Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det eg virkelig savner i naruto er skikkelige taijutsu fighter. I nesten alle kampene er det bare lange dialoger, så gjør en noe så snakker de mer også kommer en annen med en jutsu osv... Den desidert kuleste fighten noensinne i naruto er lee vs. gaara. MER TAIJUTSU

Det som i tillegg gjør den kampen såpass rå er fyren som animerte den, har fått jernteppe så husker ikke hva han heter atm. Men han har animert kanskje 3-4 episoder i Part 1, blant annet Naruto Vs. Sasuke ved VotE. I Part 2 animerte han den siste fighten mellom Chiyo + Sakura Vs. Sasori. Fantastisk bra.

Lenke til kommentar
Taijutsu er boring i mangaen synes nå jeg, animert er det veldig tøft, men synes ikke så veldig mye om det i magaen. Noe er helt greit, og alle kamper burde ha litt av det, men det er mye annet som ser mye bedre ut i mangaen

Helt enig, de trengs ikke. Taijutsu blir lagt til som filler stuff i animen uansett.

Ville ha vært litt kult å sett hvem som har høyest IQ ut av han og Kabuto

Kabuto er ikke i nærheten av Shikamaru.

Lenke til kommentar
Kabuto er nok ganske så i nærheten av Shikamaru, kanskje ikke når det kommer til intelligens i kamp, men generelt sett så ligger ikke han langt unna.

Vil tro Shikamaru vinner med minst 20 IQ-poeng(med standardavik på 15) på generell inteligens, ut ifra de jeg har sett av begge.

Shikamaru > Kabuto. Uansett hvordan man snur å vender på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...