Laffe Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 haha;ppp da var det ikke noe rart at du ble forvirret?:S Hva var det som skjedde i 367 igjen? Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Sasuke vs. Itachi og Jiraya snakket med Tsunade på en benk Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 hehe, herlig;D Er i en fight og plutselig sittter på en benk. ser det for meg;D Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 11. november 2007 Rapporter Del Skrevet 11. november 2007 Dårlig chapter. Ingenting nytt som skjedde. Gleder meg til kampen skikkelig begynner Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Bare jeg som leser mangaen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 Bare jeg som leser mangaen? Absolutt ikke. Men er litt laber diskusjon her ja. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. november 2007 Rapporter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Ja? næt. Jeg leser, men er vel mer på de internasjonaleforumene. Like øyvid. Om chaptere: Likte ikke chapteren. Ble litt for kjedelig, Ikke akkurat noe topp10r ;O Endret 12. november 2007 av wtf bacon? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Grei Chapter. Det var på tide at de switcha til andre scener enn jiraya vs pein, nå som spenningen begynner;D (6 stkr angriper jiraya før den skifter bilde) Det ser kanskje ut som kisame og Suigetsu skal ta en liten kamp, håper inderlig at vi får se sasuke og itachi i action, nå som de har møtt hverandre. Og nå som Tobi møtte Naruto og gjengen så kan det bli full kjør framover tiden. Yamato¨s virkelig navn er Tenzo;p Hvis det er bare DEN kroppen så kan det hende det er Yaiko Endret 30. november 2007 av wtf bacon? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 30. november 2007 Rapporter Del Skrevet 30. november 2007 Ahh, Naruto is back. Jiraya vs. Pein Leaf vs. Tobi Suigetsu vs Kisame Sasuke vs Itachi at once Just loved the scene with Naruto and Tobi: Naruto: GET OUT OF OUR FUCKING WAY! Tobi: GYHHHHHHHHAAAAH.....NOT Lenke til kommentar
Hoenheim Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Ahh, Naruto is back. Jiraya vs. Pein Leaf vs. Tobi Suigetsu vs Kisame Sasuke vs Itachi at once Just loved the scene with Naruto and Tobi: Naruto: GET OUT OF OUR FUCKING WAY! Tobi: GYHHHHHHHHAAAAH.....NOT Hehe Tobi er sinnsykt morsom, men er det sant at han egentlig er Uchiha Madara? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Ingen vet om han er madara eller obito whatsoever;) Noen tror det er madara andre tror obito.. "MY power, Uchiha Madara's Power :S Endret 2. desember 2007 av wtf bacon? Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Har sett på animen av naruto helt fram til nå og synes det er bra. Men hvordan er manga i forhold egentlig? Synes det virker litt tamt i forhold, men kunne tenkt meg å lese storyen uansett, mens jeg bare følger med på animen. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Det er ikke tamt, I can promise you Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Hvis jeg skulle begynt, hvor langt er animen kommet i mangaen? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Har sett på animen av naruto helt fram til nå og synes det er bra. Men hvordan er manga i forhold egentlig?Synes det virker litt tamt i forhold, men kunne tenkt meg å lese storyen uansett, mens jeg bare følger med på animen. Mangan er mye mye bedre IMO. Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 3. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2007 Skal gi det et forsøk, bare lurer på hvor jeg må begynne hvis jeg vil fortsette fra animen? Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 vil mye heller anbefale at du sparer opp noen anime episoder eller bare ser på andimen men animen er på ca chapter 286+/- 2chapter, i forhold til mangaen.. Lenke til kommentar
Jan-Erik123 Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Animen blir gøy uansett om jeg har lest mangaen ville jeg tro. Samme som når man leser bøker. Det er fortsatt gøy å se filmen i etterkant, for da har du effekter, lyd bilde og hele pakka. Men med filmer, så er det veldig sjeldent den lever opp til selve boka spør du meg så muligens jeg finner samme glede i manga, er verd forsøket i allefall EDIT: Takk for at du svarte hvor jeg jeg skal starte med mangaen Endret 4. desember 2007 av Jan-Erik123 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Sånn, da var mangaen lest, fy så spennende! Orket ikke vente så lenge på hver episode av Naruto animen, mangaen er jo helt rå, animen overgår selvsagt kampene, men det er stort sett bare det. Ellers så lages uansett alt av fantasien i mangaen, akkurat som å se en film... *Mine Innlegg* Edit: Forresten, hvilken dag i uka kommer mangaen ut? Endret 4. desember 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
akan Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 pleier å være fredagskvelden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå