Hayate Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har bare en ting og si : Konge , Dritbra Chapter egentlig, vi fikk vite mye mer om utslettelsen av Uchiha clanen, som ikke ble gjort av itachi alene men også madara, og at itachi ble trent av madara hadde jeg ikke trodd. Lenke til kommentar
6ypoli10 Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Jeg har nettopp begynt å lese Naruto Mangaen og må si at det er helt vilt hvor mye bedre det er en animen på mange måter. Men har blitt litt forvirra i det siste så håper noen kan forklare litt for meg. 1. Jeg begynte å lese mangaen rundt Orochima vs naruto som animen ligger på nå. Men jeg fant nettopp ut at tidligere i Mangaen er det en story om kakashi sin fortid med Obito osv. Har fått lest denne og den virker ganske viktig utover mot mangaen. Noen som vet hvorfor dette ikke var med i animen? Er det noe mer jeg har gått glipp av da? siden jeg starta å lese mangaen så seint? 2. Dette med Pain og Jiraya. Det virka som Jiraya skjønte hvem Pain var. Har vi som lesere blitt fortalt dette? eller har det ikke blitt røpet enda? Endret 22. januar 2008 av 6ypoli10 Lenke til kommentar
6ypoli10 Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) her er ett intervju som var med kishimoto for noen dager siden (han som tegner Naruto og ikke broren som tegner 666 satan) 1. Is Jiraiya dead? Kishi : He lives..............................in your heart. Naruto has to be grown up. Shikamaru also needed to be grown up. And Sakura will have to be grown up, too. Lee? Lee doesn't need to be grown up anymore. 2. What's gonna happen next year? Kishi : Started with Sasuke vs Itachi battle. I'm gonna write about mainly Sasuke next year. And Kakashi and Sakura, after that. Especially Kakashi. I can't tell yet but a huge event will happen to him. Ville _tro_ at Obito er Tobi siden kishimoto sier at noe stort vil skje med kakashi og hadde kakashi møtt tobi og funnet ut at det er Obito ville det vært ganske stort for han det meste hitil leder til det utifra det vi fikk vite fra Kakashi sin fortid aswell.. + obito har navnet "tobi" inni seg vis du mixer om bokstavene i rekkefølge (sikkert alle har fått med seg det ) anyways kjenner jeg kishimoto rett så er navn noe som er viktig for han og det gir bare enda et hint til at Obito = tobi.. men bare noe jeg tenkt over, for alt jeg vet kan det være stikk motsatt Anyways, som det er tidiligere nevnt i tråden så virker det som Tsuname dør utifra intervjuet med kishimoto. Endret 22. januar 2008 av 6ypoli10 Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Pøh, det er ingenting i intervjuet som sier at Tsunade skal dø... 1. Jeg begynte å lese mangaen rundt Orochima vs naruto som animen ligger på nå. Men jeg fant nettopput at tidligere i Mangaen er det en story om kakashi sin fortid med Obito osv. Har fått lest denne og den virker ganske viktig utover mot mangaen. Noen som vet hvorfor dette ikke var med i animen? Kakashi gaiden heter denne "mini" historien om hvordan Kakashi fikk sharingan. Og den har ikke vært med på animen nei. Er det noe mer jeg har gått glipp av da? siden jeg starta å lese mangaen så seint? Annet enn Kakashi gaiden så er det ingenting mer jeg kommer på i farten nei ps: tobi er madara Lenke til kommentar
6ypoli10 Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 ps: tobi er madara Skjer ikke (^-^) Lenke til kommentar
6ypoli10 Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Men i og med at Obito ikke er med i animen vises jo det at han ikke er en så viktig character i serien kanskje så på den andre siden er det godt mulig at Tobi er Madara. Men IMO hadde det vært jævli fett om Tobi var Obito Endret 22. januar 2008 av 6ypoli10 Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 ps: tobi er madara Skjer ikke (^-^) De har sjedd. ps. "rediger" er en fin knapp Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Hmm, la oss oppsumere. 1) Tobi har innrømt at han er madara.(tru power of sharingan, power of uchiha madara greiene) 2) Vi fikk i siste chapter bekreftet at Madara lever enda. så hvordan noen fremdeles kan si at tobi er obito det skjønner jeg ikke... Endret 22. januar 2008 av _Viper_ Lenke til kommentar
6ypoli10 Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 ps: tobi er madara Skjer ikke (^-^) De har sjedd. ps. "rediger" er en fin knapp Japp surra ganske mye på de 2 postene ^^ hakke posta så mye på dette forumet så mye før ^^ Hmm, la oss oppsumere.1) Tobi har innrømt at han er madara.(tru power of sharingan, power of uchiha madara greiene) 2) Vi fikk i siste chapter bekreftet at Madara lever enda. så hvordan noen fremdeles kan si at tobi er obito det skjønner jeg ikke... hmm fikk vist ikke med meg det der får vell lese de siste chapterne om igjen.. får ikke med alt når kl er 4 på natta Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg tror Madara er fysisk død. Men at han tok over kroppen til Obito! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Bilde av itachi hahaah;p http://img250.imageshack.us/img250/4863/image04pitastzy8.jpg Hørt at denne chapteren er ganske bra.. har fått god kritikk hittil:D Får også høre hva som var grunnen til at han drepte hele calnen Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Bilde av itachi hahaah;p http://img250.imageshack.us/img250/4863/image04pitastzy8.jpg Hørt at denne chapteren er ganske bra.. har fått god kritikk hittil:D Får også høre hva som var grunnen til at han drepte hele calnen Holy crap, første gang vi ser itachi med ett annet utrykk i fjeset. Gleder meg så sykt Lenke til kommentar
6ypoli10 Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg tror Madara er fysisk død. Men at han tok over kroppen til Obito! Hmm godt mulig det, hadde vært drit tøft syns jeg iværtfall så håper det er slikt :!: men på en annen side så tviler jeg siden obito ikke er nevnt i animen så blir det litt rart at madara plutselig har tatt over en kropp som ikke er med i animen. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Har liten tro på at Madara er i Obito sin kropp. Skjønner ikke hva Kishi ville oppnå med det. Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Finally... it ends here EPIC! Lenke til kommentar
6ypoli10 Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 oi oi oi ooooi!! fy feite så kul episode! endelig får me vite why oh why itachi lot sasuke overleve, og masse mer om madara =D håper det blir sasuke som ender opp med øya til itachi eller noe Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Genialt. Frysninger. Fikk frysninger da Sasuke kledde av seg, og bare: "Finally... It ends here!" Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Genialt. Frysninger. Fikk frysninger da Sasuke kledde av seg, og bare: "Finally... It ends here!" Samma her. Er litt nysjerrig på hvordan Madara klarte å skifte øyner. Han måtte jo mest sannsynlig dra ut sine egne først, noe som kunne hvert litt problematisk. Som Kishimoto har sagt selv, så kommer dette året til å handle mye om sasuke. Så tipper de vil handle om att han prøver å få tilbake sharingan sin etter att itachi har tatt dem. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Det tviler jeg på. Det handler vel mer om kampen tror jeg. Husk at Sakura vs. Sasori tok et nesten et halvtår, en kamp kan ta lang tid. Men hvor har dere fått det Byekugan / Sharingan greia fra? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Det tviler jeg på. Det handler vel mer om kampen tror jeg. Husk at Sakura vs. Sasori tok et nesten et halvtår, en kamp kan ta lang tid. Vet de er ganske usannsynlig men som itachi-fan, så ser jeg på de som en av de eneste mulighetene for att han overlever. Siden vi vet att sasuke ikke dør. Men hvor har dere fått det Byekugan / Sharingan greia fra? Hvaforno? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå