Kenichi-san Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Tsunade! Stakkars Kakashi får ikke lov å bli Hokage da Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Hvilken side var det du leste det på? Mangaspoilers? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 www.mangastream.com Aaaaah hva gjemmer naruto? :o Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Mer spent på Naruto sin genjutsu counter Lenke til kommentar
RushOfBlood Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Tipper det er her kreftene Itachi ga til Naruto kommer inn i bilde. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Kanskje itachi ga ham en power lagd for å utslette de to iom at begge har litt itachi inni seg.. hm Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 Nesten et okay kapittel. Det beste var helt klart at Kiba sa det vi alle har tenkt i evigheter. Og jeg synes egentlig det var litt morsomt da Sai trodde Naruto ga ham et kompliment. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2010 aha Men jeg er/var fortsatt litt skuffet over at det ikke skjedde noe mellom Naruto/Hinata, mtp etter den dramatiske scenen i fighten mot Pain. Håper det skjer noe videre der snart. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Chapter ute. http://mangastream.com/read/naruto/489-94/1 Dette blir spennende Så naruto skal trene med 8-tail (for å kontrollere 9-tail antar jeg). sweet Likte IKKE at Kabuto solgte seg selv til Madara, men forhåpentligvis backstabber han`n senere fortsatt ingen Hinata Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Whaaaaat! Ser ut som om KAbuto Revivet Itachi, Sasori, Deidara, Kakuzu og Nagato! 0_o Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Okay, hvis zombiene brukes til å være motstandere for noen av sidekarakterene som har blitt dyttet til side i flere hundre kapitler nå, har Kishi sjansen til å lage en brukbar og til en hvis grad anstendig avslutning på serien. Hvis zombiene brukes til noe som helst annet, som for eksemepl å bli one-shottet av en ny rasengan-variant, er alt håp om absolutt alt ute. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Whaaaaat! Ser ut som om KAbuto Revivet Itachi, Sasori, Deidara, Kakuzu og Nagato! 0_o Han tuller med de døde, de er ikke i lys live da dessverre. Kanskje litt svakere, vi hvet ikke alle begrensingen til tekniken. Tja, skal bli mye moro her. Endelig skal en av de beste teknikene få en omgang nr 2. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Yeahh Btw.. OM det er kakuzu (noe som er ganske sannsynelig mtp "trådene" som holder fast ansiktet osv), så virket han noget litt høyere nå enn før Og, vet den teknikken er ganske "uklar" enda, men hvordan gjør han det med likene? Madara hadde jo f.eks mest sannsynlig itachi sin kropp etter at han døde, blir den borte? Og Deidara sprengte seg selv i fillebiter.. hmm Hvordan kan han vite akuratt HVEM han henter opp fra de døde? Endret 1. april 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Whaaaaat! Ser ut som om KAbuto Revivet Itachi, Sasori, Deidara, Kakuzu og Nagato! 0_o Han tuller med de døde, de er ikke i lys live da dessverre. Kanskje litt svakere, vi hvet ikke alle begrensingen til tekniken. Tja, skal bli mye moro her. Endelig skal en av de beste teknikene få en omgang nr 2. Er nok enda en stund til vi får se dem i og med at han bare viste de fram nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. april 2010 Rapporter Del Skrevet 1. april 2010 Og i og med at de drar fram gamle fiender, så håper jeg nesten at Hidan kommer en tur tilbake. Hadde virkelig sansen for han, selv om det hadde blitt litt repetisjon. Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Ser ut som om det kommer til å skje mye spennende fremover. Men litt skuff at det fremdeles ikke er blitt sagt noe mer om Naruto og Hinata. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Ok, hva hadde Kabutops i ermet? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 I den kista mener du? Vi fikk vel ikke vite det. Hadde vært spennende om det var 4. hokagen han summona. Ser for meg det hadde blitt en episk kamp mellom han og Naruto Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Bra kapittel, endelig skal Naruto lære å bruke nine-tail chakra riktig Gleder meg til å se hvor badass han blir da. ang Kabuto, så trur MAL brukerne at det kanskje er sage of six path Personlig håper jeg ikke det er 4 hokagen. Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 8. april 2010 Rapporter Del Skrevet 8. april 2010 Hmmm... De mulighetene jeg har sett for meg hitill: A) 1st Hokage(første som slo meg, men han ble jo sjel sugd så...) B) Madara's virkelige kropp(andre som slo meg) C) Madara's lille bror D) 4th Hokage(Etter at det ble nevnt her) E) Sage of the six paths. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå