Vipera Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Sasuke har bare hatt overtaket fordi Itachi er nesten blind. Kishis måte å gi Sauske en sjanse mot han, men må si jeg ikke liker det. Godske blir bare mer å mer uber mens Naruto ikke lærte enn dritt i de tre årene... Ja fordi hvis Itachi hadde hatt et helt vanlig syn hadde han eid sasuke hele veien?. Du hadde visst sett en fight hvor sasuke blir totaleid av en itachi som nesten sover mens han bruker tsykuomi? Tvilsomt, han brukte tsykuomi nå også å ingenting tyder på at synet svekket han noe da, så Sauske har bare lært seg hvordan man bryter den. Men se på alle de nye uber triksene Godske har lært på disse få årene da, mens Naruto lærte et(?) nytt... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Sasuke hadde brukt oros kawarimi litt før den du, det så ut som han traff sasuke men hvis han hadde gjort det hvordan kan sasuke være hel atm? Sasuke hadde vært brent opp hadde han truffet. Itachi hadde ikke drept sasuke før i denne matchen om han bare skulle drepe han, blir uansett for dumt å si slikt. Som du ser på bilde, så har Itachi stoppet amaterusu før Sasuke bruker Kawaramien. Endret 2. mars 2008 av Messi91 Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Sasuke hadde brukt oros kawarimi litt før den du, det så ut som han traff sasuke men hvis han hadde gjort det hvordan kan sasuke være hel atm? Sasuke hadde vært brent opp hadde han truffet. Itachi hadde ikke drept sasuke før i denne matchen om han bare skulle drepe han, blir uansett for dumt å si slikt. Som du ser på bilde, så har Itachi stoppet amaterusu før Sasuke bruker Kawaramien. Endrer ikke så veldig mye, sasuke kom seg fint unna. Men fikk ikke med meg den lille der så det er sant, men etter han brukte den og itachi trodde han var finished stoppet han den før ansiktet. Men vi får neppe vite det uansett så det får bare være Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Sasuke har bare hatt overtaket fordi Itachi er nesten blind. Kishis måte å gi Sauske en sjanse mot han, men må si jeg ikke liker det. Godske blir bare mer å mer uber mens Naruto ikke lærte enn dritt i de tre årene... Ja fordi hvis Itachi hadde hatt et helt vanlig syn hadde han eid sasuke hele veien?. Du hadde visst sett en fight hvor sasuke blir totaleid av en itachi som nesten sover mens han bruker tsykuomi? Tvilsomt, han brukte tsykuomi nå også å ingenting tyder på at synet svekket han noe da, så Sauske har bare lært seg hvordan man bryter den. Men se på alle de nye uber triksene Godske har lært på disse få årene da, mens Naruto lærte et(?) nytt... Ja det er veldig dårlig, synes de kunne ha fulgt hverandre mye mer i utvikling :/ Sasuke er jo mer dominant nå enn når de begynte serien ovenfor naruto! Hadde vært mye tøffere om de hadde møttes i en close fight som ender i litt eksplosjoner og slikt : D istedet for at naruto blir ydmyket av sasuke i en 1v4 fight! Enig der, men var vel bare å forvente at sasuke ville(og måtte) utvikle seg mye for å stå opp til itachi. Gleder meg til å se det eksemplet i animen 20 mars :) Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 4. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Kishi er en en pikk... hater de der tittelene med "the finale" "the conclusion" "the defeat" OSV OSV... husker sasuke vs deidara... trodde fighten var over 20 ganger før den faktisk var over. Dette blir ikke mye bedre... Endret 4. mars 2008 av MMyhre Lenke til kommentar
Hayate Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Kishi er en en pikk... hater de der tittelene med "the finale" "the conclusion" "the defeat" OSV OSV... husker sasuke vs deidara... trodde fighten var over 20 ganger før den faktisk var over. Dette blir ikke mye bedre... Hehe jeg synes det bare er spennendes egentlig, men litt teit at det varer så lenge om samme fight. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Er så forbanna skuffet over prestasjonen til Itachi så langt. Hvis ikke han kommer med noe helt sinnsykt nå og vinner eller får uavgjort her, så har han tapt all respekt jeg faktisk hadde for han iløpet av hele manga. Triste greier. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Tja, er ikke bare bare å slå en blanding av Sasuke og Orochimaru. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Tja, er ikke bare bare å slå en blanding av Sasuke og Orochimaru. Det er ikke poenget. Den comboen der har power i bøtter og spann. Det som er tingen er hvordan Itachi har ført kampen mot Sasuke hele veien. Det er helt patetisk. En ninja som er såpass dyktig i alt, og viser det han gjør når det virkelig gjelder... Utrolig dårlig prestasjon. Nå er jo forresten kappen hans også av, og gammel vane, når en Akatsuki mister kappa, da snakker vi full Plot No Jutsu til "de snille". Hvis Itachi dør her, så har all oppbyggingen og spenningen frem til dette, vært miserabel. Jeg forventet noe av episke proporsjoner, så langt (og det er neppe så lenge igjen av kampen nå) har det vært en middelmådig kamp, mener nå jeg. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 eh.. for en skuffende death for oro! Hadde håpet på en lang fight og no prat her og der mellom itachi og oro ;/ BAAAAD KISHI Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 eh.. for en skuffende death for oro! Hadde håpet på en lang fight og no prat her og der mellom itachi og oro ;/ BAAAAD KISHI Nei, ikke bad i det hele tatt. Dette viste att sasuke hadde oro sealt inni seg hele tiden, og att han ikke var død. Pluss att Itachi fikk demonstrert hvor mektig han er. Som Itachi fan må jeg bare si... KONGE CHAPTER Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Stakkars Oro, hvis han er virkelig dø nå, så tror jeg alle kommer til å le av hvor patetisk han er. Han kommer garantert tilbake igjen, tviler på at Kishimoto avliver han så lett. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Stakkars Oro, hvis han er virkelig dø nå, så tror jeg alle kommer til å le av hvor patetisk han er. Han kommer garantert tilbake igjen, tviler på at Kishimoto avliver han så lett. Han er ikke dø, men sealt vekk og fanget i en slags genjutsu for godt. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Vi får nok høre mer fra han, kishi "plasserte" han ikke inni Sasuske bare for å la han forsvinne 9 sider etter at han dukket opp igjen... Blir spenende å se hva som skjer nå, håper Sasuke mister noen eyne Endret 7. mars 2008 av _Viper_ Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Vi får nok høre mer fra han, kishi "plasserte" han ikke inni Sasuske bare for å la han forsvinne 9 sider etter at han dukket opp igjen... Blir spenende å se hva som skjer nå, håper Sasuke mister noen eyne SAUCEke er den karakteren som rir på Kishimot's pølse dagen lang, så lenge det er ved like, tviler jeg på at Sasuke blir eid av noen i mangaen, vel Naruto MÅ jo få shine etter hvert han også, mainchar for pokker! Lenke til kommentar
chubbycheese Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 hva er det som skjer nå egentlig? sasuke kommer mest sannsynlig til å voldta itachi, tipper han tar øynene til itachi. Men så har vi jo suigetsu vs kisame som eg gleder meg sinnsykt til. Men hva er det naruto & co holder på med? alle trenger ikke å fighte tobi, + fikk ikke naruto info av itachi? Eg føler at det er så mange figher uten noe formål... utenom sasuke sin da selvsagt. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Hvordan i alle dager tenker du at sasuke skal slå Itachi? Han er fulstendig tom for chakra, han burde egentlig være i svime/død(men kishi har bestemt seg for at naturlovene i Naruto ikke gjelder for sasuke). Tobi er jo Madara, så jo de trenger nok egentlig å slåss mot han alle sammen Lenke til kommentar
chubbycheese Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Det er klart sasuke skal banke itachi, vet bare ikke hvordan ehm foxdie? lol Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Hvis det skjer skal jeg seriøst vurdere om jeg skal slutte å lese Naruto. Han er jo tom for chakra. Mener det bete han kan håpe på er at noen kommer å redder han. Kanskje ikke utenkelig Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Hvis det skjer skal jeg seriøst vurdere om jeg skal slutte å lese Naruto. Han er jo tom for chakra. Mener det bete han kan håpe på er at noen kommer å redder han. Kanskje ikke utenkelig Vi kan trygt fastslå at Sasuke dør hvertfall ikke, det bare skjer ikke. Derfor for at Kishimoto ikke vil drite seg helt ut, så bør han la Itachi overleve dette her, helst ha noen til å redde Sasuke som du sier. Da vil vi få en verdig avslutning på kampen, med Itachi som fortsatt den badassen han er. Hva som angår Kisame og Suigetsu & Co. så er jeg usikker på om vi får se så veldig mye ut av den kampen, dog håper jeg at Kisame slakter dem alle. Har alltid betraktet den trioen som filler, ser ingen verdi i de karakterene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå