Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Hadde en følelse på at dette kom til å sje. Blir virkelig spennende nå framover.

 

Sjønner ikke at dere klager over at Sasuke er God-like. Hva kan man forvente? Han er ett geni fra Uchiha klanen som har til og med større potensiale enn Itachi(som var anbu kaptein i en alder av 12år). Itillegg ble han trent av Orochimaru. Er det rart han er "over-powered"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste akkurat chapoteren. Måtte være madara ja ;) men det har jo alle vist lenge, altså som var med massakeret

 

 

 

 

Bad kid

 

"You need to know about him. This man who risked everything to protect the shinobi world. The leaf village. And most of all, his little brother."

 

xD

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Synes denne chapteren var direkte kjedelig egentlig, halve chapteren gikk til å se sasuke puste inn, puste ut, puste inn, puste ut, ffs. At Madara ikke viste hele ansiktet var også ganske irriterende. Så sier Madara at det var han som hjalp Itachi, og Sasuke plutselig gidder ikke bry seg lenger? Javel.

Lenke til kommentar

Er ikke sikkert han har det da. Kan hende MS er en evne ved en Sharingan alle har en kapasitet til å bruke, men som man må lære først. Sånt sett bare brukte Itachi evnene som ligger latente i Sharinganen hans, men som Sasuke ikke kan selv.

 

På det andre siden, you never know...

Lenke til kommentar

hm.. har jo aldri sett på itachi som en som er veldig lysten på å starte en fight.. han prøver alltid å unngå det og når han sloss holder han tilbake.. itachi kunne lett drept kakashi når de sloss kunne nok drept gai også..

 

men er hvertfall spent på fortiden hans.. håper den kommer i neste chapter..

Lenke til kommentar
hm.. har jo aldri sett på itachi som en som er veldig lysten på å starte en fight.. han prøver alltid å unngå det og når han sloss holder han tilbake.. itachi kunne lett drept kakashi når de sloss kunne nok drept gai også..

Han drepte dem ikke fordi han var "good guy" . Dessuten tror jeg Itachi kunne slaktet Sasuke om han ville. Men som sagt i dette chapteret, så ville han ikke det.

Lenke til kommentar

Som sagt, er ikke sikkert Sasuke har Multipell Sklerose nå. Kan hende Itachi brukte latente evner Sasuke selv ikke vil ha tilgang til. At han gjorde det ved berøring er kanskje litt rart, men dette høres ut som en form for hypnose, som i Narutoverden da kanskje er Genjutsu. Ville ikke sjokkert meg dersom Itachi var en av dem som kunne berøringsgenjutsu om det er mulig.

Lenke til kommentar

Når Itachi og Kakashi sloss mot hverandre sa jo Kakashi grunnen for at Itachi ikke brukte Mangekyouen sin, er vel pga synet blir svekket, og hvorfor han ikke dodga var vel at Itachi så ut til å få ekstremt vondt i øyet og blødde fra øyet, forutsetning til det kan han ikke se alt klart. Jeg tror kanskje Itachi så at Madara skulle drepe hele klanen, ble stoppet av Itachi, Itachi tenket seg om og joinet han, skjønte kanskje at Sasuke var den som hadde potensiale for å ta Madara, han(itahci) sa jo selv han ville slåss mot Madara? Jeg spekulerer nå så ikke ta meg for gitT=p

Lenke til kommentar

Nja, han hadde erklært at han synes klanen var meningsløs før massakren, han hadde fått Multipell Sklerose ved å drepe bestevennen før massakren, tror han var involvert litt på forhånd. Kan godt hende såkalte "redeeming qualities" vil bli avslørt, men at han blir ordentlig redeemed tror jeg ikke er mulig.

 

Det du sier om at han lot Sasuke være i live fordi han hadde potensiale til å ta Itachi høres fornuftig ut forøvrig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...