Laffe Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) nydelig chapter, gleder meg til neste chapter:D Akatsuki ftw Tobi: So you're Sasuke-kun, huh? mmm... you sure do look a lot like Itachi-san! Sasuke: *stirrer* Tobi: (løper bak trærene) Damn, you're scary!! hah. så bra:D Endret 3. juni 2007 av laffe Lenke til kommentar
TaMmIzZ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Når det gjelder naruto mangaen, hvorfor føler jeg på meg at en av hovedpersonene vil dø i serien? Har skaperen sagt noe? er det noen sånne teorier a la Harry Potter? Etter at Asuma døde, så har jeg liksom bare ventet at flere og flere vil dø... og hvorfor dukker ikke Neji flere ganger:P Men sant: siste kapittel var kjempebra.. Digger sasukes glimt:P Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ja, ble egentlig litt skuffen når Chouji/Neji ikke døde på "få tilbake sasuke" oppdraget. Ikke at de er dårlig karakterer, men at det ikke fins sjans for å overleve såny, choujis siste pille skulle være noe på linje med port 8, og Neji's sår var mye mye værre en det som drepte asuma (det traff ikke hjertet på asuma heller, ellers hadde han nokk dødd fortere). Håper den konstant nedslaktingen av Akatsuki stopper også, for å være en så liksom sinnsykt sterk gruppe banditter dør de veldig fort. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Har nylig begynt å lese mangaen, og ble ferdig altfor fort... Lurer derfor på når det kommer nye chapters? Oversatt altså, er ikke så stødig i japansk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Nyeste RAW kom for en time siden. Er nok oversatt snart. Endret 8. juni 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Guss støph. Det er sinnssykt spennende nå... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Orochimaru har jo allerede tatt over 30% av Kabuto. Han kommer nok tilbake og får en skikkelig kamp med Naruto før han dør eller noe sånt. Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Trodde det var mer Kabuto som kontrollerte biter av Orochimaru? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Orochimaru har jo allerede tatt over 30% av Kabuto. Han kommer nok tilbake og får en skikkelig kamp med Naruto før han dør eller noe sånt. 8814022[/snapback] nei, er ikke det kabuto som har tatt over oro da, han sa jo att oro var dø Endret 8. juni 2007 av messi91 Lenke til kommentar
akan Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 kabuto har tatt over en bit av orochimaru og når prøver den biten og ta over kabuto.. vi får se hvem som vinner slaget der Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Tviler på at det er sånn. Kabuto har nok bare tatt over en del av orochimaru. Tros alt er jo kabuto en utmerket medical ninja. Delene fra orochimaru vil nok ikke ta over kabuto noe mer enn obito tar over kakashi. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) HaHA tobi er så genial :!: cover: http://www.deviantart.com/deviation/571400...h+age_scale%3A5 Endret 8. juni 2007 av messi91 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 HaHA tobi er så genial :!: cover: http://www.deviantart.com/deviation/571400...h+age_scale%3A5 8816801[/snapback] tobi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Han med maska med et hull til høyre øye. Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Morro å se Sasuke i kamp igjen! Lurer litt på hvordan krefter Tobi egentlig har.. Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Han med maska med et hull til høyre øye. 8818111[/snapback] var ikke det han spurte om -.- Det var deidara i det bildet, ikke tobi. Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg håper sasuke blir "fanget" av deidara for å så unnslippe og gjøre ende på en sliten/slitsom karakter. tobi vet vi jo ikke mye om så han vil vel unnslippe / sloss jevnt med sasuke? | håper ikke på det da, siden sasuke må bygges opp før en eventuell fight med itachi og da vil ikke et tap mot en bombemann gjøre den kampen sannsynlig. tviler også sterkt på at tobi er obito, siden kishi neppe ville la tobi være obito siden "alle" tror det. blir litt for forutsigbart ;P har jo heller ikke sett mye av sasukes nye jutsues så det håper jeg man får se etterhvert men kort sagt - er lei deidara, han har vist stortsett alt han kan så nå er det på tide å si farvel. gleder meg til neste chapter uansett Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg håper sasuke blir "fanget" av deidara for å så unnslippe og gjøre ende på en sliten/slitsom karakter. tobi vet vi jo ikke mye om så han vil vel unnslippe / sloss jevnt med sasuke? | håper ikke på det da, siden sasuke må bygges opp før en eventuell fight med itachi og da vil ikke et tap mot en bombemann gjøre den kampen sannsynlig. tviler også sterkt på at tobi er obito, siden kishi neppe ville la tobi være obito siden "alle" tror det. blir litt for forutsigbart ;P har jo heller ikke sett mye av sasukes nye jutsues så det håper jeg man får se etterhvert men kort sagt - er lei deidara, han har vist stortsett alt han kan så nå er det på tide å si farvel. gleder meg til neste chapter uansett 8829043[/snapback] hvordan kan du vere lei deidara, han er jo den feteste i akatsuki. håper han banker sasuke Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) hvordan kan du vere lei deidara, han er jo den feteste i akatsuki. håper han banker sasuke 8829104[/snapback] Akkurat _det_ er vel ikke særlig sannsynlig. Sasuke knuser jo all motstand nå, er helt drøyt. Tipper Deidara trekker seg tilbake, men håper vi får vite mer om Tobi først. Hva er egentlig kilden til spekulasjonen om at det er Obito? Navnet er nesten "anagram-likt", samt det at han kanskje bare har høyre øye, eller er det mer også? Endret 11. juni 2007 av -Turin_Turambar- Lenke til kommentar
MMyhre Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Sorry messi men jeg er lei bombene hans, er jo pisse kjedelige å se på! mye fetere med litt lightning jutsu fra sasuke dessuten undervurderer han alle han møter synd han ikke kan se at sasuke kommer til å kjøre over han ps - han er kanskje homofil også? hm (som han ville sagt) Endret 10. juni 2007 av MMyhre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå