Crazymonkey Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Jeg skal til å småstarte på en hjemmeside for meg og mine venners amatør film prosjekter. Det må være en side med mulighet for nedlasting av filmer, bilde, musikk osv. Jeg synst jo det er veldig enkelt å lage presentasjoner med Power Point, som det jo er. Programmet Publisher går jo ut på det samme, bare at det er for web-sider. Kan jeg bruke Publisher for å lage hjemmeside, som kan vises på alle browsere? Andre enn Explorer? Er bare greit å vite slikt.. Tar også imot tips om andre gode og enkle programm for å lage web-side? Endret 15. juni 2006 av Crazymonkey Lenke til kommentar
gather Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Microsofts programmer har en tendens til å skrive kode som ikke ligner . grisen og som antakelig ikke vil fungere optimalt i alle browsere. Hvis du ikke har lyst å lære deg koding (anbefaler deg å gjøre det) kan du ta en titt på programmet Dreamweaver. Lenke til kommentar
Crazymonkey Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg har funne en guide på HTML må, tror jeg skal prøve å lære meg det! Lenke til kommentar
anneb Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg har funne en guide på HTML må, tror jeg skal prøve å lære meg det! 6319228[/snapback] mm. office fungerer f.eks ikke på mac, siden blir liggende flatt som pdf-lignende sider og nesten ingen linker fungerer Lenke til kommentar
Akerbak Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Jeg har funne en guide på HTML må, tror jeg skal prøve å lære meg det! 6319228[/snapback] Hadde bare alle hatt den innstillinga!! Lenke til kommentar
Crazymonkey Skrevet 18. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2006 Det vil nok ta si tid, men ska nok få opp en glimrende hjemmside til slutt Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 ja, det tar sin tid. Jeg har øvet meg i en god stund nå. Og jeg kan ikke halvparten. (tror ikke det er mange her som kan det heller ) Lenke til kommentar
Hydrokortison Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Noken som veit korleis eg kan legge til lydklipp i office publisher 2007? Eg skal lage heimeside til bandet "Nivlheim", og skal legge ut noke nye låter. Eg har foreløpig denne sida: Nivlheim Håper på svar Mvh Hydokortison Endret 29. november 2007 av Hydrokortison Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 ja, det tar sin tid. Jeg har øvet meg i en god stund nå. Og jeg kan ikke halvparten. (tror ikke det er mange her som kan det heller ) Jo. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Html er et av de enkleste prog. språk man kan lære seg... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Nå er det jo ikke et programmeringsspråk heller. Et språk, ja, men ikke et programmeringsspråk. Det er et oppmarkeringsspråk, og det er en vesentlig forskjell på det og et programmeringsspråk. Hvis du vil lære deg HTML ordentlig, foreslår jeg htmldog.com, hvis dere ikke hadde funnet frem til den selv. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noken som veit (...) Jeg regner med at du ikke har sett at denne tråden er over atten måneder gammel. Kanskje det lureste hadde vært å lage en ny tråd med kun ditt eget spørsmål? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Noken som veit (...) Jeg regner med at du ikke har sett at denne tråden er over atten måneder gammel. Kanskje det lureste hadde vært å lage en ny tråd med kun ditt eget spørsmål? Støttes. Tråden stenges, for oversiktlighetens skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg