Iminzilion Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Da var bilen tilbake i mine hender. Det som er gjort er å sette i ny cd-spiller, forsterker og subwoofer. Det er ikkje så mye å skrøyde om anlegget. Men det fungerer utrolig bra. Skal ha nytt om 1 måned eller 2. (Har mer penger å leke med da) Bildene er tatt for noen dager siden. Men har ikkje fått tid å legge de inn før nå. Btw. Dette er min første bil og er forelsket i den. Har nå startet på å spare til styling og anlegget som skal inn Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Ser flott ut!, gratulerer! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Du har ikke bilde av elementet til sub'en da? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 For å sei det slikt. Vil ikkje legge ut bilde av elementet. Det er billig element.. Og da snakker jeg om billig element. Fekk den billigt av en venn.(orker ikkje å bruke mye penger på anlegg nå siden jeg skal ha bedre om en liten stund) Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Elementet røk for noen uker siden. Så eneste løsningen jeg har nå er biltema sin 12" 600W. Den duger akkurat passe Har nå nettopp startet med fast stilling i jobben. Så rekner med det blir nytt anlegg snart i den. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Vil ikke si at det var noen ryddig installasjon baki der. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) yeah. Får snart min første lønning ifra den jobben jeg har nå. Og hva har jeg bestilt? mmmmm *kosepå* http://www.pyleaudio.com/itemdetail.asp?model=PLD135 http://www.pyleaudio.com/itemdetail.asp?model=PLHR76 Endret 2. september 2006 av XeLix Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Gratulerer med den nye bestillingen. Ser pent ut! Har aldri hørt om Pyle, men så har jeg veldig lite peiling på bilstereo (og anlegg generelt) så det har ikke så mye å bety. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 11. september 2006 Forfatter Del Skrevet 11. september 2006 Hehe. noe fantastisk dritt skjedde i går. forsterkeren sa takk og farvell. (noe jeg reknet med skjedde) så dvd spilleren er avbestilt. Har nå skaffet meg en brukt 3000W forsterker (den er avlang. utrolig lang) Fekk den for 1000kr. (brukt) kostet 3700kr ny når han kjøpte den. Skal slenge ut bilde senere i dag når jeg har fått skrudd den fast og sortert kablene bedre. Kommer og bilde av elementet som står i kassen og da Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 19. september 2006 Forfatter Del Skrevet 19. september 2006 (endret) en liten bump. Men gadd ikkje redigere posten oppføre siden jeg har litt lyst å ha historikken og med. Har nå fått tatt noen bilder. Bilen: Her ser du den har fått sotete vinduer (bilde er redigert i phososhop. Men skal legge ut orginale bilde når jeg får tak i det) Forsterkeren og subkassen: http://img167.imageshack.us/img167/8853/dsc0110tk4.jpg Subbwooferen jeg har fått kjøpt meg er 1000w ifra Pioner. Bilde av den kommer snart. Endret 19. september 2006 av XeLix Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 hvor bestilte du pyle? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 25. september 2006 Forfatter Del Skrevet 25. september 2006 avbestilte den igjen. Men eneste som jeg kommer på akkurat nå er deal.no der selges den med avbetaling eller kontantpris. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 http://www.newision.com/NW818T.htm http://www.newision.com/DVD4599MP.htm Bestilt og skal hentes i Egersund om noen timer *happy* Skal og modifisere en 160gb usb disk som skal festes og brukes til spilleren, siden det er usb inntak og støtte for usb disk Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Graturlerer med bil og deler. Mvh Erling Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Takk takk. Har nå hentet og koblet det til. Jeg fekk en bedre skjerm en det jeg skulle.. Så her er bildene av det. (Dårlige siden de er tatt med en q-tek 8310. Det ser kansje litt rotete. Men har ikkje fått tid å legge kablene og feste alt skikkelig. Bedre bilder kommer senere når alt er satt opp slik som det skal være. Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2006 nedtur: Jeg greide treffe et gjerde i 60kmt. Så nå har jeg skrapt opp lakken på ene siden.. Helt ifra skjermen framme og helt til bakskjermen... rrrrrrrrrrg. Heldigvis er det ikkje så dypt. Så skal prøve å rubbe det. viss ikkje må jeg invistere i lakking :S opptur: Fått tak konverter så nå kan jeg koble til vanlige strømutstyr i bilen. Akkurat nå har jeg koblet til en sega og gamer Alex the kid Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Sund at det gikk slik med bilen din. Får håpe du får det fikset billig. Mvh Erling Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 skiftet ut anlegget denne måneden. Har nå en blaupunkt spiller, boss forsterker og 2 nye 12" element. Men blaupunkt spilleren døde i går og skal leveres inn på reperasjon i morra. Skal ta nye bilder når jeg får spilleren tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå