Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal begynne å lese mangaen nå, men jeg har ikke lyst til å lese fra starten, men sånn ca. der hvor de er kommet i anime'n... Noen som vet hvilket kapittel i mangaen som er rundt episode 40 av shippuuden?

 

Beklager at det kanskje er litt ot, men det tar lenger tid å laste ned hvis jeg må sjekke alt :p...

Lenke til kommentar
Skal begynne å lese mangaen nå, men jeg har ikke lyst til å lese fra starten, men sånn ca. der hvor de er kommet i anime'n... Noen som vet hvilket kapittel i mangaen som er rundt episode 40 av shippuuden?

 

Beklager at det kanskje er litt ot, men det tar lenger tid å laste ned hvis jeg må sjekke alt :p...

ca 290 tipper jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skal begynne å lese mangaen nå, men jeg har ikke lyst til å lese fra starten, men sånn ca. der hvor de er kommet i anime'n... Noen som vet hvilket kapittel i mangaen som er rundt episode 40 av shippuuden?

 

Beklager at det kanskje er litt ot, men det tar lenger tid å laste ned hvis jeg må sjekke alt :p...

Er bare å lete litt på onemanga (:

 

 

 

edit: Åja, episode 40 ja. Vet ikke hvor langt animen har kommet. :p

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Nå starter ting å skje, lurer på hva Sasuke gjør for å komme seg unna Amaterasu, summoner sikkert slangen, igjen...

 

Det beste hadde vært om Sasuke hadde blitt drept, men det skjer ikke, håper hvertfall at han får alvorlige skader slik at han blir gimp gjennom resten av serien. Itachi kan godt dø for min del, serien må gå videre, jeg bare håper at det ikke ender opp med at Sasuke dreper Tobi.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Blir vel chidori nagashi nå, men jeg tror han tar skade av det uansett om han bruker den. Men vil se noe nytt av sasuke snart! Første gang han bruker katon i mangaen siden naruto fighten hvis jeg husker rett! Så det var jo bra, håper på den jutsuen vi aldri fikk sett siden oro stoppet han fra å bruke den mot naruto. Får vel se den snaart

Lenke til kommentar

Nok engang så skjer det igjen. Sasuke the Mighty GOD over all GODS, pff. Kan like gjerne kalle serien Sasuke ;P

 

Men er/ble litt skuffet hvis det var alt itachi hadde, eller?

 

Jaja, vi får se hva den ultimate teknikken til sasuke er. Og btw Jeg synes det blir litt for mye Sasuke og itachi... Hvorfor ikke vise oss no innblikk hos Team7 etc? :/

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Og btw Jeg synes det blir litt for mye Sasuke og itachi... Hvorfor ikke vise oss no innblikk hos Team7 etc? :/

Synst de er bra med litt varisjon jeg. Blir kjedlig viss alt handler om Naruto.

 

Er vannvittig spent på Sasukes "final jutsu". Men må innrømme att jeg ble litt skuffet over att han gikk uskadd fra Amaterasu.

Lenke til kommentar

Joa det skal være varisjoner, men nå har det jo vært veldig mye fokusering på sasuke.

Team Hebi og nå itachi og sasuke, det blir liksom litt kjedelig. Å se samme personene om og om igjen. Burdte vært litt mer to veiskommunikasjon enn enveiskommunikasjonen.

 

Får nå håpe at fighten ender i neste chapter eller neste der igjen og deretter begynne med forklaringer og switche scener til naruto.

 

Skulle gjerne sett hvordan det gikk med de andre, Kisame og han andre kisen

Lenke til kommentar
Joa det skal være varisjoner, men nå har det jo vært veldig mye fokusering på sasuke.

Team Hebi og nå itachi og sasuke, det blir liksom litt kjedelig. Å se samme personene om og om igjen. Burdte vært litt mer to veiskommunikasjon enn enveiskommunikasjonen.

 

Får nå håpe at fighten ender i neste chapter eller neste der igjen og deretter begynne med forklaringer og switche scener til naruto.

 

Skulle gjerne sett hvordan det gikk med de andre, Kisame og han andre kisen

Sjønner hva du mener. Hadde vert bedre om de switcha litt inn i mellom.

Lenke til kommentar

<rant>

 

helt greit at de gjør seg ferdig med sasuke arc'en istedet for å bare hoppe frem og tilbake. Det jeg har et problem med er den sinnssvake progresjonen sasuke har hatt under orochimaru i forhold til hva naruto har fått til under jiraiya, kakashi og yamato.

 

Igjen og igjen viser sasuke en hel rekke med forskjellige og effektive uber jutsus. Han countrer på uforståelig vis både Tsukiyomi og amaterasu, uten og ha MS selv. Har plutselig fått knallgode genjutsu skills via sharingan, noe som var ventet men bare er enda et triks han kan bruke. I tillegg har vi bare de generelle egenskapene som sharingan fører med seg.

 

Naruto : bunshin spam og så lade opp en super kanon i 5 minutt før man "lurer" motstanderen slik at man får inn et one hit wonder slag. Både styrkeforskjellen mellom de to nå, og hva de to har og dra frem i en fight er noe som blir mer og mer irriterende for meg. Jeg er ikke engang så stor fan av selve charactern naruto men likevel så er dette noe jeg legger merke til hver fight. Mulig kishimoto lurer meg trill rundt og bare venter på å få vise at naruto faktisk har lært noen jutsus han og, men jeg holder ikke pusten til det skjer for å si det sånn :p

 

</rant>

 

vet dette ble en litt "wall of text crits you for 8938 damage" men må få ut litt frust :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...