raysv Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei, Driver og planlegger og bygge meg en media center PC, som stort sett skal brukes til musikk, film titting, tv osv, blir nok ikke til at jeg sitter i stua og ha lyst til å spille på den. Hva er egentlig viktig her? Hvor mye ram bør jeg ha? Holder det med et low-mid end skjermkort? eller bør jeg opp på et 7800 kort? Eller er en billig billig PC egentlig duganes til dette? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hei, Driver og planlegger og bygge meg en media center PC, som stort sett skal brukes til musikk, film titting, tv osv, blir nok ikke til at jeg sitter i stua og ha lyst til å spille på den. Hva er egentlig viktig her? Hvor mye ram bør jeg ha? Holder det med et low-mid end skjermkort? eller bør jeg opp på et 7800 kort? Eller er en billig billig PC egentlig duganes til dette? 6316693[/snapback] se her: http://www.hardware.no/guider/hele_maskine...c_-_del_1/23800 Lenke til kommentar
haakie Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Siden det skal være media pc, er det greit at den er stille, lag et system med mest mulig heatpipes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå