Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er tydelig at Kishimoto prøver å framskynde mangaen nå, han begynner nok å bli temmelig lei, vi kunne hatt en stor twist med at Itachi er har sine egne mål og ambisjoner som var større enn å nappe ut 2 øyner på broren sin, men ai så feil kan man ta.

Endret av Erasus
Lenke til kommentar

Det er jo faktisk ikke sikkert Itachi ER død. Naruto er jo full av "replacement" techniques etc, så han kunne godt ha sloss mot en "klone" av Itachi om fanboys hyler for høyt.

Dog det hadde vært fantastisk lamt siden Itachi gikk "all out", dog øynene kunne "klonen" hatt med seg tilbake siden de skulle være på sånne snasne glass.

Lenke til kommentar
Det er jo faktisk ikke sikkert Itachi ER død. Naruto er jo full av "replacement" techniques etc, så han kunne godt ha sloss mot en "klone" av Itachi om fanboys hyler for høyt.

Dog det hadde vært fantastisk lamt siden Itachi gikk "all out", dog øynene kunne "klonen" hatt med seg tilbake siden de skulle være på sånne snasne glass.

Vel alle kloner vi har sett som jeg kommer på forsvinner når de er ute av energi. Sånn som at Naruto sine kloner går opp i røyk når du blir truffet. Eneste forklaringen på at en klone bare ligger der ville vært for å forvirre Zetsu.

 

Uansett, Madara sa han ikke var overrasket når han hørte Sasuke hadde vunnet. Enten tyder det på:

1) Madara regnet med at Itachi ville tape og hans utsagn bekrefter hans død

2) Madara og Zetsu ble lurt av klonen til Itachi siden Madara trodde Itachi ville tapt

3) Madara ble overrasket over at Itachi tapte siden han forventet at han skulle vinne men skjuler det gjennom hans Tobi-alias

4) Madara trodde Itachi ville vinne og tror Zetsu har blitt lurt men skjuler det gjennom hans Tobi-alias.

 

Scenarioet med minst antagelser her og dermed den mest sannsynlige her er det første. Tror det er håpefullt å skape scenarior med masse antagelser basert på meninger istedet for å bare akseptere det mest sannsynlige med basis i manga.

 

EDIT: Scenario 5) Itachi tapte, men er ikke død. Lite sannsynlig siden alt som er blitt sagt av Sasuke, Zetsu og Madara tyder på at han er død, og det bare ville vært slurv fra alle disse sine sider og anta at han er død. Er bedre å anta at Itachi lurer smarte folk enn at smarte folk slurver.

Selvom jeg går med på at det er rimelig standard at skurker tror dem de fighter mot er døde når de ikke er det vel og merke.

Endret av perman07
Lenke til kommentar
Mangaen er ute. Neste chapter blir bare helt zyyyk azzå;p

 

La merke til at sasuke har bare en sharingan;O

 

Men for gudsskyld så håper jeg ikke Tobi er Obito.

Kan jo umulig være Obito etter den flashbacken Itachi hadde om Madara og broren hans, de lignet jo ikke i det hele tatt.

Lenke til kommentar
La merke til at sasuke har bare en sharingan;O

Ja, det høyre øyet. :hmm: Itachi prøvde vel å ta det venstre.

Hmm, men såvidt jeg vet tok han ikke øyet foran oss ikke sant :dontgetit: ? Ville trodd jeg ville fått med meg et utplukket øye :ph34r: Kanskje Madara har gjort noe mens han har ligget der.

 

Gleder meg jævlig til neste episode ass!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...