Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jaujau, fram til nå har jeg bare sett anime, men var så spent på hele Sasukegreia at jeg har lest all mangaen etter der de var i animen :grin:

 

Menmen, angående nåværende manga, virker litt for beleilig at Itachi bare plutselig dør, er noe mer som foregår her. Tror ikke Sasuke var ansvarlig alene.

Lenke til kommentar
Stakkars Oro, hvis han er virkelig dø nå, så tror jeg alle kommer til å le av hvor patetisk han er. Han kommer garantert tilbake igjen, tviler på at Kishimoto avliver han så lett.

 

Unnskyld for at jeg drar opp dette, er tross alt 2-3 sider siden du skrev det, men Orochimaru har utspilt sin rolle for LENGE siden spør du meg. Ble drittlei han når den tredje hokagen døde pga. den latterligste jutsu'en i hele serien. "Jaa, jeg reviver to andre hokager og vinner garantert"

 

Den tredje var langt sterkere enn orochimaru, det var åpenbart, men det var også veldig åpenbart at Kishi ville ha han vekk.

Lenke til kommentar
Stakkars Oro, hvis han er virkelig dø nå, så tror jeg alle kommer til å le av hvor patetisk han er. Han kommer garantert tilbake igjen, tviler på at Kishimoto avliver han så lett.

 

Unnskyld for at jeg drar opp dette, er tross alt 2-3 sider siden du skrev det, men Orochimaru har utspilt sin rolle for LENGE siden spør du meg. Ble drittlei han når den tredje hokagen døde pga. den latterligste jutsu'en i hele serien. "Jaa, jeg reviver to andre hokager og vinner garantert"

 

Den tredje var langt sterkere enn orochimaru, det var åpenbart, men det var også veldig åpenbart at Kishi ville ha han vekk.

Mulig jeg tar grusomt feil, men jeg tror at The Sannin kommer til å dø i serien, tviler på at noen av de 3 vil leve ved seriens slutt. Orochimaru har vært for min del største villain gjennom hele serien, derfor blir det for dumt å se han dø så lett. Vi trenger en kamp av enorme proporsjoner for å gi Orochimaru en verdig avslutning.

Lenke til kommentar
Mulig jeg tar grusomt feil, men jeg tror at The Sannin kommer til å dø i serien, tviler på at noen av de 3 vil leve ved seriens slutt. Orochimaru har vært for min del største villain gjennom hele serien, derfor blir det for dumt å se han dø så lett. Vi trenger en kamp av enorme proporsjoner for å gi Orochimaru en verdig avslutning.

 

Jepp, Tsunade kommer nok til å lyst til å hevne Jiraya personlig. Nå har ikke Tsunade noen åpenbare fiender for seg selv eller Konoha lenger sånn som Orochimaru var, derfor tror jeg en kamp mot Pain hvor hun er med er uunngåelig.

Lenke til kommentar
Han gjør nok det, han må det, for bortsett fra han så har vi egentlig så og si nesten ingen sterke villains igjen.

 

Mangaen har vel aldri hatt så mange "super villains" som den har nå, med Madara og Pain sitt inntog. Har det noen gang vært mer enn 2 "super villains"?

Lenke til kommentar
En hokage kan ikke løpe rundt å hevne andre ninjaers død. Hun har et ansvar ovenfor Konoha. Tviler på at hun drar ut for å hevne Jiraya, må i så fall bli hvis Pain kommer til henne

Sant det, men mener å huske hun sa rett før Jiraya dro ut at dersom Jiraya trengte hjelp på et oppdrag ville hun bli med. Vi har enda ikke sett en ordentlig kamp hvor hun har sloss med fullt potentiale, og hun er vel lei av alle andre sloss og dør. At hun får en eller annen stor kamp snart tror jeg er uunngåelig, men det skjer kanskje like gjerne på hjemmebane som at hun blir lei og drar ut av byen for å hjelpe.

 

Lurer på hva Sasuke gjør nå da.. kan godt bli en "super villain" nå hvis han vil.

 

Skal ikke se bort fra det.. Sammenlikningene mellom Orochimaru og Sasuke har vært ganske tydelige, og advarslene fra Jiraya til Naruto om at Sasuke kanskje var en tapt sak var sagt ut av erfaringen med Orochimaru og føles ut som frampek. På den annen side, så har Sasuke helt andre motiver for det han driver med enn Orochimaru, men klarer ikke helt å se for meg at Sasuke plutselig blir Konohaninja igjen hvis Madara dør. Spennende å se hva som vil skje der etterhvert hvis han noen gang blir ferdig med sin crusade.

Endret av perman07
Lenke til kommentar
Lurer på hva Sasuke gjør nå da.. kan godt bli en "super villain" nå hvis han vil.

Høyst uaktuelt for Sasuke å bli villain. Han kan godt leke seg til å være det en liten stund, men ikke resten av mangaen, hele poenget er jo at Naruto skal bevise for alle at man ikke skal gi opp sine venner og sine relasjoner. Så Sasuke vil før eller siden bli dekket i Naruto-sauce-of-goodness og bli en livsglad kar igjen. :roll:

Lenke til kommentar

Er så og si 100% sikker på at Sasuke ikke blir noen super villain.

Det passer bare ikke inn, han har ingen motivasjon for herje på

som en badguy. Synes det virker som Kishi har prøvd på alle måter

å vise at Sasuke fortsatt har sin "gode side" igjen, og om Itachi

dør slik som han muligens har gjort nå blir det ennå lettere å la ham

bli god, han tok jo ikke livet av Itachi en gang, altså hvitt mel i posen.

Men hvis Sasuke mot all formodning skulle bli en super villain, må

serien gi ham en ny motivasjon som da helt sikkert har noe med

Madara å gjøre.

 

Hele greia med Narutos personlighet er at han klarer å få nesten hvem

som helst til å "turn to the lightside", eller cover with narutosauce of

goodness (digga den kommentaren), og selvfølgelig klarer han jo det

med Sasuke, ellers kan han jo aldri bli en Hokage til slutt som vi alle

håper på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...