Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vet ikke hvor mye dere har diskutert det her, men som jeg ser det, så jukser sasuke mere, og ender livet sitt mere også. Han har for det første sharingan, for det andre den derre oro sitt seal, for det tredje slåss han for å drepe. Slik som jeg ser historien er bygd opp på, er hat et viktig element for å bli sterkere. Er litt i blackout nå men det er vel det jeg ville si ^^

Lenke til kommentar

orochimaru er vel i grunn ikke død enda men seala vekk i det våpenet til itachi.. og om han er død er det ikke fordi sasuke drepte han.. og itachi drepte seg selv imho.. ikke med vilje selvfølgelig men han hadde væertfall like mye med døden sin å gjøre som sasuke..

Lenke til kommentar

Husker ikke hvor mange hjerter som var drept på forhånd jeg, men utfra hypinga av jutsu'en hans hadde det ikke sjokkert meg om ett treff ville så godt som drept han uansett. Virket ikke som fighting hadde svekket han heller siden han bare hadde mistet et par hjerter men fortsatt sloss normalt, så tror man nesten kan si at Naruto drepte han alene uten hjelp dersom alt dette stemmer.

Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om så var de Kakashi som drepte Kakuzu, ikke Naruto :p

 

Although Kakuzu survives Naruto's attack, he is left unable to move, allowing him to easily be finished off by Hatake Kakashi.

Neei, helvete:P Sikker på at Naruto klarte å røske til seg ett killingblow :/

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan Kakashi kommer til å dø i mangaen jeg (er overbevist om at han vil dø). Kommer han til å gi livet for Naruto/Sakura/Sasuke eller blir det noe helt annet? Hans død håper jeg blir den mest dramatiske i mangaen.

 

Skulle ønske Sakura ble også avlivet, hun er rett og slett en karakter jeg har aldri klart å bry meg om, hun har aldri imponert meg og hun er bare sykt irriterende.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Vel, de har lagt opp til at Sakura skal bli superverdifull healer, så tviler på at hun dør.

 

Angående Kakashi, hvorfor er det så sikkert at han vil dø? Er enig i at de har lagt opp til at han vil ofre seg dersom situasjonen hvor det kan være nødvendig oppstår, men at den situasjonen oppstår snarlig er jeg ikke så sikker på. I tillegg dør veilederen tradisjonelt før en historie blir ferdig, men vil tro det er en stund til.

 

Naruto trenger fortsatt trening og etter at Jiraya døde vet jeg ikke hvilken annen introdusert karakter som kan fylle rollen.

Endret av perman07
Lenke til kommentar

tror madara komemr til å drepe kakashi men tror tsunade dør før det..

 

anyways... spoilere til neste chapter(ikke les om du ikke vil ha spoilere) hinter til at itachi egentlig var en av "the good guys" og at alt han gjorde var for å beskytte sasuke.. itachi gjorde visst sasuke istand til å bruke amaterasu før han døde også, for å holde sasuke borte fra madara..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...