Cloudemyx Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Siste jeg husker av hva Kakashi og co gjorde er at Kakashi sa: "Look, it takes a lot to get me worked up, but this time my boiling point's as low as it's ever been. The "Copy Ninja" Kakashi, the man who copied one thousand techniques… is about to go on a rampage!" Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Siste jeg husker av hva Kakashi og co gjorde er at Kakashi sa: "Look, it takes a lot to get me worked up, but this time my boiling point's as low as it's ever been. The "Copy Ninja" Kakashi, the man who copied one thousand techniques… is about to go on a rampage!" Ja, nettopp. Skulle gjerne sett den rampage'en. Frykter at vi kun får se dette gjennom anime filler. Der vil Kakashi garantert bruke alle de triksene vi har sett før... Water Release: Water Dragon Bullet Technique! Omg, er så lei av den nå Endret 15. august 2011 av nKyb Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Jeg satt med de villeste fantasier om at han bruker Sharingan eller Mangekyou Sharingan til det ytterste og på en eller annen måte utvikler den til en ny type Sharingan liksom. Eller mer sannsynlig at han får en ny teknikk, ikke bare Kamui, men at han på ett eller annet vis utfører Amaterasu f.eks. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Siste jeg husker av hva Kakashi og co gjorde er at Kakashi sa: "Look, it takes a lot to get me worked up, but this time my boiling point's as low as it's ever been. The "Copy Ninja" Kakashi, the man who copied one thousand techniques… is about to go on a rampage!" Hvilket kapittel var det igjen? Husker ikke Edit: Nevemind Endret 15. august 2011 av TheSleepwalker Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Sasuke dette chapteret, visstnok. EDIT: Hehe, var visst Sasuke også. Fet EMS han har fått. Endret 31. august 2011 av Zodihax Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 31. august 2011 Rapporter Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Blir fett å se Naruto vs. Sasuke Også artig å se hvordan EMS blir mot både kyuubi og sage of six paths mode! Edit: Hvor ble det egentlig av Bee i det siste chapteret? Endret 31. august 2011 av Gayatri-mantra Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 1. september 2011 Rapporter Del Skrevet 1. september 2011 Bee er vel fortsatt med orginal-Naruto han. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 SJUUUK SLUTT!!! RETT OG SLETT!!! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 Jeg tror jeg dævver. Kan det bli mer spennende nå?!? Lenke til kommentar
Game0rz Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 Noen som spiller Pockie ninja? :P Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 WHAT A TWIST! Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 12. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2011 SIIIIIICK!!! Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 13. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2011 Arh, irriterende at Tobi ikke var Madara likevel. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 15. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2011 Goddamn it Kishimoto: Ikke kopier Kubo Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2011 Hahahahh, lo godt der ja. xD Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 19. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2011 Edo Madara er jo helt imba. Rått kapittel. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 19. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2011 Skulle da faen mangle. Blir han tatt ut av kyubi-Naruto slutter jeg lese mangaen. Madara skal jo liksom være den sterkeste ninjaen.. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 20. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2011 Forventer at Madara dreper ihvertfall én viktig karakter før denne krigen er over, blir rett og slett latterlig dårlig hvis hele alliansen kommer ut av dette uten en skramme.. Hadde Madara blitt stoppet av en sliten Gaara, en sliten Onoki og en KLONE-Naruto hadde jeg droppet hele mangaen. Heldigvis ser det ut som vi har en liten Madara-rampage i vente. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 26. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2011 Blir en dryyg chapter dette ifølge det jeg har lest litt rundt på nett av spoilere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå