MMyhre Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 lurer mest på om noen av dem er sterkere enn det Minato(yondaime) var.. 9490889[/snapback] Tror nok madara er tidenes sterkeste shinobi Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 lurer mest på om noen av dem er sterkere enn det Minato(yondaime) var.. 9490889[/snapback] Tror nok madara er tidenes sterkeste shinobi 9515488[/snapback] Da er det jo litt mistenksomt at han ble drept av 1. hokage da Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Da er det jo litt mistenksomt at han ble drept av 1. hokage da tongue.gif Han ble slått av den 1. hokage, om han døde vet vi ikke noe om enda... Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Enten så er min manga oversettelse feil eller så ble han drept Kan jo hende at Kishi bare lurer oss til å tro ett eller annet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: Leif stakk innom Endret 17. september 2007 av Jlona Lenke til kommentar
IndR Skrevet 17. september 2007 Rapporter Del Skrevet 17. september 2007 Tror du har lest litt feil translation, ettersom det jeg vet skal det stå at 1.hokage slo Uchiha Madara, ikke drepte.. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Er som Singh_Toor sier, det ble oversatt feil. I fucked up this week, people were rushing me to do s*** at work and I made several mistakes. Please re-read, everyone. Sorry Nice job, as always. One thing, though: Jiraiya: True... Uchiha Madara was killed by the first Hokage in the "Valley of the End"... You should probably change 'killed' to 'defeated', since the verb in question is taosu, and not korosu or shinu. Since taosu is used, it remains ambiguous as to what happened to him after his battle with the First Hokage, which is probably the intended purpose. Sorry if it sounds like I'm nitpicking. Just wanted to point it out, just so that no one gets the wrong idea, that he was killed, when he may have survived. Especially if someone will use it in a scanlation. Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Ok, da er det jo greit da. Gleder meg til neste chapter jeg Lenke til kommentar
Ascorius Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Så bra de siste episodene har vært, leste den siste på jobb idag, men uheldigvis så ser gutta på jobben bare på animeen og leser ikke mangaen. Uff holder på å sprekke fordi jeg ikke får gi dem spoilers, er jo så mye spennende som skjer nå. Kjempebra med masse dialog episoder, ihvertfall når dialogen avslører så mange hittil ubesvarte spørsmål. Om Madara lever hadde ikke overrasket meg, kan jo hende han har utviklet en teknikk som ligner Orochimarus eller i alle fall en teknikk med ca samme utfall. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 ikke lenge til en ny chapter komer;D Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Når? Trodde det skulle komme i dag :/ Må jeg vente til neste fredag? Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 En translation kommer vel en gang i løpet av natta. Raw er ute om du er interressert i det Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. september 2007 Rapporter Del Skrevet 21. september 2007 Den er ute nå;D Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 det skjer så mye bra i naruto nå for tiden at naruto har dratt forbi bleach(som har stått i ro i 3 mnd...) på lista mi for lenge siden! håper vi får en bra figth mellom jiraya og pein\konan de neste chapterene.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. september 2007 Rapporter Del Skrevet 22. september 2007 jaaa;D fighten mellom jiraya og pein må bare være bra.. Tipper det blir mer jujutsu enn slåssing. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 24. september 2007 Rapporter Del Skrevet 24. september 2007 Det blir klassisk. Pain har 6 kropper. Han må mest sannsynelig miste alle før han dør. Jiraja er domed to death, men han kan ikke dø uten verdighet. Tipper han drar med seg minst 2 kropper før han dør. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Tror jiraya får med flere en 2 kropper, vi har jo ikke sett SÅ mye av jiraay Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Det var jo snakk om å få Jiraya som Hokage, og jeg tror han er ganske så sterk... Nei, han tar nok minst 4 Lenke til kommentar
IndR Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Tar nok 4 nei, han SKAL ta 4. Ingen knuser J-MAN uten et sterkt nederlag, han er jo selveste pimpen i serien. Pain er bare den bitre hora hans. Endret 28. september 2007 av Singh_Toor Lenke til kommentar
akan Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 Er vel et chapter ute snart som gir oss ett hint ^^ Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. september 2007 Rapporter Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Madara!! ;D Etter det jeg har hørt så får vi se Barndommen/fortiden til pein. EDIT: Hvor har det blit av gaara i det siste? er han dø elller lever han fortsatt men er "ute" av mangaen? husker helt hvordan det ble eller hvordan det endte opp, husker bare at han overlevde men etter det tomt Endret 28. september 2007 av laffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå