Gå til innhold

Naruto Manga (spoileradvarsel for anime seere)


Anbefalte innlegg

itachi redder sasuke?:p Kommer aldri til å skje, eller kanskje...

"Let me take over deidara, this is a personal fight between me and my brother" : O

 

btw: jeg har ikke fått lest de siste mangachapterene.. so, hvor er de to andre medhjelperene til sasuke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja ser ut som om jeg fikk rett :D deidara ble eid, og ingen itachi (lol?) skal komme å stoppe kampen. hadde vært bra teit hvis han dukket opp av intet i denne fighten -.-

9023223[/snapback]

Eid og eid :p han har tross alt ikke mer chakra igjen. Og så må vi da ikke glemme Tobi, hvem vet hva han kan finne på :p

Lenke til kommentar
Ja ser ut som om jeg fikk rett :D deidara ble eid, og ingen itachi (lol?) skal komme å stoppe kampen. hadde vært bra teit hvis han dukket opp av intet i denne fighten -.-

9023223[/snapback]

Eid og eid :p han har tross alt ikke mer chakra igjen. Og så må vi da ikke glemme Tobi, hvem vet hva han kan finne på :p

9025596[/snapback]

 

hahah :D jajaj tobi kommer og hyler "DEIDARA SEMPAAAAIIII" så høyt at sasuke dør og så tar han av seg masken og vips Uchiha Obito! JAA WOHO HES ALIVE, så kommer kakashi å kysser han å de gifter seg og naruto slutter :D :!: :tease:

 

nei takk du! sasuke <3 gleder meg til å se "that jutsu" (har en drøm om MS å, men kommer neppe med en gang :p) vil se naruto igjen å da :) <3

Lenke til kommentar
Hei, lurte bare på hvor dere finner mangaen? Kjøper dere den, isåfall hvor?

9027263[/snapback]

 

I butikken vil jeg anta, men det går jo ann å bestille fra internett.

Desverre er det ulovelig å legge ut linker på forumet av denne sorten, så vi kan ikke fortelle deg hvor vi får tak i det nyeste av Naruto.

Lenke til kommentar
@MMyhre:

Kishi er kjent for sine "haha nå skal jeg lure leserene til tro *ettellerannet* også skjer det motsatte av det du trodde skulle skje.

9027235[/snapback]

 

jaja, men det bruker å være litt logikk i at det skjer noe uventet å da. ikke bare oi nå flyr itachi inn å sier hallo og bruker mangekyou fordi han hadde lyst liksom.

Lenke til kommentar

Har uansett vært en fin fight, og jeg synes sasuke gjør det bedre enn de fleste andre kunne gjort mot deidara. blir litt irritert når jeg hører folk si at itachi er altfor vanskelig for han og blabla, så kommer naruto-fansen med den der "naruto går kyuubi å eier deidara lett, sasuke brukte masse tid på han" . altså, orochimaru klarte å handle 4tails, hvorfor skulle ikke deidara i et minefelt med long range og c4 klare det? Og itachi er sterk, ja. men har vi noen gang sett itachi gå fullt ut i battle? nei, klart han eide kakashi og co. men asuma og hora hans er jo ikke superninjas. og han brukte jo bare ms på kakashi så var det farvel ikke sant. utenom det, har vi sett han bruke litt gokakyyou og sånt på 30% med genjutsu. Så er nok en del som kanskje bare ser på at han har MS og hva mer? jeg vil se mer av itachi før jeg bedømmer om han er den beste av de beste. sasuke har fremdeles litt mer å vise føler jeg. hadde vært litt kjedelig om alt han hadde lært var litt snakesummons, flere chidorivarianter+ at han hadde fått seg kult sverd og litt gjutsu. han har lært mer hos oro. vil se that jutsu å. men håper på noe mer og.

 

nå, før noen bedømmer meg for å si at naruto og itachi suger. så sier jeg ikke det, men heller at det blir for teit å si at de ville klart alt så rykende lett. fordi det kan godt hende de ikke kunne klart det engang. (okei itachi ville tatt deidara, men naruto 1 on 1? nåja)

naruto er en teamplayer, for det meste.

 

gleder meg sinnsykt til neste chapter uansett da! føler at noe sjokkerende skjer. (håper bare ikke det er noe negativt for sasuke, da blir the narutoes å bable om en svak sasuke osv osv.) :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
asuma og hora hans er jo ikke superninjas.

9041732[/snapback]

:!:

 

 

Men jeg tipper Sasuke vinner over Deidara. Håper bare ikke han taper eller må stikke av, og må trene et år til for han treffer Naruto. :hrm:

Lenke til kommentar

Ville vært en skikkelig plot tvist hvis deidara/tobi ender opp med å drepe sasuke.

 

PS. MMyhre, tror ikke Orochimaru handlet fire-tails veldig enkelt, og sasuke drepte jo orochimaru med ei felle hvis jeg husker rett. Har mistet mangasamlinga mi så jeg kan ikke sjekke det, må gå på minne alene. Var det ikke så at Orochimaru ble sån passe eid av fire haler, men overlevde fordi han holdt avstand/rømte?

Endret av krigsnaut
Lenke til kommentar
Ville vært en skikkelig plot tvist hvis deidara/tobi ender opp med å drepe sasuke.

 

PS. MMyhre, tror ikke Orochimaru handlet fire-tails veldig enkelt, og sasuke drepte jo orochimaru med ei felle hvis jeg husker rett. Har mistet mangasamlinga mi så jeg kan ikke sjekke det, må gå på minne alene. Var det ikke så at Orochimaru ble sån passe eid av fire haler, men overlevde fordi han holdt avstand/rømte?

9042802[/snapback]

 

nåja ;P oro hadde fin kontroll! tror kishi måtte vise at oro kunne takle den (okei han hadde tapt til sist, men ble ikke hardeid) 4-tailsen slik at ikke alle skulle tenke at nå kunne naruto eie hele verden med ett sånn atombombeangrep. :p sasuke hadde vel ikke noe felle, trengte ikke det fordi oro var ikke sterk nok i vanlig form til å sloss. men han tok han i den dimensjonen og det er jo det som var sterkt gjort. :p

Lenke til kommentar
Ville vært en skikkelig plot tvist hvis deidara/tobi ender opp med å drepe sasuke.

 

PS. MMyhre, tror ikke Orochimaru handlet fire-tails veldig enkelt, og sasuke drepte jo orochimaru med ei felle hvis jeg husker rett. Har mistet mangasamlinga mi så jeg kan ikke sjekke det, må gå på minne alene. Var det ikke så at Orochimaru ble sån passe eid av fire haler, men overlevde fordi han holdt avstand/rømte?

9042802[/snapback]

 

nåja ;P oro hadde fin kontroll! tror kishi måtte vise at oro kunne takle den (okei han hadde tapt til sist, men ble ikke hardeid) 4-tailsen slik at ikke alle skulle tenke at nå kunne naruto eie hele verden med ett sånn atombombeangrep. :p sasuke hadde vel ikke noe felle, trengte ikke det fordi oro var ikke sterk nok i vanlig form til å sloss. men han tok han i den dimensjonen og det er jo det som var sterkt gjort. :p

9043742[/snapback]

 

Oro hadde kontroll, men han mistet fortsatt en arm og løpte fort som f etter angrepet.

Men jeg trur fast at Oro hadde drept Sasu hvis begge var i tip-top stand, men igjen, Sasu drepte Oro fordi han ikke hadde mer å lære av han.

Lenke til kommentar

Og der har vi slutten på kampen mellom Deidara og Sasuke, det er opplagt at Sasuke vil overleve, men jeg antar at Masashi vil la oss være i gråsonen en liten stund om Sasuke vil overleve eller ikke.

 

Deidara er og blir en freak, å være så opptatt av kunst og Sharingan er ikke bra for helsen.

 

Vil eksplosjonen tiltrekke Naturo og co?

Vil de finne Tobi eller Sasuke?

Eller vil Naruto og co møte på resten av gjengen til Sasu så vi ikke får vite hva som skjedde med Sasuke før om noen 10-tallets chapters?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...