Dinsdale Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det høres bra ut. Utvalgte sitater: Load times are being erased between levels Now, when a tabk [tank] moves through smoke grenades the somke [smoke] will curl around it. Foliage remains flattened when you walk over (you can track people now, until it is really destroyed) Og masse annet... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Høres veldig lovende ut. Likte spesielt det med nærkamp og at vinden påvirker røyken. Om spillet kommer ut før Wii, så kommer jeg sikkert til å skaffe meg den på 360. Men om den kommer etter lanseringen så går jeg nok for Wii-versjonen. Håper spillet ikke er kuttet så mye ned på der med tanke på muligheter som vind og andre gameplay-elementer. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg tror det når jeg SER det Men høres tøfft ut. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det jeg savner mye i disse "next" gen spillene, greit grafikken er jo topp men hva med effektene. Husker jeg alltid ble så overrasket av vann effekter og slikt før på N64, spillet må kunne være levende ikke bare ha stive kulisser.. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Effektene må også være bra ja! Det jeg også syntest hever spillet er bra animasjoner... Lost Planet syntest jeg scoret veldig høyt der Men hvis man ikke får loade tider mellom levels, god grafikk og høy framerate blir jeg veldig fornøyd! Lenke til kommentar
WiiGod Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Vi har jo ikke fått se en ordentlig in-game video ennå da. Det er mange spill som har trailere som har ekstrem grafikk, men når du setter deg ned og spiller spillet så har ihvertfall jeg blitt skuffet mang en gang. Endret 26. juni 2006 av WiiGod Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Finnes vel en CGI-trailer til de fleste spill som ikke representerer spillet i det hele tatt (WOW). Men det er ikke mange lenger som påstår at disse trailere er ingame, Sony driver som kjent på ennå med det, men renger med at disse også gir seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå