RuneBrune Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 men er jo fortsatt rart at kisame ikke er å se. dog han lurer sikkert i skyggene der et sted. han kommer jo uansett ikke til å blande seg inn. bare venter på at suigetsu skal angripe han. han sa jo tross alt at han vil ha sverdet hans Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 ja, suigetsu vs kisame kommer nok til å sje Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Nytt chapter ute! Jeg satt og leste det med tårer i øynene, endelig er det bekreftet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor The fourth hokage heter Namikaze Minato og er faren til Naruto og moren heter Uzumaki Kushina. fytti rakkern så kult chapter Gleder meg som en unge til neste. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Nytt chapter ute! Jeg satt og leste det med tårer i øynene, endelig er det bekreftet. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor The fourth hokage heter Namikaze Minato og er faren til Naruto og moren heter Uzumaki Kushina. fytti rakkern så kult chapter Gleder meg som en unge til neste. 9353359[/snapback] det ble vel ikke skikkelig bekreftet da, var litt forvirrende men får all del, vanvittig bra chapter. håper vi får se itachi knuse sasuke i neste da Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Vis du leser gjennom det noen ganger skjønner du tegnignen(det måtte jeg gjøre) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Tsunade: Haha...hearing you say thatmakes me think of how different they are, too. If I had to choose, I'd say he's much more similar to his mother. Ganske obvious at det er Naruto de mener i disse setningene. Endret 24. august 2007 av Jlona Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 mhm, etter det jeg har lest så ja.. Mange mener jo det samma på leafninja's side.. ;O Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Ahh, sykt. Ser for meg en "frippel" fight her nå. Kisame vs. Suigestu Itachi vs. Sasuke Team Kurenai/Yamato/Kakashi vs. Karin og Juugo Jiraija vs. Pain og kanskje BH Lenke til kommentar
Speik Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hvilke chapters er Kakashi Gaiden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Hvilke chapters er Kakashi Gaiden? 9366598[/snapback] 239 til 244 tror jeg. Endret 27. august 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg har ikke planer om å laste ned dette kapptittelet, heller vente en måned og lese flere etter hver andre Tror jeg begynner på .hack elns. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg har ikke planer om å laste ned dette kapptittelet, heller vente en måned og lese flere etter hver andre Tror jeg begynner på .hack elns. 9378098[/snapback] skulle gjerne gjort det jeg også men.... hakke sjans Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 It's coming to a head now... Blir sykt spennende fremover. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Helt grei mangachapter, ikke akkurat noe wow feeling men,men.. fikk jo sett hva hu bhm dama kan gjøre.. Endret 1. september 2007 av laffe Lenke til kommentar
akan Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 woa, ser ut som pain er jævlig sterk ^^ kan ikke forestille meg at naruto kan slå han nar de 3 sanninene ikke klarte å slå en som pain banket Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 woa, ser ut som pain er jævlig sterk ^^ kan ikke forestille meg at naruto kan slå han nar de 3 sanninene ikke klarte å slå en som pain banket 9450016[/snapback] ja og han nøyet seg ikke bare med å drepe han hanzou duden, han drepte hele slekta pluss de som kjente slekta hans :!: Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 woa, ser ut som pain er jævlig sterk ^^ kan ikke forestille meg at naruto kan slå han nar de 3 sanninene ikke klarte å slå en som pain banket 9450016[/snapback] ja og han nøyet seg ikke bare med å drepe han hanzou duden, han drepte hele slekta pluss de som kjente slekta hans :!: 9450842[/snapback] uchiha-clanen anyone? eller er det forl langt tilbake? Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hva faen?!? Er det seks forskjellige Pain`er?! :O Tipper Pain er den sterkeste hittil Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Hva faen?!? Er det seks forskjellige Pain`er?! :O Tipper Pain er den sterkeste hittil 9453631[/snapback] Ikke glem Tobi/Madara Blir spennende å se hvem som er sterkest av Itachi, Pein og Tobi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå