisk, nemmen se der, nå var jeg jo litt optimistisk også.

Lenke til kommentar
Jeg håper virkelig det skjer noe helt ekstremt sjokkerende snart, fordi jeg tror jeg begynner å bli veldig lei hele Naruto-manga nå, nettopp pga. Uchihas og deres endeløse whining og attention whoring. Samt. at de skal alltid være så "uovervinnelige med mindre man selv er en Uchiha! :scared: "

 

Jeg gjespa meg gjennom nyeste chapteren, kom ikke som noe overraskelse lenger at Itachi er egentlig en good guy også, med mindre Madara prydrer litt på sannheten selvsagt.

Whine whine whine...

Lenke til kommentar
Jeg håper virkelig det skjer noe helt ekstremt sjokkerende snart, fordi jeg tror jeg begynner å bli veldig lei hele Naruto-manga nå, nettopp pga. Uchihas og deres endeløse whining og attention whoring. Samt. at de skal alltid være så "uovervinnelige med mindre man selv er en Uchiha! :scared: "

 

Jeg gjespa meg gjennom nyeste chapteren, kom ikke som noe overraskelse lenger at Itachi er egentlig en good guy også, med mindre Madara prydrer litt på sannheten selvsagt.

Whine whine whine...

I forhold til det pisset du skrev der, så var det et konstruktivt innlegg. Try again please.

 

P.S. Jeg vil fortsette å "whine" så mye som jeg ønsker. :)

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

det er rett som du sier, jeg kjenner deg ikke litt engang. derfor er alt som ligger i den setningen hentet fra oppførselen din her på forumet.. som er (slik jeg seg det) negativ til det meste men selvfølgelig ikke alt.. det er langt fra første gangen jeg ser en fyr som skriver "yay elsket det nye chapteret\episoden." så kommer du men "nei, du har feil den saug.."

 

det kommer mye whine fra deg.. om du klarer å imrømme det eller ikke er vel opp til deg..

Lenke til kommentar

Jeg er ikke hårsår, jeg bare ser ikke poenget i å "angripe" meg i en tråd som omhandler en japansk manga, bruk kreftene på noe annet er du snill. Jeg er kritisk i dag og kjempepositiv i morgen.

 

Bare se her, innlegget mitt på side 49 i tråden:

 

Ganske godt chapter denne uken, nå tar det seg litt opp igjen. Hvis Sasuke blir gjort om til villain for godt nå, så kommer jeg til å ta av meg hatten for Part 2.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...