kloningen Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Jaj, unntatt viften da. Og den rare ord greiene.. Men noe av det samme : ] Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 10. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2011 Vifte? Den der "banana" greia? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2011 Orker ikke oversette =P copy/paste fra innlegget mitt på MAL: Nice chapter, pretty wierd to have said 2 words almost the same amount of times in your life =P BUT, i didn't like the ending, he looks like naruto when he went berserk on orochimaru/pain.. And it makes Naruto's power less awsome in my opinion... -_- Would be awsome if Naruto stepped on-screen now and stopped him, but highly unlikely.. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 1. april 2011 Rapporter Del Skrevet 1. april 2011 Haha, Tenten fant bananvifta Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Chōji er rå da. Minnes da han kjempet mot en av de i Sound Four, da han også fikk de vingene. Endret 6. april 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Ja, men nå fikk han de uten å ta pillene (som faren hans sa) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. april 2011 Rapporter Del Skrevet 6. april 2011 Ja. Kult å se de andre karakterene sine moves, men jeg sitter bare og venter på Kakashi. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Digger å se Itachi igjen i bladet! Håper det blir mer av ham, og at han får banket opp lillebroren hans! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2011 Ble skuffet over Neji tingen.. Trodde Madara hadde satt igang Tsuki no me planen, og iom at Neji så på MÅNEN med byakugan så tenkte jeg at han fikk en smak av en "tidlig fase" av tsuki no me, så madara kunne kontrollere han. But nooo... Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 26. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2011 Spent på slutten der, Naruto & Bee vs Tsunade & ....? (husker ikke) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2011 Raikage ^^ Tror ikke navnet hans er blitt nevnt noe sted. Tviler på at de kommer til å slåss, men blir spennende å se om de klarer å snakke seg ut av det Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Ble det ikke først sagt på det Kage-møtet? Raikages navn er A. Synes Naruto nå ligner på Dragon Ball. Jeg mener, Naruto er på til krigen der alle de andre sliter og vil sannsynligvis gjøre det slutt på krigen. Etter det vil muligens Sasuke komme ut og da får vi endelig se hans eternal mangekyou sharingan. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 Spent på kampen mellom Naruto og Sasuke. De har begge sine ess i ermene, så jeg er sikker på at det blir fantastisk. Lenke til kommentar
olapola84 Skrevet 15. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2011 skjønner ikke hva som €r galt med sasuke han er jo helt gærn i serien Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2011 Vel, Sasuke er en emo-fjott etter min mening. Problemet er at han er så jævla kul.. Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Nyeste mangakapittel kom ut sent i går! http://mangastream.com/read/naruto/75426197/1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2011 Leste det i går. Måtte felle noen tårer. Gaara er en av mine favoritter. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2011 Sick chapter, SICK! Hvergang Itachi er med inni bilde så er det rett og slett bare en 10'r chapter. Dialog og slossing på samme tid. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. august 2011 Rapporter Del Skrevet 4. august 2011 BESTE chapteren hittil! Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Etter en ukes mangaferie i Japan, må jeg si jeg er spent på hva som kommer til å skje videre med ploten. At Nagato suger Kyuubi chakra fra Naruto tror jeg ikke er en bombe. Sannsynlig vil Naruto kontre dette med å aktivere Sennin mode akkurat slik han gjorde før mot Pain. Hva som skjer videre med Itachi er faktisk ganske spennende. Det jeg tror er at Itachi vil gi sitt siste tale om Sasuke og lar Naruto passe på Shisui sharingan ellers vil Kabuto utnytte det. På en annen side for å gjøre ploten mer spennende er å la Kabuto få Shisui sharingan og se hva han bruker det til. Allikevel ser jeg frem til neste kapittel. I det siste har det bare vært treigt og uinteressant. Får ikke vite hvordan det gikk med Kakashi og co f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå