Ragnarokk Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Ja, tror nok han er litt imponert, men tror ikke han er fullstendig klar over all jobbinga da! Hvor mye jeg har holdt på med dette! Siden han er så mye på reise har han ikke vært hjemme å fått med seg alt... Men, kameratene er i allefall imponert! Å både fatter`n og stefar, samt to kompiser kunne tenkt seg hjelp... Men, det tør jeg ikke da, for jeg har jo bare gjort det jeg har fått beksjed om fra deg og dere jeg! Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Du kan påta deg jobbene og så kommunisere med oss underveis. Det er likevel du som får stjerner i bøkene deres så får vi en stjerne i boka di og så er alle fornøyd. Ikke feig ut, du er fornuftig og forsiktig og da skal det mye til om noe går galt. Lenke til kommentar
Ragnarokk Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Fornuftig å forsiktig... Det printer jeg ut i stort format jeg! Jeg skal i allefall kjøre noen av de programmene jeg har fått tips om her på fatterns maskin, han har noe pop up greier... Så får jeg ta en HJT logg også... Med det samme.... Har i allefall lært ganske mye, go funet ut at data ikke MÅ være prakk, men kan også være gøy! Tidligere har jeg gjerne sendt bort å reformatert ved problemern, men det er jo både greiere, enklere og morsommere å gjørra det selv! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 En ting er ihvertfall sikkert - når det kommer til gode råd om pc-fiksing, er det ikke mannen din du bør høre på. "Fjerne sp2" = "sette seg på taket av huset sitt med åpne dører og rope kom og ran meg kom og ran meg". Flott at du fikk fiksa det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå