endtrax Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Ute nå! Link Ikke så altfor spennende kapittel.. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Helt greit, nok ett "build up" chapter. Men spennende å høre Bee sin fortid syns jeg Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 8. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2010 Sleepyfans sin oversettelse var bedre en mangastream sin...... Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Litt kjedelig kapittel, men leder sikkert til noe interresant Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2010 Kjedelig kapittell indeed. :] Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Denne serien hadde vært så smertefullt mye bedre hvis Bee var hovedpersonen. Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Denne serien hadde vært så smertefullt mye bedre hvis Bee var hovedpersonen. Haha, kan ikke si meg uenig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2010 Meh, Naruto er awesome. Selv om det blir litt mye klisje av og til Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 21. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2010 Lurer på hva dette er slags forlat by..... =D Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 22. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2010 Ikke akkurat Neon Genesis Evangelion det her. Trur nok Naruto bør holde seg bort fra psykoanalyse, selvevaluering og "indre konfrontasjoner" Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 26. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2010 Lurer på hva dette er slags forlat by..... =D Jeg gjetter: Temple der de fant 8-tails eller noe. Kanskje der de summona drittsekken eller fant han, eller kanskje en ancient civilisasjon tilbad blekksprutoksen som en Gud? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Endelig action, gleder meg stort til å se hvor sterk Naruto blir etter dette Lol at Naruto lurte Yamato med å stappe hodet ned i genseren sin xD Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 29. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2010 Lol at Naruto lurte Yamato med å stappe hodet ned i genseren sin xD Fikk meg en god latter på den. Utrolig bra at Bee spilte så bra med på spøken i tilegg på forhånd Hvis Naruto klarer å komme seg helskinnet gjennom treningen med Bee, så kommer Sasuke til å få store problemer i en eventuell kamp med ham. Naruto i sage mode + styrke fra kyuubi. Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 3. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2010 Naruto 497 er ute nå Neste uke blir det mest sannsynlig kjedelig snakke-kapittel. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Angående det siste bildet i siste episode, har Namikaze Minato fortsatt et siste kort gjemt oppunder ermet? @Gayatri-mantra: Var sikker på jeg hadde lest noe om dette tidligere. Ta en titt på side 14 i episode 490, også kan man lure på om Naruto tok det i betrakning på side 12 i episode 486. Også vet vi ikke helt hva Sasuke lærer for tiden heller da. Endret 6. juni 2010 av tamarin Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Bra chapterl. Blir nok en emosjonell episode(anime) når den tid kommer men en ting, som sikker mange andre også lurer på. Er (endel) av henne sealet i naruto? Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Veldig bra kapittel. Fint å se at kampen mellom Naruto og Kyuubi blir mer enn bare overfladisk slossing over 20 kap (Dragonball/Bleach anyone?) Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Bra chapter Lenke til kommentar
endtrax Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Helt ok chapter, satser på at det blir noe action neste uke btw fant denne istad sangen istad: http://www.youtube.com/watch?v=7DVJ-0bzyvI :!: Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Røøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøv kapitell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå