Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp begynt å lese Naruto Mangaen og må si at det er helt vilt hvor mye

bedre det er en animen på mange måter. Men har blitt litt forvirra i det siste så

håper noen kan forklare litt for meg.

1. Jeg begynte å lese mangaen rundt Orochima vs naruto som animen ligger på nå. Men jeg fant nettopp

ut at tidligere i Mangaen er det en story om kakashi sin fortid med Obito osv. Har fått lest denne og den virker ganske viktig utover mot mangaen. Noen som vet hvorfor dette ikke

var med i animen?

Er det noe mer jeg har gått glipp av da? siden jeg starta å lese mangaen så seint?

2. Dette med Pain og Jiraya. Det virka som Jiraya skjønte hvem Pain var. Har vi som lesere blitt fortalt

dette? eller har det ikke blitt røpet enda?

Endret av 6ypoli10
Lenke til kommentar
her er ett intervju som var med kishimoto for noen dager siden (han som tegner Naruto og ikke broren som tegner 666 satan)

1. Is Jiraiya dead?

Kishi : He lives..............................in your heart.

Naruto has to be grown up. Shikamaru also needed to be grown up. And Sakura will have to be grown up, too. Lee? Lee doesn't need to be grown up anymore.

2. What's gonna happen next year?

Kishi : Started with Sasuke vs Itachi battle.

I'm gonna write about mainly Sasuke next year. And Kakashi and Sakura, after that. Especially Kakashi. I can't tell yet but a huge event will happen to him.

Ville _tro_ at Obito er Tobi siden kishimoto sier at noe stort vil skje med kakashi og hadde kakashi møtt tobi og funnet ut at det er Obito ville det vært ganske stort for han :ph34r: det meste hitil leder til det utifra

det vi fikk vite fra Kakashi sin fortid aswell.. + obito har navnet "tobi" inni seg vis du mixer om bokstavene i rekkefølge (sikkert alle har fått med seg det :p) anyways kjenner jeg kishimoto rett så er navn noe som er viktig for han og det gir bare enda et hint til at Obito = tobi.. men bare noe jeg tenkt over, for alt jeg vet kan det være stikk motsatt :p

Anyways, som det er tidiligere nevnt i tråden så virker det som Tsuname dør utifra intervjuet med kishimoto.

Endret av 6ypoli10
Lenke til kommentar

Pøh, det er ingenting i intervjuet som sier at Tsunade skal dø...

1. Jeg begynte å lese mangaen rundt Orochima vs naruto som animen ligger på nå. Men jeg fant nettopp

ut at tidligere i Mangaen er det en story om kakashi sin fortid med Obito osv. Har fått lest denne og den virker ganske viktig utover mot mangaen. Noen som vet hvorfor dette ikke

var med i animen?

Kakashi gaiden heter denne "mini" historien om hvordan Kakashi fikk sharingan. Og den har ikke vært med på animen nei.

Er det noe mer jeg har gått glipp av da? siden jeg starta å lese mangaen så seint?

Annet enn Kakashi gaiden så er det ingenting mer jeg kommer på i farten nei

ps: tobi er madara :p

Lenke til kommentar

Hmm, la oss oppsumere.

1) Tobi har innrømt at han er madara.(tru power of sharingan, power of uchiha madara greiene)

2) Vi fikk i siste chapter bekreftet at Madara lever enda.

så hvordan noen fremdeles kan si at tobi er obito det skjønner jeg ikke...

Endret av _Viper_
Lenke til kommentar
ps: tobi er madara :p

Skjer ikke (^-^)

De har sjedd.

ps. "rediger" er en fin knapp :thumbup:

Japp surra ganske mye på de 2 postene ^^ hakke posta så mye på dette forumet så mye før ^^

Hmm, la oss oppsumere.

1) Tobi har innrømt at han er madara.(tru power of sharingan, power of uchiha madara greiene)

2) Vi fikk i siste chapter bekreftet at Madara lever enda.

så hvordan noen fremdeles kan si at tobi er obito det skjønner jeg ikke...

hmm fikk vist ikke med meg det der :hmm:

får vell lese de siste chapterne om igjen.. får ikke med alt når kl er 4 på natta :p

Lenke til kommentar
Jeg tror Madara er fysisk død. Men at han tok over kroppen til Obito!

Hmm godt mulig det, hadde vært drit tøft syns jeg iværtfall så håper det

er slikt :!: men på en annen side så tviler jeg siden obito ikke er nevnt

i animen så blir det litt rart at madara plutselig har tatt over en kropp som ikke

er med i animen.

Lenke til kommentar
Genialt. Frysninger.

Fikk frysninger da Sasuke kledde av seg, og bare: "Finally... It ends here!"

Samma her.

Er litt nysjerrig på hvordan Madara klarte å skifte øyner. Han måtte jo mest sannsynlig dra ut sine egne først, noe som kunne hvert litt problematisk.

Som Kishimoto har sagt selv, så kommer dette året til å handle mye om sasuke. Så tipper de vil handle om att han prøver å få tilbake sharingan sin etter att itachi har tatt dem.

Lenke til kommentar
Det tviler jeg på. Det handler vel mer om kampen tror jeg. Husk at Sakura vs. Sasori tok et nesten et halvtår, en kamp kan ta lang tid.

Vet de er ganske usannsynlig men som itachi-fan, så ser jeg på de som en av de eneste mulighetene for att han overlever. Siden vi vet att sasuke ikke dør.

Men hvor har dere fått det Byekugan / Sharingan greia fra?

Hvaforno?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...