Inverno Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 det kommer chapter og det er ikke sent... Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Det er vel ikke sendt, når har det noen gang kommet på torsdag... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) japanske versjonen kommer ut på torsdager.. edit: og der var den ute.. Endret 21. desember 2007 av laffe Lenke til kommentar
Chipset Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 må nesten få denne inn i mine innlegg. så håpder det går greit at jeg bare legger den der:P Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Ohh, spennende chapter. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Fy faen. Fra suxy shippuuden til hellig manga! Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Leste just ferdig chapter 342. Utrolig gøy i forhold til animen! Fikk en real feel-good factor her nå Lenke til kommentar
Emiilio Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 En ting jeg ikke helt har fått med meg... Er Jiraya dø eller ikke? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Alt tyder på at han døde(flashback++), men vi vet ikke det sikkert enda siden han forsvant ned i vannet. Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Etter å ha blitt stabba av Rinnegan folka, så tror jeg han dør, bare at det er det siste han tenker før han helt dør! Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Leste just ferdig det som er av mangaen og jeg er trollbundet. Fra 280 til 380 skjedde det sinnsykt mye, føler jeg mangler nok superlativer til å beskrive det Endret 23. desember 2007 av Jan-Erik123 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Her er 3 fanarts fra deviantart som var litt for spoilerish for å legges i naruto anime tråden Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sjekk anime-tråden for de andre bildene Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 (endret) Det var bare et bildet som hadde spoilet, og det hadde vært ,mora til naruto. Men over til chpteren; Fikk akkurat lest den og jeg må si den var meget Inntresang chapter Vi fikk sett zetzu, og nå som zetzu vet "tingen" mellom Madara og pein så håper jeg vi får sett mer til zetzu. Ser ut som han. Han fikk sett åssen Pein ser ut nå, og hvem madara er siden pein sa det rett ut. Og det som var allr mest Inntresang var hemmligheten til pein. Hvor pein sa, hvis Jiraya hadde funnet ut hemmligheten så ville pein vært død "He (jiraya) appeared out of nowhere." "right after Madara Ordered me to capture the kyuubi" Hvorfor vill en fyr med 6kropper bli knekket av en person med sharingan øyet? det eneste svaret må jo være at madara vet om den lille hemmligheten. Edit: får håpe vi får sett mer av Sasuke og Itachi i neste chapter;DD Anyway bra chapter;D Endret 24. desember 2007 av laffe Lenke til kommentar
akan Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 her er ett intervju som var med kishimoto for noen dager siden (han som tegner Naruto og ikke broren som tegner 666 satan) 1. Is Jiraiya dead? Kishi : He lives..............................in your heart. Naruto has to be grown up. Shikamaru also needed to be grown up. And Sakura will have to be grown up, too. Lee? Lee doesn't need to be grown up anymore. 2. What's gonna happen next year? Kishi : Started with Sasuke vs Itachi battle. I'm gonna write about mainly Sasuke next year. And Kakashi and Sakura, after that. Especially Kakashi. I can't tell yet but a huge event will happen to him. 3. What kind of way of ending do you do with Sasuke vs Itachi battle? Kishi : I can't tell. But I have kept this waiting to manga readers for a long time. So I'll have to make everyone gets content with it. 4. Describe the color of Sasuke vs Itachi battle. Kishi : Glossy-Black 5. Describe the color of Kakashi story which you just mentioned about. Kishi : Dark Blue 6. You said you're gonna write about Sasuke, Kakashi and Sakura. What about Naruto? Kishi : Naruto has to wait. 7. Are you gonna write the battle of each member of Hebi? Kishi : Actually I didn't want to. But Shueisha ordered me to do with something about them. That's all. He didn't say anything about the Akatsuki on the stage. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 6. You said you're gonna write about Sasuke, Kakashi and Sakura. What about Naruto?Kishi : Naruto has to wait. Woho! Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Huge event with Kakashi? Jeg tror Madara er Obito jeg! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Du mener at du tror Tobi er Obito? Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Jeg tror at Tobi er både Madara og Obito. jeg veit ikke helt hvordan, men her er to teorier: #Madara er død, men tok over kroppen til Obito (Connection Sharingan) #Obito overlevde, og blei strid. Utgir seg for å være Madara Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2007 Ah, blir bra med mer om Kakashi. Det blir sikkert fjernet fra anime'n det også. ^^ Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 så tsunade kommer til å dø? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå