Perra1 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Hallo, jeg brukte formel og fakta dette året på GK, og da var det mange C oppgaver bak i boken, men jeg finner ingen C Oppgaver i 2mx boken jeg kjøpte på Internett? Skal det være slik, eller har jeg bare fått en dårlig utgave? På forhånd takk. Endret 29. juni 2006 av Perra1 Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Beklager at jeg skyver denne tråden opp, det skal ikke skje igjen, men er det virkelig ingen her som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg mener det skal være slik. Det var ikke noen oppgaver med vanskelighetsgrad C i min 2MX-bok heller. (Det er boken av Sandvold, Øgrim, Flakstad, Gravem, Jasper og Nordseth det dreier seg om her, antar jeg). (Det er heller ingen C-oppgaver i 3MX-boken heller). Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Tusen hjertelig takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå