Zeph Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Enig, har han ikkje gjort noko når Windows er overlegent det mest brukte operativsystemet i heile verda? Hadde ikkje Gates starta MS ville kanskje nokon andre prøvd seg, kva som hadde skjedd utan Gates er heilt umogleg å vite og derfor ser eg ikkje poenget i å spekulere. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Nå er jo MS inn å hate da, spesielt av det de som anser seg selv som de som egentlig har skjønt og ler av alle som bruke MS-produkter. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Nå er jo MS inn å hate da, spesielt av det de som anser seg selv som de som egentlig har skjønt og ler av alle som bruke MS-produkter. 6319628[/snapback] har ikke hørt noe om det :S syns personlig at Win er mye bedre å bruke enn OS X og linux større muligheter? Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Samme hva man synes om Microsoft, windows hele diskusjonen rundt det, kommer man ikke utenom at kombinasjonen Windows 3.x (og påfølgende 95, ME, XP, ...) og IBM/Intel maskiner gjorde den personlige datamaskinen til allemannseie over store deler av den vestlige verden. Introduksjonen av WIMP paradigmet (Windows, Icons, Menus, Pointers) fremfor kommandolinjebaserte brukergrensesnitt gjorde interaksjon med datamaskinen gradvis mer forståelig for ikke-datakyndige brukere. Selv om det riktignok ikke ble oppfunnet av verken Microsoft eller Mac, er det ingen tvil om at det var Microsoft som av ulike årsaker slo igjennom med det. Spekulasjoner omkring hva som hadde skjedd dersom BG og M$ ikke klarte dette, blir nettopp ikke annet enn spekulasjoner. En kan ikke forandre fakta og historien samme hvor mye man fantaserer om hvordan ting kunne ha vært Det er som regel mye mer produktivt å tenke på hva man ser for seg fremover, enn å kaste vekk tid på å ergre seg over hvordan ting *har* utviklet seg. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Nå er jo MS inn å hate da, spesielt av det de som anser seg selv som de som egentlig har skjønt og ler av alle som bruke MS-produkter. 6319628[/snapback] Det var då ei forb**** nedlatande haldning. So konklusjonen blir at dei som snakkar imot Microsoft: * Berre gjer det fordi dei trur det er "inn". * Gjer narr av 99% av dei som brukar data i verda. Med andre ord er dei (eller blir det "vi", er eg ein av dei?) usaklege, og har dårleg personlegdom. Kay Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Føler du deg truffet? Du er ikke en av dem i mine øyne hvertfall. Føler du det ikke selv er du nok ikke en av dem, men de finnes og jeg, og mange andre her inne vil jeg tro, har snakket med med dem ofte. Og jeg sier til dem: Lag noe bedre sjøl da for faen! "Alt Gates (MS) har laget er dritt" "Gates er kynisk profitør" osv...... Dette er ikke sitater fra her inne, men fra folk som av en eller annen grunn syntes Bill Gates og co er djevelen selv og har viet sitt liv til å plage livet av deg. Det har ingenting med personlighet eller usaklighet å gjøre. Jeg har gode venner med disse meningene og vi har mange interessante diskusjoner Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Selv er jeg brukelig lei av folk som sier "Microsoft / Gates er dritt" bare fordi det er "inn". Det er mye mer positivt enn negativt med alt gates / microsoft har klart å gitt oss! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 @Dinsdale Ok, beklagar, fekk det for meg at du prøvde å male eit generelt bilete av folk som kritiserar Microsoft. Men når eg tenker meg om, er det vel ikkje din stil å argumentere på den måten. Kay Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Når Windows er så kjent og spreidd over heile verda som det er kjem du ikkje utanom det faktum at nokon vil kritisere produktet. Det er veldig forståeleg, Windows kan på ingen måte fylle alle sine behov, men det MS har klart er å fylle 99% av alle som har PC sine behov. Det finnes ikkje mange alternativer til ein PC, og det må vel være eit teikn på at MS sine produkter held mål? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Introduksjonen av WIMP paradigmet (Windows, Icons, Menus, Pointers) fremfor kommandolinjebaserte brukergrensesnitt gjorde interaksjon med datamaskinen gradvis mer forståelig for ikke-datakyndige brukere. Selv om det riktignok ikke ble oppfunnet av verken Microsoft eller Mac, er det ingen tvil om at det var Microsoft som av ulike årsaker slo igjennom med det. 6319780[/snapback] Eg er ikkje heilt einig med deg der, meiner Microsoft sitt bidrag var mykje meir beskjedent. Som du seier, det var ikkje MS som fann det opp. Ein kunne fortsatt ha gitt dei kreditt for det om det var dei som populariserte det. Men det var det ikkje. Apple populariserte det med den første Mac-en (som kom i januar 1984). Innan den første, ganske primitive og upopulære, versjonen av Windows kom i November 1985, var både Atari ST (juni '85) og Amiga 1000 (juli '85) ute med grafiske operativsystem, med full WIMP. Eg veit ikkje allverda om Atari TOS, men AmigaOS var i alle fall eit godt stykke foran på teknologi på dette tidspunktet, og eg trur det òg var meir populært. Uansett, poenget mitt er at om Windows aldri hadde komt, ville det fortsatt vore WIMP som var standard i dag. Eg har heller ikkje nokon grunn til å tru at det ville vore mindre avansert. Kay Endret 16. juni 2006 av KayAU Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Når Windows er så kjent og spreidd over heile verda som det er kjem du ikkje utanom det faktum at nokon vil kritisere produktet. Det er veldig forståeleg, Windows kan på ingen måte fylle alle sine behov, men det MS har klart er å fylle 99% av alle som har PC sine behov. Eg skal vedgå at Windows, i den tilstanden det er i dag, er eit godt operativsystem. Det eg reagerar på, er den påståtte historiske rolla Bill Gates skal ha hatt i høve til å skape teknologien vi brukar i dag. Eg trur personleg at utan Microsoft, ville ting teknologisk vore minst like bra som dei er i dag. Eg er ikkje imponert over det dei har gjort på den fronten. Sjølv om Windows har blitt temmeleg bra, er det neppe betre enn det nokon andre ville ha fått til med samme ressursar. Det som er imponerande, er kva dei har fått til økonomisk. Det er imponerande, men eg ser ingen grunn til å vere takksam for det. McDonalds har òg fått det til på det området, burde vi takke dei? Det finnes ikkje mange alternativer til ein PC, og det må vel være eit teikn på at MS sine produkter held mål? 6320203[/snapback] Der er mange grunnar til monopolsituasjonen til Microsoft, men alle eg kjenner til er av ein reint økonomisk natur. Det at eit produkt vinn marknaden, tyder ikkje at det er betre enn konkurrentane. Vi har sett fleire døme på det motsatte. Kay Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Hmm. Nokon som veit kva "good riddance" blir på norsk? Kay 6317910[/snapback] Kan du nevne noen OS som passer like bra til like mange formål som MS sitt Windows? Vista, som kommer snart, er allerede knallbra. Går an å beta-teste det for dem. Fattern har det på sin PC, og det virker allerede veldig stabilt og fint. Artig design har det også. Endret 16. juni 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Hmm. Nokon som veit kva "good riddance" blir på norsk? Kay 6317910[/snapback] Kan du nevne noen OS som passer like bra til like mange formål som MS sitt Windows? 6320405[/snapback] Niks. Og eg ser heller ikkje kvifor eg burde gjere det. Eg har allereie sagt at Windows XP er bra, det er ikkje der slaget skal stå. Kay Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Så hva er så galt med Gates da? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Så hva er så galt med Gates da? 6320490[/snapback] United States v. Microsoft Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Så hva er så galt med Gates da? 6320490[/snapback] La oss berre seie det slik at eg ikkje har vore heilt nøgd med framferda til Microsoft opp igjennom åra, og legg til at eg eigentleg heia på ein av dei tidlegare konkurrentane deira. Eg gidd ikkje gå i detalj, det har gått mange år, og eg har allereie brukt for mykje tid på "operativsystem-krigane". Du kan evt. følgje lenka aadnk posta dersom du er interessert. Du vil sikkert finne nokon av innvendingane mine mot Gates og Microsoft der. Eg har eigentleg tatt meg ein pause frå desse tinga, men når eg ser uttallelsar som at "Gates er ein stor mann" og "vi har mykje å vere takksame for", skjer det at eg let meg rive med. Trur eg trekk meg attende no. Kay Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Joda joda, men slik er jo alle med mye penger og mye makt. Selv staten vår er slik. De vil ikke gi fra seg vinmonopolet. Jeg tror ikke det vil bli hysterisk mange flere alkoholikere i Norge om vanlige butikker får selge vin og sprit. Jeg tror heller ikke Staten tror det. Det har jo hovedsaklig med penger å gjøre. Selv om at det er en annen sak, så fjerner ikke staten 200kr-grensen heller. De tjener jo grovt på den. Endret 16. juni 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Joda joda, men slik er jo alle med mye penger og mye makt. Selv staten vår er slik. De vil ikke gi fra seg vinmonopolet. Jeg tror ikke det vil bli hysterisk mange flere alkoholikere i Norge om vanlige butikker får selge vin og sprit. Jeg tror heller ikke Staten tror det. Det har jo hovedsaklig med penger å gjøre. Selv om at det er en annen sak, så fjerner ikke staten 200kr-grensen heller. De tjener jo grovt på den. 6320577[/snapback] Heh, jau då, er klar over at slik oppførsel ikkje er uvanleg. Likevel, eg held Microsoft ansvarlege for det dei har gjort. Når det gjeld politikk: Det med vinmonopolet har eg ikkje gjort meg opp noko meining om. Eg manglar fagkunnskapar og fakta, og som avhaldsmann er ikkje alkohol og alkoholpolitikk ein særleg stor del av livet mitt. Men 200-kroners-grensa irriterar meg litt. For det første sa vel alle regjeringspartia at dei var imot ho. For det andre trur eg ikkje at dei har komt med noko god forklaring på kvifor ho fortsatt er der. For det tredje er det eit gedigent irritasjonsmoment, ikkje på grunn av sjølve tollen og momsen, det har eg råd til, men på grunn av fortollingsgebyret og behandlingstida. Men det vart veldig OT. Kay Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) Uten Gates så hadde alt sannsynlig tatt lengre tid... ja teknologien hadde ikke stoppa men det hadde tatt lengre tid.og mye hadde blitt forandra.. og mye av det idag ville ikke vært her... tviler på at f.eks.... blizzard og deres spill ville eksistert uten gates.... er også verdt og nevne at gates og hans kone er de mest generøse personer når det gjelder veldedighet.... ingen som har gitt mer penger enn de i veldedighet Endret 17. juni 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 17. juni 2006 Del Skrevet 17. juni 2006 Uten Gates så hadde alt sannsynlig tatt lengre tid... ja teknologien hadde ikke stoppa men det hadde tatt lengre tid.og mye hadde blitt forandra.. og mye av det idag ville ikke vært her... tviler på at f.eks.... blizzard og deres spill ville eksistert uten gates.... Er ikkje einig med deg. Men vi har alle rett til ei meining, og dette blir uansett berre spekulasjonar. er også verdt og nevne at gates og hans kone er de mest generøse personer når det gjelder veldedighet.... ingen som har gitt mer penger enn de i veldedighet 6323131[/snapback] Tja, det kjem vel an på korleis ein ser ting. Eg ser ikkje bort ifrå at du har rett i at Gates har gitt meir pengar enn nokon andre enkeltpersonar. Men når du har brukt første halvdel av livet på å samle ein so absurd stor haug med pengar til deg sjølv, må det heile bli litt abstrakt. På toppen var vel Gates god for over 100 milliardar dollar. Kva er skilnaden på å ha 100 milliardar og å ha 50 milliardar, bortsett frå kor høgt du står på topp-ti-lista over dei rikaste i verda? Om du hadde 100 milliardar dollar, ville du hatt noko problem med å gi bort 99 av dei til dei som treng det meir? Kva anna kan ein gjere med eit so idiotisk stort beløp? Eg skal ikkje spekulere i kor stor del av motivasjonen for Bill og Melinda er å hjelpe, og stor del som er å kjøpe popularitet. Det spelar uansett inga rolle for dei som får hjelp. Men eg vil påstå at der er folk som er meir generøse. Der er dei som ofrar ting for å hjelpe andre, og til og med dei som viar store delar av eller heile liva sine til det. Eg synest dei er meir generøse, sjølv om bidraget i kroner og ører ikkje er i nærleiken. Bill og Melinda gjer sikkert mykje bra, men dei må ikkje eigentleg gi avkall på noko for å gjere det. Det er sjølvsagt fortsatt veldig bra å gi so mykje pengar, men det blir litt feil å framstille dei som dei "mest generøse" menneska i verda. Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå