Gakks Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Animen blir gøy uansett om jeg har lest mangaen ville jeg tro. Samme som når man leser bøker. Det er fortsatt gøy å se filmen i etterkant, for da har du effekter, lyd bilde og hele pakka. Men med filmer, så er det veldig sjeldent den lever opp til selve boka spør du meg så muligens jeg finner samme glede i manga, er verd forsøket i allefall EDIT: Takk for at du svarte hvor jeg jeg skal starte med mangaen Tror du kommer til å oppdage for elendig animen er egentlig Anbefaler deg å lese mangaen fra starten av for å få en gjenoppfriskning og også Kakashi Gaiden. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) det er ikke fordi jeg syntest mangaen er dårligere enn animen jeg ikke anbefaler han i å starte med mangaen. det er bare at visst han er lai av å vente en uke på en ny anime episode, kommer han til å bli drit lei av å vente på et manga chapter, som bare er 1\2 eller 1\3 episode.. men selvfølegelig så lenge du har mange chapters igjen er det jo gøy.. ps: det kan hende du ikke får med deg noe av tegningene i begynnelsen, men du får mer ut av dem etterhvert, og husk å lese fra høyre mot venstre.. Endret 5. desember 2007 av Inverno Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Ser ut som Jiraya dør etter det jeg har sett og lest niiice, da blir vi endelig ferdig med jiraya vs PEIN -___- edit: http://img.photobucket.com/albums/v113/Chu...o/painraiya.jpg haha, hvor kult hadde ikke det vært?:pp Endret 7. desember 2007 av wtf bacon? Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 wtf!?!?! Tror noe har blitt litt kødd her nå: lasta ned 380. Den episoda hvor vi så at Tobi støtte på alle de Leaf Ninjaene, og Kisame og Itachi osv. Det siste vi så av Jiraya var at de 6 pain kroppene hoppet mot han. Lasta ned 381. Der så jeg plutselig at han "Deidara" duden lå på bakken, og hadde bryti en "barrier" og holdt på å drepe Jirjaya. Har jeg hoppet over et chapter ell no? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Det var ikke Deidara, det var en av de 6 pain folkene. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg veit jo det. Men han som lignet på han. uansett, spørsmålet var jo, har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg veit jo det. Men han som lignet på han. uansett, spørsmålet var jo, har jeg gått glipp av noe? Nei. Spent på hva det var Jiraya "sjønte". Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Nei? Men hva faen skjedde da? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Nei, men synes det var litt snodig at de ikke orket å ha med noe mellom den fighten. Skulle vel symbolisere at de har holdt på lenge... Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Noen som har en teori eller vet hvorfor pein valgte de kroppene jiraya har møtt ofør? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Noen som har en teori eller vet hvorfor pein valgte de kroppene jiraya har møtt ofør? Sikkert helt tilfeldig. Men jeg er mest spent på hvem som er Nagato. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Noen som har en teori eller vet hvorfor pein valgte de kroppene jiraya har møtt ofør? Sikkert helt tilfeldig. Det er jeg sikker på at de ikke er. Det var pga av det at han forstod det! Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 er jo allerede teorier om at motstanderene dine når du slåss mot pein tar form som motstandere du har hatt før... Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Det er jo umulig. Vi har jo sett Pein i Yahiko form tusen ganger før ! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 har et spørsmål.. hvem er/var Rikudou? Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Han første med Rinnegan. Han som grunnla ninjaverdenen! Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Bare et lite note til navnet hans. Han heter Pain som i smerte ikke Pein... Jeg skjønner ikke helt hvor dere har fått det navnet fra, care to enlighten me? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Var nok en eller annen dårlig translation for lenge siden Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg veit at han heter Pain, men jeg liker å kalle ham Pein Synes det er mye kulere enn Pain Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Wooooh. Spennende chapter, og jeg gleder meg til neste Men Jiraya sitter vel litt fint i det nå? Men snart er det Sasuke vs Itcachi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå