Vipera Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 Han hadde vel begge øynene men bare sharingan i et av de av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 5. april 2008 Rapporter Del Skrevet 5. april 2008 jeg begynner å lure på om vi nærmer oss en ny timeskip jeg nå.. sasuke trener med tobi og naruto blir med froskene og trener med dem.. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Hmm.. kan hende. Et eller annet kommer til å skje hvertfall, er definitivt et veiskille nå. Bare mektige folk igjen i Akatsuki som vi vet om nesten og det eneste Naruto har lært er en jutsu han ikke kan bruke uten å ødelegge kroppen Hva faen var det han egentlig lærte under de 2.5 årene med Jiraya utenom å halvveis kontrollere Nine-tails Chakraen? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Ikke en dritt... Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Jiraiya er en legendarisk ninja men en patetisk lærer, 2.5 år bortkastet. Naruto burde ha gitt han en rasengan i trynet for å kaste bort tiden hans. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Er passe idiotisk. På 2,5 år har Sasuke gått fra å bli mørbanket av Itachi til å bli sterk nok til å slå han, selv om han kanskje ikke var i topp form akkurat da. Mens Naruto ikke har lært en dritt... *Oppgitt* Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Ikke desto mindre at Sasuke er kanskje Kishimoto's fav. karakter. Dette året blir dedikert til Sasuke og det er veldig synd med tanke på at Naruto Manga har ikke lenge igjen før Kishimoto er ferdig med den, han har uttalt at han ønsker å gå løs på et nytt konsept. Det er så mange historier, karakterer og regler han har selv skrevet inn som han har nå glemt av totalt, tragisk. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Vel, min erfaring med Naruto er at røde tråder som regel blir tatt opp igjen. Har du noe eksempler på ting han har tatt opp som det ser ut som er forkastet nå? Itachi feks var en figur vi hørte om helt fra starten men som vi ikke ble forklart mer om før et stykke ut i serien. Stedet hvor Madara og første Hokage sloss kom tidlig og fiendskapet ble forklart mye senere. Synes det virker som serien har vært ganske planlagt fra starten i de store linjene jeg, selv om kanskje små detaljer er blitt improvisert. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Så stort konsept som Naruto er så er det vansklig å få forklart alt. Kishi har jo selv sagt at favoritt karakteren hans er Sasuke, dessuten har jo alltid Sasuke stått i fokus. Er ikke bare i det siste. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Vel, min erfaring med Naruto er at røde tråder som regel blir tatt opp igjen. Har du noe eksempler på ting han har tatt opp som det ser ut som er forkastet nå? Det jeg kommer på i farten: 7 Swordsman of the Mist Anko's historie/forhold med Orochimaru Neji og hans rolle innenfor klanen Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Vel, min erfaring med Naruto er at røde tråder som regel blir tatt opp igjen. Har du noe eksempler på ting han har tatt opp som det ser ut som er forkastet nå? Det jeg kommer på i farten: 7 Swordsman of the Mist Anko's historie/forhold med Orochimaru Neji og hans rolle innenfor klanen Neji's Rolle innenfor klanen har jo allerede blitt "forklart" han er av lavere rang enn søstra si, og klanens restriksjoner holder han tilbake. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Enig i at Neji er blitt forklart ordentlig. 7 swordsmen of the Mist har vi fått 2 eksempler på, Kisame og fyren fra Hegi har jo enda ikke sloss da. Videre utdyping tror jeg ikke vi kan avskrive enda. Men Anko sitt forhold til Orochimaru er en grei en. Det ble forøvrig faktisk utdypet litt i fillere i animen om jeg ikke husker feil. Den er forøvrig ikke så viktig heller synes jeg personlig. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Enig i at Neji er blitt forklart ordentlig. 7 swordsmen of the Mist har vi fått 2 eksempler på, Kisame og fyren fra Hegi har jo enda ikke sloss da. Videre utdyping tror jeg ikke vi kan avskrive enda. Men Anko sitt forhold til Orochimaru er en grei en. Det ble forøvrig faktisk utdypet litt i fillere i animen om jeg ikke husker feil. Den er forøvrig ikke så viktig heller synes jeg personlig. True, Oro sin shady lab utpå en øy, sug meg fillers var dritt. For min del så er jeg ganske fornøyd med karakter historiene, vil heller vite mer om Itachi, hans fortid før han tok knekken på kompis+famile , hans tid i Anbu og tiden etter han ble rogue ninja. Og rett etter 3årshoppet (2 og et halvt?) så sa Kakashi at Naruto hadde utviklet seg, men jeg vil virkelig se noe annet enn "LOL SHADOWCLONE" *rasengan bakifra* Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Lurer på om Naruto bare har utviklet seg generelt på de 2.5 årene jeg, sånn at forbedringen hans matchet andres forbedring. Han og Sakura klarte jo å ta bjellene. Forskjellen er at Sasuke i tillegg til generell utvikling også hadde anskaffet seg masse flashy greier som er lett å se i kamp. Jiraya sa jo selv at det ikke var noe morsomt å lære opp et naturtalent som Sasuke. De la litt opp til at han ikke skulle være mye bedre egentlig, men syns vi hvertfall burde sett en teknikk eller 2 men, bare sånn at det ikke skulle være helt bortkasta. Tror serien har lagt opp til at han liksom egentlig har blitt litt flinkere, bare at vi ikke legger merke til det mot de sterke kara han har møtt siden. Forøvrig kan jeg ikke tenke meg noe annet en at døden til Jiraya kommer til å påvirke utviklingen hans på en eller måte. Blir bra framover tror jeg. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Ikke kom å si att Naruto ikke har lært en dritt på de 2,5 årene. De er ikke teknikker som bestemmer hvor god en ninja er. Har dere egentlig glemt hvor mye Naruto sugde før time skippet? Den eneste som har hatt mere framgang enn Naruto fra Part1 til Part2 er Sasuke, som er ett super geni. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Å si at det er ikke teknikker som bestemmer hvor god en ninja blir brutalt feil. Det er naturligvis ikke kun teknikker, man trenger erfaring, en god hjerne, styrke, smidighet og mye mer. I verden som Kishimoto har skapt har det alltid vært stor fokus på teknikker og når Naruto dro med Jiraiya for å bli sterkere og vi har knapt sett noe mer enn forbedring av det lille han allerede hadde, så er det ikke så rart at folk reagerer. Endret 7. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Naruto har lært mye på tiden under trening med Jiraya, som andre nevner er det ikke hvor mange jutsuer du kan som måler hvor sterk du er som ninja (også noe som er en diskusjon mellom Jiraya og Oro, noe som sikkert påviker læremetodene deres). Det Naruto har lærte var for det meste generell trening som hevet alle skillsene hans durabelig, mener nå jeg. Sasuke har sharingan og blir jo derfor automatisk mye sterkere enn Naruto selv om treningen deres hadde vært like effektiv. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Naruto har lært mye på tiden under trening med Jiraya, som andre nevner er det ikke hvor mange jutsuer du kan som måler hvor sterk du er som ninja (også noe som er en diskusjon mellom Jiraya og Oro, noe som sikkert påviker læremetodene deres). Det Naruto har lærte var for det meste generell trening som hevet alle skillsene hans durabelig, mener nå jeg. Sasuke har sharingan og blir jo derfor automatisk mye sterkere enn Naruto selv om treningen deres hadde vært like effektiv. Riktig. Shikamaru er ett godt eksempel. Han kan nesten ingen teknikker men han eide Hidan selvom. Naruto lærte Rasengan som 12åring men den var nesten helt ubruklig fordi han var så treg. Egenskaper som fart, styrke, inteligens og kunnskap er vel så viktig. Naruto har ikke lært så mange nye teknikker men han har forbedret de han har kraftig Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Hmm, synes ikke naruto sugde noe spess mer før timeskipet jeg da men. Han slo tross alt Neji, og var så å si equal med Sauske i den siste kampen. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Misforstå meg rett, men styrke, kunnskap & fleksibilitet(agility! fart etc) har imo ikke kommet godt nok fram i historien. Naruto lærer rasengan, men det fine med den var at han lærte seg å kontrolere chakraen sin mye mer, han startet jo ut som den med dårligst chakra kontroll. Naruto har ikke mange teknikkene, men jeg synes at han kan få noen mer "taktiske" evner, enn at 90% av kampen går utpå at Naruto kan få tid nok til å plassere "bomben" midt i trynet på motstanderen. Sasuke hadde jo Chidori som en direct-attack, men han utviklet den til så mye mer nå som han kan bruke den på de måtene han kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå