Kenichi-san Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Så, noe info om hvor det går ann å lese de 3 store om dagen? Ser de fleste har måttet slutte Lenke til kommentar
CowboyBebop Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 http://www.mangareader.net/ Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 5. august 2012 Del Skrevet 5. august 2012 (endret) Lite aktivitet her i det siste. Begynte å lure på noe nå...har Tobi faktisk sagt at han er Madara? "Jeg er Madara" ? Edit: Fant det ut. Han sa visst det. Endret 6. august 2012 av TheSleepwalker Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Ja, det har han sagt flere ganger. Forresten så har Kishimato sagt at Tobi's identitet vil bli avslørt i løpet av de neste ukene. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 6. august 2012 Del Skrevet 6. august 2012 Vil vel tippe på kap. 600 for det :-P Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg dør... Herregud så spennende det er nå! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Endelig, er på tide! Can not wait Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 599 ute! Da var det offisielt (read it) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Plotthull delux. Samt at tidsmessig så skjønner jeg ikke helt hvordan dette kan stemme. Lenke til kommentar
Superby Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Plotthull delux. Samt at tidsmessig så skjønner jeg ikke helt hvordan dette kan stemme. Hvor da? explain vell, ingen overaskelse. etter man fikk se det halve ansiktet hans for noen måneder siden så har jeg hatt liten tvil om hvem det var. tror heller ikke at noen andre ble så veldig overasket. Endret 29. august 2012 av faraday_96 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Er ikke så oppdatert på Naruto-fronten, men de fleste jeg kjenner som er det, mener at Obito er alt, alt, alt for ung til å ha trukket i trådene så lenge. Edit: So many plotholes in this chapter.Obito *died* before Minato became Hokage, didn't he? Minato said that Kakashi had become a Jounin just like him. And the the fourth's face wasn't on the mountain during that time, so what the hell? Also, Kakashi became a Chunin when he was 6. He didn't look 6 at that point. And are we supposed to believe that Obito at the age of 13 or 14 came back as Tobi and battled toe to toe with the Yellow Flash? How did he get so strong so quickly? Either Kishimoto has a memory as bad as Toriyama, or he is trollin. Endret 29. august 2012 av Agentspoon Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Han troller vel som vanlig Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Plotthull delux. Samt at tidsmessig så skjønner jeg ikke helt hvordan dette kan stemme. Hvor da? explain vell, ingen overaskelse. etter man fikk se det halve ansiktet hans for noen måneder siden så har jeg hatt liten tvil om hvem det var. tror heller ikke at noen andre ble så veldig overasket. So many plotholes in this chapter.Obito *died* before Minato became Hokage, didn't he? Minato said that Kakashi had become a Jounin just like him. And the the fourth's face wasn't on the mountain during that time, so what the hell? Also, Kakashi became a Chunin when he was 6. He didn't look 6 at that point. And are we supposed to believe that Obito at the age of 13 or 14 came back as Tobi and battled toe to toe with the Yellow Flash? How did he get so strong so quickly? Either Kishimoto has a memory as bad as Toriyama, or he is trollin. This. Han var 14år når han sloss mot 4th. Kishi må iallefall komme med en GOD forklaring på dette hvis dette skal bli akseptabelt samt at det går opp i opp. Endret 30. august 2012 av Laffe Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Eeeller så var orginale madara "tobi" med masken inntil nyligere tider. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Herregud, Kishomoto er ikke dum. Såklart var det en annen person(Sannsynligvis Madara) som angrep Konoha når Naruto ble født. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Joda, sant nok det. men alle de plotthullene som har vært tidligere så vet man aldri Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 En eldgammel Madara redda Obito faktisk! Dette blir interessant. Antageligvis flashback hele neste kapittel Gleder meg til å lese mer om hvordan det hele gikk til! 1 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Lenge siden det har blitt skrevet noe her. Men den siste chapteren var Epic. Blir spennende å se hokage1,2,3 og 4 sammarbeide med sasuke mot madara!! Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) har ikke lest på evigheter, har spart opp litt.. men hva skjer a? var ikke 1-4 hokagene seala med Shiki Fūjin som gjør at de ikke kan komme tilbake igjen selv med Kuchiyose: Edo Tensei. hehe virker som alt skjer/er lov nå.. Endret 22. april 2013 av ZanZel Lenke til kommentar
Fairhair Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Noen andre som syntes sasukes beslutning om å hjelpe konoha virket litt tvunget? Vi fikk ikke se mye av det som gikk gjennom hodet hans, akkurat, og jeg skjønner ikke helt hvorfor han gjorde det heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå