olefiver Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg ville lagt plast på dassen og testet hvor langt unna en må stå for å treffe med morrabrød, evt beregne det utifra penisvinkel og urintrykk. Så kan en bare merke hvor langt unna en må stå... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg ville lagt plast på dassen og testet hvor langt unna en må stå for å treffe med morrabrød, evt beregne det utifra penisvinkel og urintrykk.Så kan en bare merke hvor langt unna en må stå... 6334218[/snapback] Evt setta deg ned om du på død og liv på pisse med snabben i feil vinkel? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hvis en hadde satt seg ned ville ikke en pisset vekk fra dassen? Har en ståpikk må en enden leke supermann og stå på henda når en pisser, pisse fra avstand, eller vente på at pikke slapper av. Det artigste er, IMO, å pisse fra avstand Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Evnt, ha en vannslange på badet *just in case*. Da kan du pisse hvor du selv ønsker det, og ved riktige dimensjoner til og meg pisse lengre enn det du normalt gjør. Er bare hjernen som begrenser hva en kan gjøre Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Autentisk Marvel No-Price til Ozelot for den geniale idéen. Går på Jernia sporenstreks. ... Tenk deg uttrykket på selgern på Jernia: "jeg skal ha 3-4 meter hageslange for å pisse i når jeg har bender." Endret 21. juni 2006 av olefiver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå