SmartiX Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 haha hva skjedde med at sverdet like 8 tail beast a? og begynte gi den tilbake chakrasen sin ? Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Det er fortsatt kjedelig med massevis av transformeringer og kraftnivåer, men jeg aksepterte på en måte sist uke at denne kampen kom til å være sånn. Derfor greide jeg og synes det meste av kapittelet var ganske bra egentlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Det var bra helt til "sverdet", som ikke ligner på det badass sverdet det var lenger, omtrent forelsker seg i 8-tailen -.- Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Enig i at den delen bare virket dumt, Aleksmy, men dette var i alle den første cliffhangeren på år og dag som faktisk fikk meg til å glede meg litt til å se hvordan det går. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Syns det virker ganske opplagt. Han kompisen kommer å stopper Kisame? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) En ting jeg ikke skjønner.. hvorfor hjalp madara, itachi den kvelden ? hvis det stemmer at clanen hadde tenkt å gå til angrip på leaf, hvorfor drepte han da ikke bare itachi og la clanen få gjort det cuppet? Eller er han så egoistisk at han har lyst til å gjøre alt selv? Hvis det står forklart et eller annet sted i mangaen som jeg sikkert har ikke fått med meg, så gjerne guide me til chapteren ; )) Endret 20. november 2009 av laffe Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Kompisen dytter vekk Kisame, så Killerbee akkurat får nok tid til å komme seg til sverdet og får chakra fra det? joda, må vel være noe sånt. Men jeg er i "gi nå Naruto en fattig sjanse for en gans skyld"-humør for tiden, og håper på noe litt tøft. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Starta akkurat å lese mangaen på nytt jeg. Ferdig med chuunin-exam nå. Det er fett det Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Kakashi vil vel sitte som Hokage før Naruto. Så spørs det om Kakashi vil bli Hokage..... Det er en ting, men så kommer det jo litt an på om han ønsker det selv. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Tror det var akkurat det S-r-ex mente med vil. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ja, det var om Kakashi selv har lyst til å bli Hokage, hvilket jeg tviler på. Han er alt for laid-back for en slik jobb. Dessuten har han sikkert nok personlige saker å dille med selv. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Det var bra helt til "sverdet", som ikke ligner på det badass sverdet det var lenger, omtrent forelsker seg i 8-tailen -.- Hva? Vi må jo ha noe å skrive våre p0rn doushjins om Det enda kishi gjorde var å nullifisere Kisames +1. og ga oss litt mer "fetish fuel". Tja, jeg likte det litt faktisk på sitt vis. Men det virkelig gode var at Bee fikk mer chakra Tror Bee bare kødder på siste bildet, for å komme seg unna i ninjastil +2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Vet ikke helt hvor mye turn on det er med et sverd og en blekksprut som holder på da. Men men, what ever gets you going Lenke til kommentar
malcite Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det var bra helt til "sverdet", som ikke ligner på det badass sverdet det var lenger, omtrent forelsker seg i 8-tailen -.- Akkurat det syns jeg faktisk var bra gjennomført, for det ser ut som killerbee tenker på nettopp dette mens han slåss mot kisame. Killerbee til tross for at han virker som en rapperidiot av de store så har han en sær måte å sette en positiv spinn på ting. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Kisame er nok ikke helt ferdig enda. Han gjorde en Suiton jutsu før de tok hodet hans, altså han lagde "vann" der de kuttet av hodet.. hmm Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Så jo veldig ut som at han døde, men håper virkelig ikke det. Kisame er rå. Ellers et stilig kapittel. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Kisame er nok ikke helt ferdig enda. Han gjorde en Suiton jutsu før de tok hodet hans, altså han lagde "vann" der de kuttet av hodet.. hmm Det store spørsmålet vi alle vil ha svar på er om han rakk å komme seg unna i livet eller ikke. Kommentaren på slutten er så nøytral at den ikke hinter en ting. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 wohoo, Madara vs Danzou Lurer på hva sealen på armen til Danzou er... Lurer på hva Naruto bestemmer seg for å gjøre =/ Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Kakashi som hokage =D Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 jupp, det blir spennende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå