Lawliet Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Holy, denne arcen blir bare bedre og bedre Når sasuke og itachi møtes, hvem vinner? Håper itachi banker sasuke Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Den dagen Naruto er slutt,hva kommer dere til å gjøre da?.. vil dere da prøve å finne en annen serie?(hvis vi ser bort ifra One Piece og Bleach) Selv så vill det bli litt kjedelig.. for da er det ikke noe man gleder seg til torsdager(ser bort ifra aktiviteter og div) Men seff jeg håper jeg at naruto varer kanskje LITT til.. Men det ser ut som det går mot ende nå tror jeg Men det kan også komme en ny "klimax" eller hva nå det heter, at det kan gå i forskjellige retninger(storyen) men kommer jo an på om kishi har noen ider. Men etter jeg leste på noen par sider,, så sier enkelte folk at det skal være 3siftren(volums) tall før mangaen slutter.. men det er jo bare rykter. 100volums..tjaa hvor mange år vil det bli da:p men tviler på at det vill blli det:p så mange ider tviler jeg på at kishi har : O Lenke til kommentar
akan Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Hajime no Ippo har jo nesten 80 volumes da og er fortsatt en knall manga men tviler sterkt på at det kommer til å gå mye lenger etter at itachi er død. Hva jeg gjør når naruto er bort ? leser andre mangaer vel ^^ Naruto er langt nede på listen min over de beste mangaene og det er mange jeg ville vært mye mer lei meg hvis de var ferdig... som One Piece eller Berserk Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Som sagt, er mange andre serier som er bra ja. Naruto er bare en av mange. Men den slutter nok ikke med det første. Det tar vel en god stund før de møter Itachi, så stikker vel han av og de holder lenge på med det. Så etter det er det vel "sistebossen" i Akatsu(?). Så etter det finner de vel på noe annet. Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Lurer på hvem som finner Itachi først av Naruto og Sasuke.. Tror egentlig at Naruto finner han først.. Så kommer Sasuke og banker dem begge? Lenke til kommentar
=Daniel= Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg tipper de møtes samtidig. Lenke til kommentar
SlevenMek Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Husker ikke helt.. men hvor mange av de demon tail folka har blitt tatt ut nå? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Lurer på hvem som finner Itachi først av Naruto og Sasuke..Tror egentlig at Naruto finner han først.. Så kommer Sasuke og banker dem begge? 8518623[/snapback] først møtes sasuke og itachi, så banker itachi sasuke. Så rett før itachi dreper sasuke så kommer naruto for å redde han Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Lurer på hvem som finner Itachi først av Naruto og Sasuke..Tror egentlig at Naruto finner han først.. Så kommer Sasuke og banker dem begge? 8518623[/snapback] først møtes sasuke og itachi, så banker itachi sasuke. Så rett før itachi dreper sasuke så kommer naruto for å redde han 8519777[/snapback] Det må bli noe sånt ja:S for det blir litt rart hvis alle 3 møter hverandre på engang det blir jo sikkelig massive fight.. 3vs3vs2..elnz Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Noen som har lest chapteren? 353? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor anyway, nice chapter.. rart at de ikke nevnte Karin. Lurer på hva itachi tenker når han fikk høre at Sasuke "drepte" oro. Endret 13. mai 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Noen som har lest chapteren? 353? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor anyway, nice chapter.. rart at de ikke nevnte Karin. Lurer på hva itachi tenker når han fikk høre at Sasuke "drepte" oro. 8606678[/snapback] Jeg leste det på lørdag. Fint chapter det. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nå har de fanget four tailsen også. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Nice chapter! sikler etter å se itachi slåss Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) giveme.. er den bra? Endret 15. mai 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 ser ut som vi får vite mer om suigetsu's fortid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ser ut som det kan bli noen skikkelig tøffe kamper fremover nå! Gleder meg til Naruto og Sasue møtes. (Forsiden var tøff ( ser ut som vi får vite mer om suigetsu's fortid. 8622153[/snapback] Tror jeg leste RAW'n litt fort, for jeg så ikke det bildet i ukens chapter Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ser ut som det kan bli noen skikkelig tøffe kamper fremover nå! Gleder meg til Naruto og Sasue møtes. (Forsiden var tøff ( ser ut som vi får vite mer om suigetsu's fortid. 8622153[/snapback] Tror jeg leste RAW'n litt fort, for jeg så ikke det bildet i ukens chapter 8641789[/snapback] Det var sikkert fake okey nå blir det Team hebi vs tobi og deidara. Gleder meg sykt til å se hva tobi kan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
akan Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 woa :O det var raskt ^^ synes ukens chapter var bra jeg var et fint team de kom sammen med ( selv om jeg egentlig håpet at det var Gai og de ^^) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8645017[/snapback] nice, post coveret når det kommer og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå