Ziltoid Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jeg kjøpte Quake4 i dag og når jeg startet det vises det ikke bumpmaps på texturene, selv om det står på i options(ja jeg har installert 1.2 patchen ). Her er et bilde som illustrerer hva jeg mener: http://www.tweakguides.com/images/Quake4_9.jpg i spillet ser det ut som det er av, selv om det står på i advanced system options Går an å spille, men jeg syns det blir så utrolig stygt Specsa mine står i signaturen min, men jeg tror da maskina mi er bra nok EDIT: kan det ha noe med at jeg bruker ATI omega drivere? Endret 16. juni 2006 av Sapphire56 Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Det kan være fordi du bruker Omega-drivere. Original-drivere er (nesten) alltid best, møtte på et par problemer da jeg hadde Omega-drivere også. Hvor nytt skjermkortet ditt er vet jeg ikke, men du bør kunne få tak i brukbare original-drivere på nettet. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) tror jeg får prøve catalyst driverne da... liker ikke Catalyst så mye siden control senteret til ATI tar mye mer ressurser en omega's kontrollpanel men det er vel verd et forsøk takk for svar EDIT: fant ut hva det var, Quake4 hadde av en eller annen grunn satt slik at skjermkortet mitt var på 64mb, og satt ned bumpmap levelen i config fila Endret 16. juni 2006 av Sapphire56 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå