Albatraum Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) PEEEENNIIIISSSS, jeg såg en penniisssss! Ellers så virket Naruto litt over det normale dum i denne utgaven, men jeg gleder meg stort til kampene fremover Deidara har jeg savnet. Endret 17. oktober 2010 av Albatraum Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Dette kapittelet var BARE JEVLI BRA! Det hadde humor, Deidara, eksplosioner, gretne gamle folk som sparker rev, Deidara, en overlegen Kabuto, mer humor, Naruto og Killer Bee som ikke får vite sannheten og DEIDARA! Gleder meg til neste kapittel! Deidara vs Tsuchikagen! Nå for vi se hvilken masseødeleggelses shinobier rock virkelig har! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Yamamoto ble fanget gitt =P NÅ merker ihvertfall Naruto det håper jeg Lenke til kommentar
sindre8 Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Unskyld meg, men hvordan legger dere ut inlegg? mvh sindre Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 you just did. 0_0 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 21. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2010 Godt kapittel. Naruto er på vei oppover faktisk. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Leste det nye kapittelet. OMGWTFJESUSFUCKINGCHRIST!!! På slutten der så hentet han frem pretty much alt som kunne krype og gå av store ninjaer. Det vil bare bety at han henter frem Hatake Sakumo sikkert også! Da blir det kamp mellom Kakashi og han det er jeg sikker på. VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆL!!! Herregud så spennende! Jeg må roe meg ned litt..... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Dette blir en stor clusterfuck! Jeg tror ikke madara hadde klart seg uten kabuto sin hjelp, bare de folkene han revivet er nok til å banke fleste @ joint shinobi Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Bare elsket dette kapitelet. Vis man kan gjenopplive legender og bruke dem, hvorfor ikke bare gjenopplive en haug og vinne krigen? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Asuma vs Shikamaru, obvious obvious is obvious. Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 Blir det feil å nesten bli kåt av et kapittel..? =D Liek, herregud, dette blir episk. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. november 2010 Rapporter Del Skrevet 3. november 2010 JEg syns det var mer epic når kabuto viste frem ressurected akatsuki, fordi det kom mer som et sjokk, nå er det ganske åpenbart ^^ Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 4. november 2010 Rapporter Del Skrevet 4. november 2010 Jeg får ikke lest side 14 og 17 på mangastream. Noen som opplever det samme, eventuelt har en løsning? Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 5. november 2010 Rapporter Del Skrevet 5. november 2010 Steike, skikkelig build-up på siste kapittel. Utrolig bra. Har stor tro på at kapittlene i ukene fremover nå kommer til å bli skikkelig bra =) Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 Min anbefaling er å høre på en skikkelig episk sang fra Shippuuden mens du leser det nyeste kapittelet. Det vil mest sannsynlig resultere i en kraftig og god frysning i kroppen. Mine forslag til sanger som kan være i bakgrunnen mens du leser: Emergence of talents Experienced Many Battles Departure To The Front Lines Enjoy! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Hører alltid på enten naruto OST musikk eller openings fra naruto eller bleach når jeg leser mangaene : 3 Superepic kapitell forresten! blir spennende! Lukter zabusa vs kakashi, og at flere av de under jutsuen til Kabuto klarer å frigjøre seg Endret 10. november 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Dialog mellom de gjennoppståtte døde var genialt =p Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 17. november 2010 Rapporter Del Skrevet 17. november 2010 Fint. Fint. Fint. Fint. Fint. Fint. Tenk om det kom slike mangakapittler hver dag. (: Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Spennandes! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. november 2010 Rapporter Del Skrevet 18. november 2010 Detta var bra =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå