Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, kanskje. Men har strengt tatt ikke fått med meg frasen Bloodline Limit i den forbindelsen, selv om den var nevnt i sammenheng med hvordan kombinering av 2 elementer var Bloodline Limit i forrige animeepisoden. Lurer på om dette er litt annerledes av natur.

 

Kan hende det er meningen at vi skal bare skjønne at dette også er en bloodline limit utfra sammenhengen men.

 

Hvem vet, kanskje hun faktisk kan det men har fokusert mer på medisingreia hittil?

Lenke til kommentar

Tror wood elementet bare er brukbart pga det spesielle dnaet til first hokage.

Omtrent som med kazekagen. Han kunne omdanne chakraen sin til et magnetfelt og dermed bruke iront sand.

Og han var tydeligvis den eneste som kunne bruke det.

Det går ikke i arv.

Endret av Ryolitt
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vel, Sasuke er en forvirret gutt. Selvom jeg tror det er ganske sikkert at han på en eller annen måte blir redeemed til slutt, tror jeg han vil være bad boy på en eller annen måte en stund framover, så det er absolutt en mulighet.

Håper da ikke at han forandrer seg, siden han har brent alle broer :D

Lenke til kommentar

Ja da er det ordnet, sasukes nye sti er satt. Han kommer garantert til å hevne seg på Konoha etter dette sjokket, men denne gangen skal han ikke hevne seg på broren men for broren. :D veldig tøff utvikling..

Ser for meg Sasuke slashe seg igjennom en random konohaninja mens han tenker "I`m avenging my brother and my clan! I`m the last Uchiha! Shine!"

Lenke til kommentar

Ja, herregud.. tenk hvor mange tøffe fights vi kan få se i framtiden? Personlig favoritt ville nok blitt Sasuke vs Kakashi :o Eller hvertfall en reunion og et møte.. de har jo enda ikke møttes! Så jeg tror Kishi bygger opp noe rundt de der to.. Neji vs Sasuke kunne også truffet meg. Men venter i spenning på Narutos fremgang da :/ lite på den fronten gitt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...