perman07 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Alt dette virket som en plan fra Madara for å få Sasuke til å tape rått sånn at han skjønner at han ikke er så god som han tror han er og at han trenger å sette inn øynene til Itachi for å få den forbedra Mangekyo Sharingan'en. Skal bli interessant å se skammen til Sasuke når han skjønner hvor hardt han egentlig ble gruset. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Yeah, tipper det samme. Sasuke ble gruset hardt, og gjorde nesten ikke annet enn defansive trekk Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) What?! Herregud, dummeste jeg har sett i Naruto =P - Madara vil bli månen som igjen blir en stor sharingan - Ten Tailed beast - 4th ninja war! blæææ.. Endret 9. oktober 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Big brother is watching! Synes d var et ganske bra kapittel Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 What?! Herregud, dummeste jeg har sett i Naruto =P- Madara vil bli månen som igjen blir en stor sharingan - Ten Tailed beast - 4th ninja war! blæææ.. Gått fra ninjaer som slåss til superfantastisk magi som teleportering, uslokkbare frammer som spyttes ut av øyer og en sharingan-måne. Dette er som hvordan Dragonball gikk fra å være bra til å suge. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Naruto blir bare mer ogmer latterlig. Dette her er dårlig greier. 1/10 Endret 9. oktober 2009 av laffe Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg er en av de få (blant de som i utgangspuntet synes kvaliteten på denne mangaen har gått nedover i lang, lang tid) som faktisk likte denne utviklingen. Serien mistet sjarmen sin for hundrevis av kapitler siden, og den er nok tapt for alltid, så å kaste inn en syk plan om verdensherredømme og whatnot var kanskje ikke så dumt, selv om alt kanskje ikke nødvendigvis gir mening. Ga i alle fall handlingen et konkret mål, noe vi ikke har sett på lenge. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Wow, her skjedde det mye! Masse dialog, oppsatt fight mellom kisame/killerbee Sakura får snakket med Naruto osv.. Kjipt at det ikke kommer nytt kapittel neste uke men.. tålmodighet, tålmodighet Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hva var det itachi sa til sasuke rett før han døde? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Det er vel ikke så vanskelig å leite seg fram til? Hvorfår lurer du forresten? Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hehe, nyeste kapittel har mye drama. Sakura hevder hun elsker Naruto og Naruto tror hun lyver. Det gjør jeg og. Hun driver og ser vekk, alle grunnene hun oppgir er overfladiske, og det var ikke en brøkdel av følelsene tilstede som når hun tilsto sine følelser foran Sasuke. Jævla idiotdame.. Hun kunne bare vært ærlig om hvorfor hun ikke ville han skulle jakte etter Sasuke lenger, men istedet prøver hun å manipulere han. Skylder på Kishimoto jeg, han ville bare lage litt drama istedet for at det skulle være realistisk. Typisk plot-drevne karakterer istedet for karakterdrevet plot (siste er åpenbart å foretrekke). Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Uhhh, har det nye kommet ut? link pl0x Er ikke oppe på onemanga ihvertfall. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 mangafox - litt kjedelig kapittel - som perman07 nevnte, dette føltes ikke helt troverdig ut fra Sakura Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Sakura var sånn megafalsk i dette kapitellet.. tsss Likte at Naruto reagerte på måten han gjorde da, istedenfor å gå rett på Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Binktopia nekter Onemanga å la dem hoste scanlationene sine.. Gjør at onemanga iblant er trege på visse kapitler i forhold til andre sider. Mangahelpers syns jeg er bra, der får man valget mellom forskjellige versoner av scanlations og sånt. Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 http://www.onemanga.com/Naruto/469/15/ Herregud det må være kalt for beina! Ellers synes jeg det var et greit kapittel. Sakura reagerte og oppførte seg på en troverdig måte, mens Naruto faktisk oppførte seg som en (ordentlig) mann. Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Fint kapittel, men enig med perman 07 at Sakura ikke hvirket troverdig i det hun sa. Håper Naruto's "I can't stand people who lies to themselves" får henne til å tenke litt over det hun sier. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 370 er ute. Ble litt irritert når Sakura bestemte seg for å finne Sasuke selv -_- Kisame sitt sverd var litt kult da =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå