Typhon Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Halla... Tenkte jeg skulle pynte litt opp med en blacklight inne i PC'en min. Men kan jeg lakke innsiden hvit for at det skal lyse opp eller må jeg ha en spesiallakk?? Lenke til kommentar
WIpER_ Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Når vi snakker om blacklight, jeg har selv et hengede i taket :smile: Men det blir fryktlig varmt, kan nesten ikke ta på det etter at det har hengt der en stund. Det er jo som kjent populert å ha i pc'en sin, men vil det ikke gi noen ekstra "kabinett-grader"? Noen som har erfaring med det? Bruk sånn UV-Farge (kjøpes for eksempel hos ljudia.no) det gir kjempekul farge som lyser opp i blacklight :smile: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Du kan bruke hvit eller sølv el. Poenget er at det skal lyses opp av lyset fra blacklighten Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Fluoriserende farger lyser opp under blacklight, en del hvitmaling inneholder slike stoffer, ellers kan du kjøpe sånn farge som WIpER_ snakker om. Har selv sprayet fronten på brenner/DVD med orange markeringsspray, den krakelerte (sprakk) dessverre, men det så ganske tøft ut og den flasset ikke av. Andre ting du kan gjøre er å kjøpe vifter med UV-farge, og bruke dye-lite i vannet hvis du har vannkjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå