Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Huh? Det er da bare en av de leire-figurene til Deidara. Ikke lest forrige uke's chapter? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 whaat? har det kommet ny chapter, sjukt som tida går da. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Husker jeg så litt på den teorien jeg også for leenge siden. At folk gidder slik. Lurer på hva denne gjør : Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8848684[/snapback] Det er en flyvende atom bombe Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 hmm hater å vente på nytt chapter -.-.-.-.-- når kommer neste? fredag - lørdag eller? har aldri fått med meg eksakt når den kommer faktisk Lenke til kommentar
akan Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 de kan komme på alt fra onsdag til søndag... kommer an på hvor fort de blir scanet... men ingen One Piece denne uken Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Beste chapteret på lenge. Deidara ble eid(håper han ikke døde da ) Endret 16. juni 2007 av messi91 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) oo.. nice chapter;9 men hvis han "sliter" mot deidara med sin curse seal, da vet jeg ikke om han vill klare å fighte broren sin, nå vet vi jo ikke så særlig mye om itachis sine attacks men. Endret 16. juni 2007 av laffe Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Regner med at Tobi redder Deidara i siste stund, og "the artists grand finale" som det skal være i neste chapter er C3 coming up Dermed er Sasuke slått før han møter Itachi regner jeg med, dersom Deidara faktisk rekker og bruke det med Tobi sin hjelp Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Finnes det no rekkefølge for hvem som er på toppen eller den beste i Akatsuki? eller er det bare at alle har hver sin spesialknep Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Fant et godt ankepunkt mot teorien fra forrige side; den forutsetter at Sasuke vet om klanens fortid, og dermed også hvem Uchiha Madara var, men til Kyubi sier han jo "as if I'd know who that is". Nei, likte ikke den teorien... Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Sasuke sliter mot deidara? hm, han brukte curse seal ja, men det var jo for å kunne ta imot et angrep ikke hvem som helst kunne ta imot -.- han har f.eks ikke brukt noen jutsues? synes ikke han sliter, og tviler ekstremt på at han taper til sist og "grand finale" høres mer ut som om det er game over for deidara og kanskje han bruker c3 men om det dreper sasuke er mer usikkert. tobi er en klovn sålangt ikke mye å se ifra han. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Sasuke sliter mot deidara? hm, han brukte curse seal ja, men det var jo for å kunne ta imot et angrep ikke hvem som helst kunne ta imot -.- han har f.eks ikke brukt noen jutsues? synes ikke han sliter, og tviler ekstremt på at han taper til sist og "grand finale" høres mer ut som om det er game over for deidara og kanskje han bruker c3 men om det dreper sasuke er mer usikkert. tobi er en klovn sålangt ikke mye å se ifra han. 8880612[/snapback] Sliter ikke sasuke? vel han har jo fått en vinge sprengt av Ikke brukt jutsuer? Chidori @turin han sa faktisk "and you expect me to now that person?" Sasuke ble og sinna når han hørte det namnet. Endret 17. juni 2007 av messi91 Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 @turin han sa faktisk "and you expect me to now that person?" Sasuke ble og sinna når han hørte det namnet. 8881593[/snapback] Vi sitter nok med forskjellige oversettelser, jeg quotet ordrett i hvert fall. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 @turin han sa faktisk "and you expect me to now that person?" Sasuke ble og sinna når han hørte det namnet. 8881593[/snapback] Vi sitter nok med forskjellige oversettelser, jeg quotet ordrett i hvert fall. 8881661[/snapback] Det var i hvertfall det han sa i animen Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 han brukte ikke mye vanlig chidori men igjennom sverdet ja. men vi visste om den jutsuen, han bruker ingen nye. han ser heller ikke ut som om han er sterkt påvirket av at han mistet vingen. menne uansett, han sliter ikke. og tobi er jo med og planter bomber -.- såe Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 han brukte ikke mye vanlig chidori men igjennom sverdet ja. men vi visste om den jutsuen, han bruker ingen nye. han ser heller ikke ut som om han er sterkt påvirket av at han mistet vingen. menne uansett, han sliter ikke. og tobi er jo med og planter bomber -.- såe 8883428[/snapback] Neivel, kansje ikke han sliter nå, men det kommer han til å gjøre når tobi kommer på banen Han kan vel ikke bare joina akatsuki får å plante bomber :!: "han bruker ingen nye" Chidori Senbon Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 I hvilken chapter var de begynte å lete etter sasuke? og hvilken chapter er de på nå(animen) noen som husker? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 I hvilken chapter var de begynte å lete etter sasuke? 8890335[/snapback] chapter 183. og hvilken chapter er de på nå(animen) 8890335[/snapback] chapter 262. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 hmm what? jeg mener når de begynner å lete etter sasuke(orossted, husker ikked stedet.. Man ser jo det på førsteklippet. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 hmm what? jeg mener når de begynner å lete etter sasuke(orossted, husker ikked stedet.. Man ser jo det på førsteklippet. 8890527[/snapback] mener du filler episodene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå