kloningen Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Hmmm... De mulighetene jeg har sett for meg hitill: A) 1st Hokage(første som slo meg, men han ble jo sjel sugd så...) B) Madara's virkelige kropp(andre som slo meg) C) Madara's lille bror D) 4th Hokage(Etter at det ble nevnt her) E) Sage of the six paths. 1. Hokage er oppbrukt 4. Hokage kan det ikke være, for han er jo ikke "umulig" å få opp igjen (mtp reaksjonen til "madara" Sage of six paths ville nesten blitt litt for dumt. Jeg tror det er mer i retningen noe som avslører tobi / madara for hvem han er. Kanskje tobi/madara bare utgir seg for å være madara, og kabuto gjenopplivet den virkelige madara? ( hadde vært kult om "tobi" hadde vært obito i dette tilfellet... passer mtp på dimensjon teknikken hans, som er noe av det samme kakashi kan med mangekyou sharingan sin fra Obito) Eller hva om Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Men hvorfor skulle Madara ville bruke kroppen til Obito? Hele høyresiden av kroppen var knust, ventre øyet var borte, og det var jo kroppen til et lite barn. Jeg synes ikke det gir mening. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 At Madara egentlig er Obito går vel ikke da det øye Madara viser er det venstre, det som ble knust hos Obito. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Hadde det blitt MOST så skjønner jeg det, men han snakket jo og levde mens han hadde en kjepestein oppå huet.. Jeg snakker ikke på samme gamle "madara tar kroppen til obito", men tenker mer som så at obito på en eller annen måte overlevde. Men husk, bare spkulasjon.. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 9. april 2010 Rapporter Del Skrevet 9. april 2010 Eller vi har enda en Deus maskin ut av ingenplass <3 En fyr som dra med Mandara og tok side med han.......... sikkert en hel gjeng. Eller så er det mandara, han har kunnskapen. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 14. april 2010 Rapporter Del Skrevet 14. april 2010 Såå... Endelig begynner treningen, til Naruto Men han får jo fortsatt ikke lov til å være med å sloss =/ stupid.. Blir spennende å se hva han gjør tilslutt, Naruto altså. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Morsomt kapittel Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 15. april 2010 Rapporter Del Skrevet 15. april 2010 Flott å se litt slapstick- humor i serien igjen, har vært alt for alvorlig i det siste Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. april 2010 Rapporter Del Skrevet 20. april 2010 Synes det er utrolig spennende nå i serien. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 21. april 2010 Rapporter Del Skrevet 21. april 2010 lolz @ naruto prøve seg på "rhymes" xD Forstod ikke helt hvor "Evil" Naruto kom ifra da, men får vel vite det neste gang. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. april 2010 Rapporter Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Det var nok noe spesielt med plassen han satt seg. Usikkert hva da men^^ Endret 23. april 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Det var nok noe spesielt med plassen han satt seg. Usikkert hva da men^^ Fossen Naruto skulle trene ved het jo "The Waterfall of Truth". Kan jo ha noe med det og gjøre. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Var det ikke noe som at han ikke måtte vise sinne når han skulle kontrollere kyubi, da må han konfrontere den "sinte" siden av seg selv i denne waterfall of truth.. I dunno Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Hørtes fornuftig ut det, Möllers Tran. Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 2. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2010 Henger meg på den. Det er jo sinne som ofte har trigget kyuubi før - så det virker logisk. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Kommer det ikke nytt kapittel snart?? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Kommer i morgen.. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 5. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2010 Whhhhua Vil ha mer lesestoff nå! :/ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Skulle vært ute nå.. ingen som vil translate idag?? Bleach og one piece er ute så... Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 6. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2010 Buhuuu, kommer ikke kapittelet snaaaart?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå