Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har ikke kilden :p stod på ett forum sammen med litt informasjon om den nye naruto filmen ^^

 

dere kan godt få det og :pNew Naruto Movie (2008)

Sasuke is gonna be main focus, something like that. will be main character or something?

 

sasukekunyaycs9.th.jpg

 

DVD of 4(Naruto Shippuden the movie) will be released 23.4.2008, in two version regular and limited.

 

Next movie will be released in 2008 and name is "Naruto Shippuden the movie 08 (temporary)"

 

og intervjuet på japansk om det frister :p

 

 

 

485 名前:名無しさんの次レスにご期待下さい 投稿日:2007/12/23(日) 15:45:25 ID:DAcprBOj0

ジャンフェスバレ

展開に関係する部分だけ抜粋

※レス番700番台はジャンフェススレから

 

700 名前:名無しさんの次レスにご期待下さい 投稿日:2007/12/23(日) 13:43:13 ID:2e8U1xX20

終りにしたいらしいがやめさせてくれないらしい。

来年はサスケメイン

 

709 名前:名無しさんの次レスにご期待下さい 投稿日:2007/12/23(日) 13:50:15 ID:2e8U1xX20

イタチとサスケの闘いははっきり決着がつく。

シライヤ死亡

ツナデ死亡。

カカシにも重大な事が起きる。

 

711 名前:名無しさんの次レスにご期待下さい 投稿日:2007/12/23(日) 13:51:35 ID:qfEPyaRJO

今後の展開が、サスケ 、カカシ、サクラの順でメイン話し。来年はサスケばかりになりそう。

その間ナルトはほったらかし。

 

714 名前:名無しさんの次レスにご期待下さい 投稿日:2007/12/23(日) 13:53:21 ID:9AwfuaamO

>>709

ガイは生きる

リーも成長しない

 

716 名前:名無しさんの次レスにご期待下さい 投稿日:2007/12/23(日) 13:54:44 ID:2e8U1xX20

あっそうだ!

ガイは死なないそうだ!

キッシーのお気に入りはシカマルとカカシ

 

 

446 名前:名無しさんの次レスにご期待下さい 投稿日:2007/12/23(日) 15:07:55 IDU7snW2T0

とりあえず綱手死亡かな?キッシーのあの言い方は死亡だろうなw

それからマダラはカカシの親友らしい。

あと、ペインはマダラにだまされてる可能性がある

万華鏡を持ってる奴が3人そろうと大変なことになるらしい

 

487 名前:428 投稿日:2007/12/23(日) 15:47:51 ID:OEb+lJcNO

ネタじゃないつもりw

興奮してて文章めちゃめちゃでごめん

446は嘘バレ

あとはナルトの中の人が考えたサスケ度チェック!と題したクイズ五問形式の心理テストみたいな のやってた

サスケの中の人はサスケ度皆無でキッシーにフォローいれてもらってた

中の人の扱いまでサスケは贔屓されてた…

 

 

 

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle Tsunade dø?

 

Naruto has to be grown up. Shikamaru also needed to be grown up. And Sakura will have to be grown up, too.

 

Jiraya dør Naruto "grows up", Asuma dør Shikamary "grows up", og siden Sakura også må bli voksen er Tsunade nok neste på lista da tenker jeg...

 

Og hvis Tsunade dør så blir Kakashi Hokage? Siste samtalen mellom Jiraya og Tsunade så sa de jo at Kakashi var en selfølge, og Naruto etterhvert med tiden. Pluss i intervjuet så sa de at Kakashi kom til å oppleve noe stort?

 

EDIT: Var det noen andre enn meg som reagerte på Kakashi som hokage når de sa det?

I min mening så bør en Hokage være eksepsjonelt sterk, altså utenom det normale - men Kakashi er vel helst kun en Jounin? Synes ikke han virker som personen for jobben.

Endret av Jan-Erik123
Lenke til kommentar

Er enig i at Kakashi ikke virker som rett person for jobben ennå, men i intervjuet skulle han oppleve noe stort, og Kishomoto sa noe som: jeg skal skrive om kakashi, sasuke og sakura, men spesielt Kakashi.

 

For meg høres det ut som om det ikke bare er snakk om at han blir Hokage, men at han blir knyttet inn i historien mye mer enn før. Og det mest åpenbare er vel å gjøre det via Kakashi Gaiden, altså via Obito eller Rin sammenhengen.

Det er jo aldri heelt usannsynlig at Tobi er Obito, med tanke på masken, og i tillegg øyet på riktig side.

 

Og dersom det skjer begynner han mest sannsynlig å trene ræva av seg igjen... for å kunne slå Madara. Faren kunne jo rivalisere The Sannins, så dersom han forbigår han, er han over Jiraya og Tsunade nivå, og er vel ikke langt ifra Yondaime nivå, og absolutt en verdig hokage :)

Lenke til kommentar

Hvis det er noen som fortjener å drepe itachi er det vel Sasuke ;)

 

Hadde egentlig regnet med at det virker som om Sasuke har overhånden hele tiden, og er nær ved å drepe itachi, men så er han bare i en av mange genjutsus, og Itachi sier at han er blitt bedre, men kan fortsatt ikke måle seg med han selv for deretter å slå Sasuke i løpet av et sekund eller noe slikt

Lenke til kommentar
EDIT: Var det noen andre enn meg som reagerte på Kakashi som hokage når de sa det?

I min mening så bør en Hokage være eksepsjonelt sterk, altså utenom det normale - men Kakashi er vel helst kun en Jounin? Synes ikke han virker som personen for jobben.

Vel, Kakashi er mye sterkere enn tsunade så hvorfor ikke? Men som Jiraya, så tror jeg ikke han ønsker det.

 

 

SHIT, håper de er en genjutsu. Itachi kan ikke dø!!! bilden ser ekte ut men tviler på Kishi dreper itachi på ett chapter :hmm:

Lenke til kommentar
heh? Kakashi er vel ikke sterkere enn Tsunade..

nei, ikke sterkere i den forstand. Tsunade er en close-range fighter mens Kakashi er både close og long-range fighter. Holder Kakashi seg på avstand og bruker teknikker som: Doton:Kuchiyose • Tsuiga no Jutsu eller denne Mangekyou teknikken hans, ville ikke tsunade hatt en sjans.

 

Dessuten banket till og med Kabuto livskiten ut av henne. Så hun er ikke sterk/god.

 

 

Edit: Leste nettop 384 og fy f### i h###### så J##### spennende :omg:

 

Har bare en ting å si. GO ITACHI.

Endret av Messi91
Lenke til kommentar
nei, ikke sterkere i den forstand. Tsunade er en close-range fighter mens Kakashi er både close og long-range fighter. Holder Kakashi seg på avstand og bruker teknikker som: Doton:Kuchiyose • Tsuiga no Jutsu eller denne Mangekyou teknikken hans, ville ikke tsunade hatt en sjans.

 

Dessuten banket till og med Kabuto livskiten ut av henne. Så hun er ikke sterk/god.

 

Skulle virkelig ønske folk sluttet å bruke denne kampen mot Kabuto som argument på hvor svak Tsunade er. Vi har ikke vært i nærheten av å se Tsunades vikelige styrke. I den kampen hadde Kabuto masse fordeler over Tsunade som gjør at man ikke kan bruke den kampen som argument:

 

Den største er nok at Tsunade ikke trent på mange år, kanskje tiår. Hun hadde gitt opp livet som en ninja for lenge siden. Til og med Kabuto og Jiraya sier dette, de sier begge at de er overasket over hvor godt hun sloss til tross for alle årene uten trening. Det sier seg selv at en kampsportmester(ninja :p) som ikke har trent på mange år er langt i fra i god form.

 

Ikke minst var hun utslitt etter å ha jaget Kabuto og Oro langt mens hun utslettet alt i sin vei. (mye pga at hun "mistet hodet" når de begynte å snakke om familien hennes, dette ville nok ikke virket en gang til).

 

Så på et meget viktig tidspunkt i kampen kutter Kabuto seg selv å bruker Tsunades frykt for blod mot henne. Dette var en gigantisk fordel til Kabuto, men noe slikt ville aldri virket igjen, siden denne frykten nå er borte.

 

Alle disse faktorene gjorde at hun var laaangt fra å vise oss hva hun er god for. Hvis du ser kampen med tanke på disse faktorene er hun faktisk ganske imponerende. Vi har flere ganger fått fortalt hvor mye chakra som brukes når man healer. Å Tsundae healer både seg selv og Naruto under kampen. Seg selv healer hun ved flere annledninger, og hun healer Naruto sitt hjerte og hånd. Hun bruker så sin Souzou Saisei (fulstending regenerasjon), og etter alt dette har nok chakra til å bruke en summen og for s å ta livet av Manda.

 

Når hun kan gjøre alt dette uten å være i nærheten av toppform, så tenk deg en Tsunade i toppform. Det er en Hokage...

 

PS: Digger Kakashi, men her kan han bare gå å legge seg altså :p

Endret av _Viper_
Lenke til kommentar

hva faen messi?;p er ikke du sasukefan;p

 

 

edit: har akkurat fått lest chapter 384, må bare si WOAAAh;D

Konge chapter. Får håpe på at fighten mellom de ikke blir bare genjutsu.

 

Og jeg har ikke lyst til å tro at itachi er død bare på et knips. Noe jeg tviler sterkt på.

Endret av laffe
Lenke til kommentar

_Viper_: Nå innrømmet faktisk Tsunade at Kabuto var mest sannsynlig bedre enn henne i hennes prime i samme kampen da. Tror nok ikke Tsunde har så mye annet enn close-range å by på, og her topper nok Kakashi henne iogmed at han er en god allround fighter. Samtidig har han potensialet til The White Fang, som overgår The Sannins... pluss Mangekyo. Ser ingen grunn til at Tsunade skal kunne slå Kakashi i en fight, og regner i såfall med at Kakashi forbigår Tsunade i styrke om ikke lenge :) Det er i allfall det jeg tror...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...