Vipera Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Vel får håpe Naruto for guds skyld at Naruto tar i bruk sin nye trenings metode mer snart. Med den er det utrolig mye han kan oppnå. Lenke til kommentar
vi3t Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 vet ikke hvor mye dere har diskutert det her, men som jeg ser det, så jukser sasuke mere, og ender livet sitt mere også. Han har for det første sharingan, for det andre den derre oro sitt seal, for det tredje slåss han for å drepe. Slik som jeg ser historien er bygd opp på, er hat et viktig element for å bli sterkere. Er litt i blackout nå men det er vel det jeg ville si ^^ Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ikke enig i at Sasuke sloss for å drepe. Flere ganger Orochimaru har kommentert at Sasuke er for myk. Faktisk kommer jeg ikke på noen i farten Sasuke har drept i part 2 utenom Itachi. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Sasuke har drept fyren som wipa out klanen hans, og han som skulle stjele kroppen hans (haw haw), sasuke er jo mushy mushy. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 orochimaru er vel i grunn ikke død enda men seala vekk i det våpenet til itachi.. og om han er død er det ikke fordi sasuke drepte han.. og itachi drepte seg selv imho.. ikke med vilje selvfølgelig men han hadde væertfall like mye med døden sin å gjøre som sasuke.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Når Orochimaru plutselig poppa ut av skulderen til Sasuke, hadde jeg håpet på at han skulle overta helt og vi ville se noe storslagent ut av det hele. Men neida, han ble eid etter 1 panel. Det var både tragisk og latterlig. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Haha, true. Må innrømme en liten del av meg døde når oh so powerful Orochimaru klarer å karre seg utav kroppen til Sasuke (OH THE INUENDO) så blir'n oneshottet. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Synes ikke det var så veldig sjokkerende egentlig, Oro har alltid fryktet Itachi, så når han angriper når Itachi bruker sitt kraftigste våpen fikk han som fortjent Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Så konklusjonen er at Sasuke egentlig ikke har drept noen da Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Sasuke har det i kjeften. Dog han spilte en stor rolle i Itachi sin død! Drepte ikke Naruto akatsuki karen? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Naruto deltok i å drepe Kakuzu etter hvert og har det var jo egentlig han som drepte han helt hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Naruto deltok i å drepe Kakuzu etter hvert og har det var jo egentlig han som drepte han helt hvis jeg ikke husker feil. Jepp, det var Naruto som drepte ham, men han var allerede halvdød før han kom. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Men han tok knekken på'n, mao han tok livet hans, noe som pinglepetter ikke har gjort enda:D Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Husker ikke hvor mange hjerter som var drept på forhånd jeg, men utfra hypinga av jutsu'en hans hadde det ikke sjokkert meg om ett treff ville så godt som drept han uansett. Virket ikke som fighting hadde svekket han heller siden han bare hadde mistet et par hjerter men fortsatt sloss normalt, så tror man nesten kan si at Naruto drepte han alene uten hjelp dersom alt dette stemmer. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Når jeg tenker meg om så var de Kakashi som drepte Kakuzu, ikke Naruto Although Kakuzu survives Naruto's attack, he is left unable to move, allowing him to easily be finished off by Hatake Kakashi. Endret 9. april 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Når jeg tenker meg om så var de Kakashi som drepte Kakuzu, ikke Naruto Although Kakuzu survives Naruto's attack, he is left unable to move, allowing him to easily be finished off by Hatake Kakashi. Neei, helvete:P Sikker på at Naruto klarte å røske til seg ett killingblow :/ Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Lurer på hvordan Kakashi kommer til å dø i mangaen jeg (er overbevist om at han vil dø). Kommer han til å gi livet for Naruto/Sakura/Sasuke eller blir det noe helt annet? Hans død håper jeg blir den mest dramatiske i mangaen. Skulle ønske Sakura ble også avlivet, hun er rett og slett en karakter jeg har aldri klart å bry meg om, hun har aldri imponert meg og hun er bare sykt irriterende. Endret 10. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Skulle ønske Sakura ble også avlivet, hun er rett og slett en karakter jeg har aldri klart å bry meg om, hun har aldri imponert meg og hun er bare sykt irriterende. Agreed. Kakashi dør i år tipper jeg. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Vel, de har lagt opp til at Sakura skal bli superverdifull healer, så tviler på at hun dør. Angående Kakashi, hvorfor er det så sikkert at han vil dø? Er enig i at de har lagt opp til at han vil ofre seg dersom situasjonen hvor det kan være nødvendig oppstår, men at den situasjonen oppstår snarlig er jeg ikke så sikker på. I tillegg dør veilederen tradisjonelt før en historie blir ferdig, men vil tro det er en stund til. Naruto trenger fortsatt trening og etter at Jiraya døde vet jeg ikke hvilken annen introdusert karakter som kan fylle rollen. Endret 10. april 2008 av perman07 Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 tror madara komemr til å drepe kakashi men tror tsunade dør før det.. anyways... spoilere til neste chapter(ikke les om du ikke vil ha spoilere) hinter til at itachi egentlig var en av "the good guys" og at alt han gjorde var for å beskytte sasuke.. itachi gjorde visst sasuke istand til å bruke amaterasu før han døde også, for å holde sasuke borte fra madara.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå