Kenichi-san Skrevet 16. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2010 Det var awsome!! Minato`s on roll Lenke til kommentar
Lucy_Nyu Skrevet 30. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2010 Tårer i øynene! Et av de tristeste kapitlene på lenge. Gleder meg nå til å se kampen mellom Naruto og Nine-tails!! Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Sykt bra chapter =) Gleder meg veldig til neste! Lenke til kommentar
Lucy_Nyu Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 haha lo godt av dette ja litt av en oppkvikker fra forrige. Men må si jeg ble litt skuffet over å ikke få se en skikkelig hardbanka kamp mellom nine-tails og naruto.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Jaaa! Kisame og guy/gai (spelling?) ! :D Så naruto bare plutselig lærte seg minato's flash teleport... ved å få kreftene til nine tails.. kult. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Tror ikke han lærte flying thundergod teknikken, han blei bare awesome rask Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Det er fryktelig mye som er galt med denne serien, og det var flere ting jeg overhodet ikke likte med dette kapittelet, men akkurat denne gangen velger jeg å ignorere alt dette og heller være glad for at vi fikk to sider med herlig Guy som minnet meg om de gode tidene for en 3-400 kapitler siden. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 5. august 2010 Rapporter Del Skrevet 5. august 2010 Sweet chapter, så ikke det at Naruto skulle oppdage kisame, hadde helt glemt han =P Men jeg håper ikke Naruto blir tegnet slik nå i hver fight fremover (helt hvit, med litt flammer osv) Han ser litt dum ut... Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Han blir jo bare hvit med flammer når han bruker Fox chakran. Anyway. Sykt kult kapittel, gleder meg vilt til neste! Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Tror ikke han lærte flying thundergod teknikken, han blei bare awesome rask Tror det var Yellow Flash han lærte. Ligger jo litt i det de sier nederst på siden her; http://mangastream.com/read/naruto/42232524/13 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 Det heter ikke Yellow flash, det var Minato som ble kalt Konoha's Yellow Flash, sikkert fordi han hadde gult hår. Og på naste side (http://mangastream.com/read/naruto/42232524/14) sier Yamoto at Naruto ikke er på Minato's nivå enda. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Hehehe, da hvet vi at de 6 veiers mester sin chakra ikke gir Naruto stor skade immunitet eller øker regeneringen hans noe spesielt Bare elsker måten Naruto annerkjenner de menneskelige grensene xD Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. august 2010 Rapporter Del Skrevet 19. august 2010 Guy er så sykt badass og sterk! : D Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Nytt chapter ute nå Endret 9. september 2010 av endtrax Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Var ikke helt gale heller! Jeg liker stadiet Naruto er inne i akkurat nå. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. september 2010 Rapporter Del Skrevet 9. september 2010 Var på tide :@ EDIT: og dermed gikk mangastream.com ned.. omg Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Månedens kapitel <3 Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Konge kapittel Jeg håper hu vinner, men har mine tvil . Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 10. september 2010 Rapporter Del Skrevet 10. september 2010 Tviler veldig veldig sterkt på at hu klarer å ta livet av selveste hovedskurken, men håper så inderlig at hun overlever Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. september 2010 Rapporter Del Skrevet 15. september 2010 Tror ikke jeg heller. Det er bare en som kan kverke han: Kakashi!!!! Nei, seriøst: Naruto kicker ass'n hans senere sikkert. Men jeg liker Tobi! Tobi is a good boy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå