Gå til innhold

A3D i Counter-Strike


Anbefalte innlegg

jeg vet ikke hvor jeg skal spørre om dette, på Catch-Gamer er det masse noobs som svarer, og tror de kan noe, men vet dere her om det er lov med A3D i Counter-Strike egentlig? Jeg er ikke sikker, for i configene til A3D så er s_distance 1000, og standard er s_distance 60 (men man hører ikke folk lengre unna da :S )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en chip elns som "ser omgivelsene" i CS, og da reflekterer og sender den ut lyden etter dette, så det blir nesten som ekte lyd (retningsmessig)

 

Edit kl 23:36 : Det ligger i CS, og kan aktiveres i Options, men drivere må til... google it... Det sies at det er lov og at det brukes i CPL av de som vil det, men jeg er ikke sikker, vil vite det så jeg ikke blir tatt for cheat på LAN

Endret av jimmydanny
Lenke til kommentar
Hvis jeg har forstått riktig, så har svært få (nyere) lydkort støtte for A3D. Hører du noe forskjell, så burde du aldeles kunne bruke det.

6316479[/snapback]

Ja, det skal funke på alle Sound Blaster Live!-kort. Jeg har et Live! 24-bit, og det er ikke samme prosessor i som alle andre Live!-kort, så jeg er ikke sikker. Jeg hører mye bedre hvor folk kommer men distance blir helt vill så på de_dust2 hører jeg folk i CT-spawn fra T-Spawn, og det er litt ille...

Lenke til kommentar

Jeg har lest litt på det, og jeg har funnet ut av at Creative (som har EAX, konkurrenten til A3D) kjøpte opp Aureal 3D, og derfor så er faktisk noen av funksjonene til A3D "implentert" i EAX, men hvorvidt CS har støtte for de nyere EAX-motorene vet ikke jeg da :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...