orbital Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Noen som har svcd encoder til nero? Dette står på siden til nero: If you want to create DVD compatible MPEG-files, you will need the MPEG-2/DVD Plug-in and NeroVision Express. You won't be able to do this with the MPEG-2/SVCD Plug-in. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Hei Skal du lage svcd eller ? av hva ? Jeg har pluginn som kan konvertere fra svcd til vcd.... Lenke til kommentar
orbital Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 jeg skal lage svcd av bin filer... Lenke til kommentar
orbital Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 jeg skal lage svcd av bin filer... Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Den beste måten for å brenne en SVCD bin fil er, forutsatt at du har den tilhørende .cue filen: Mount iso filen i en virtuell CD spiller, som f.eks. DAEMON Tools. Bruker deretter CD Copy funksjonen i f.eks. Nero, FireBurner, CDRWin etc. Fireburner, cdrwin og nero kan også brenne .bin/.cue filer, men min erfaring er at dette ikke alltid fungerer med SVCD. CD Copy og DAEMON Tools fungerer bestandig. - Judaz - Lenke til kommentar
delfin Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Vel...dette er å gå en liten omvei. *.bin er en image fil, som du brenner ved å velge File --> Burn Image - og så velge *.cue fila. CD'en som da blir brent vil kunne spilles av på alle DVD spillere med SVCD støtte hvis .bin er image av en SVCD. Lenke til kommentar
orbital Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2002 Er enig med pifler, men etter jeg fikk plextor 48x funker ikke det i nero...svcden funker ikke som den skal i dvden, den henger osv. Lenke til kommentar
JSS Skrevet 12. oktober 2002 Del Skrevet 12. oktober 2002 Quote: orbital skrev (2002-10-11 20:58):Er enig med pifler, men etter jeg fikk plextor 48x funker ikke det i nero...svcden funker ikke som den skal i dvden, den henger osv. Det er sikkert fordet du brenner den for fort. Prøv å brenn svcd'en på 8X-12X, det tar lang tid, men det blir bedre kvalitet på SVCD'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå