akan Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 greit da fikk ikke helt med meg siste linjen tydlighvis ^^ er vel folk som ikke kan scanne da mange dumme mennesker i verden. Men Blue dragon 11 som kom i forrige uke var såpass god kvalitet at den tok det meg 40 min på hele chaptere, fjerne tekst og øke styrken og litt forskjellig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 :--< Så stygg Sasuke var i ukens chapter. Lenke til kommentar
akan Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 har ikke fått lest den enno ^^ bare jobbet med One Piecen jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det har ikke kommet ut enda, bare et par bilder, bla. dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Wow. Han var stygg. Lurer på hva de kjøttpølsene som ligger til høyre der er for noe Lenke til kommentar
akan Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 cursed form er jo stygg så tror du det er biter av Orochimaru vi ser bak der O.o? så jo på det andre bilde at han gjorde seg om til en slange. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 han var jo sånn når han fighta naruto i episode 136 ellerno? eller var det Cursed Seal 1 ? o_O:p Lenke til kommentar
akan Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 det der er cursed seal 2 ^^ det sealet der kan skade sasuke mye mer og raskere enn cursed seal 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ah, det CS2 sto for ja. Men de bitene der er vel noen av slangene til Orochimaru tipper jeg. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Det er vel noe slikt, men hold spoilere for dere selv nå Hah, jeg gleder meg til neste kapittel! Lenke til kommentar
akan Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 noen har hatt gode prediction skillz når de lagde denne fan arten ^^ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
akan Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Der var mangaen ute i allefall Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det er lenge siden jeg har gledet meg så mye til et chapter som denne gangen! Sasuke var ikke akkurat pen da Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 sasuke kommer heilt sikkert til å vinne men eg tviler på at han dreper oro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Orochimaru blir nok ikke drept nei. :/ Ingen som dør i slike serier, de skal alltid melke alle karakterene 100% Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Har et spørsmål: tror dere noengang vi får se hvordan konoha blir laget og kampen mellom de to folka(Shodaime og madara ) som fighta @ the Vally?? hvor Sasuke og naruto sloss mothverandre hadde vært litt interessant å sett Endret 3. mars 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Har et spørsmål:tror dere noengang vi får se hvordan konoha blir laget og kampen mellom de to folka(Shodaime og madara ) som fighta @ the Vally?? hvor Sasuke og naruto sloss mothverandre hadde vært litt interessant å sett 8070142[/snapback] Tviler på att vi får se det men det hadde vert kult Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Chapter 345 spoiler! http://img181.imageshack.us/my.php?image=36926539vx8fi5.jpg Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 fyfan.. spent.. ser ut som oro ble drept eller flykta cuz ser jo naruto går helt normalt ut fra dørra?.. så det må jo bety at oro er død eller meeeeget sterkt skada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå