WD- Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Gleder meg til å se om Danzo faktisk har et ansikt på overarmen. Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Gleder meg til å se om Danzo faktisk har et ansikt på overarmen. Hvis det er slik - så blir det iallefall spennende å se hvilken egenskap det har. Kakashi som hokage =D Iallefall som utøvende hokage. Blir spennende å se hva som skjer videre Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 7. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg vil ha klisjè'er ! Sakura facer Sasuke, blir fika litt rundt så kommer Naruto og redder dagen <: D Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Kunne ha skjedd - men håper egentlig ikke Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 OMG! Danzo har sin personlige samling av sharingans på armen sin. Dritten er forsegla for å ungå at det dreper han. Mandara ninja'r de 2 elite mooksa til Danzo, bokstavelig. Og Danzo har nå dratt inn Sasuke som hjelp mot Danzo, tipper på en jevn episk kamp Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Bitch... D: XD Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Gleder meg til å se om Danzo faktisk har et ansikt på overarmen. Det der la jeg faktisk ikke merke til. OMGOMG Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Chapteret er ute http://www.mangaspoiler.com/naruto-475-sho...99s-true-worth/ Så nå trenger en ikke spoiler tags lenger. Syns det blir litt for dumt det med armen til danzou Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Armen til Danzou tok litt langt av, ja. Riktignok ganske uventet. EDIT: Waaaaaaaitaminnitt!!!! Kan det ha vært Danzou som sendte Kyubi på Konoha? Endret 10. desember 2009 av S-r-ex Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Var rimelig stor OMGOMG-faktor i kapittelet. Jeg er utrolig spent på hva Danzou kan gjøre med alle de øynene, og ikke minst hvordan han har fått samlet alle. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Han samlet dem etter itachi og madara's massemord tenker jeg.. Samme som han tok Uchiha Shisui's øye da itachi hadde drept han Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Erm... I think the term WTF is in order here. Hva foregår egentlig?! Dette var bare for dumt! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Dette blir bare for dumt Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Dette blir bare for dumt Hehe, syns det er dritfett jeg! Minner meg om Berserk eller noe sånt, liker freaky shit. Syns det har vært for mye Sharingan til tider, men likte dette av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
malcite Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 Liker å se sharingan, men syns det blir litt teit med alle de øya i arma. Syns deidara var på kanten nok som det var med alle de kjeftene sine Lenke til kommentar
SmartiX Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Ny chapter er ute. Jeg visste at donzu ikke kan dø så lett, et sted tenkte jeg RIP danzou men neii, tenkte meg det. Gleder meg å se neste chapter. Ja sasuke er syykt kald. En kald morder. Var fett å se susanno eller hvordan man skrev dt. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Ai ai.. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Hvor finner dere chapters så tidlig? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Se linken til Möllerstran et par poster opp. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Aaah, overså den ja. Takk takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå