perman07 Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Hmm, synes dette bare er genialt materiale jeg. Eneste som er kjipt nå er at det er sykt utilfredstillende å kun lese 19 sider hver uke. Itachihistorien gleder jeg meg til. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 19 sider er idd labert, du er ferdig med den før du engang rekker å bli spent. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 "the greatest ninja of his time, and the only man I have ever admired" Å bli beundret av selveste Madara er ikke bare bare. Gleder meg til å lese mer om han Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 burde ikke tsunade kunne bruke wood element? det er jo en blood-line thingy og hun er jo barnebarnet til den 1. hokagen.. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 Hmm, kanskje. Men har strengt tatt ikke fått med meg frasen Bloodline Limit i den forbindelsen, selv om den var nevnt i sammenheng med hvordan kombinering av 2 elementer var Bloodline Limit i forrige animeepisoden. Lurer på om dette er litt annerledes av natur. Kan hende det er meningen at vi skal bare skjønne at dette også er en bloodline limit utfra sammenhengen men. Hvem vet, kanskje hun faktisk kan det men har fokusert mer på medisingreia hittil? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 25. april 2008 Rapporter Del Skrevet 25. april 2008 burde ikke tsunade kunne bruke wood element? det er jo en blood-line thingy og hun er jo barnebarnet til den 1. hokagen.. Tre-element er ikke en blood-line. Lenke til kommentar
Ryolitt Skrevet 26. april 2008 Rapporter Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Tror wood elementet bare er brukbart pga det spesielle dnaet til first hokage. Omtrent som med kazekagen. Han kunne omdanne chakraen sin til et magnetfelt og dermed bruke iront sand. Og han var tydeligvis den eneste som kunne bruke det. Det går ikke i arv. Endret 26. april 2008 av Ryolitt Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Madara virker ganske høflig og laidback for å være en kar som har slaktet såpass mange før i tiden. Kanskje han ønsker bla. at Sasuke skal joine Akatsuki? Litt av en twist det ville ha vært å se EMO-boy'en i den samme drakten som broren hans brukte tidligere. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 27. april 2008 Rapporter Del Skrevet 27. april 2008 Vel, Sasuke er en forvirret gutt. Selvom jeg tror det er ganske sikkert at han på en eller annen måte blir redeemed til slutt, tror jeg han vil være bad boy på en eller annen måte en stund framover, så det er absolutt en mulighet. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Vel, Sasuke er en forvirret gutt. Selvom jeg tror det er ganske sikkert at han på en eller annen måte blir redeemed til slutt, tror jeg han vil være bad boy på en eller annen måte en stund framover, så det er absolutt en mulighet. Håper da ikke at han forandrer seg, siden han har brent alle broer Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Serien har jo veldig mye fokus på hvordan Naruto evner å forandre folk til det bedre. Og siden Sasuke har nesten vært det eneste Naruto har tenkt på helt siden han forsvant vil det jo være litt dumt hvis han ikke skulle greie å "omvende" han. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg håper Yondaime er i live, plutselig kommer inn i story'en, gir Naruto en rasengan midt i trynet og viser alle hva Will of Fire virkelig går ut på. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Hihi, vi prater om urealistiske håp? Isåfall håper jeg at Naruto slutter å være barnslig, starter å tenke før han sier noe og begynner å gjøre glupe ting med en gang istedet for å angrip rett på i raseri. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg lever i håpet ja. Har alltid digga Yondaime, han er jo naturligvis benchmark til hovedpersonen og en legende uten like, imho. Naruto må snart ta et godt tak i balla og skjerpe seg virkelig, er så lei av å se han grine over Sasuke gang på gang. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Siden det er avslørt at han er faren til Naruto så tror jeg det er garantert at vi får noe flashbacks med han hvertfall, men noe mer enn det er urealistisk som sagt. Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Ja da er det ordnet, sasukes nye sti er satt. Han kommer garantert til å hevne seg på Konoha etter dette sjokket, men denne gangen skal han ikke hevne seg på broren men for broren. veldig tøff utvikling.. Ser for meg Sasuke slashe seg igjennom en random konohaninja mens han tenker "I`m avenging my brother and my clan! I`m the last Uchiha! Shine!" Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Ganske godt chapter denne uken, nå tar det seg litt opp igjen. Hvis Sasuke blir gjort om til villain for godt nå, så kommer jeg til å ta av meg hatten for Part 2. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2008 Hvem snakker sant? Personlig tror jeg Itachi, men liker veldig godt hvordan Kishi vinkler dette. Gleder meg så sykt til neste uke. "Itachis hell" Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Hoho, dersom det Madara sier stemmer er det en jævlig bra forklaring. Ting henger sammen som faen, er ikke mange serier eller liknende som virker like forhåndsplanlagt som Naruto gjør akkurat nå. Digger det! Og neste uke ser ut til å bli enda bedre! Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 10. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2008 Ja, herregud.. tenk hvor mange tøffe fights vi kan få se i framtiden? Personlig favoritt ville nok blitt Sasuke vs Kakashi :o Eller hvertfall en reunion og et møte.. de har jo enda ikke møttes! Så jeg tror Kishi bygger opp noe rundt de der to.. Neji vs Sasuke kunne også truffet meg. Men venter i spenning på Narutos fremgang da :/ lite på den fronten gitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå