Gå til innhold

Hvilket 7900 GT?

snarius

Anbefalte innlegg

Heisann

Skal kanskje kjøpe meg et nytt skjermkort snart. Tror da det blir et 7900 GT siden de er billige nå for tida. Hvilket bør jeg da gå for (eller er det det samme)?

Jeg fann det fra 3 ulike produsenter til omtrent samme pris. Skal jeg kjøpe DETTE fra Gigabyte, eller DETTE fra MSI, eller kanskje DETTE fra Club3D?

EDIT: Gjerne ta med evt. fraktpriser og leveringstider i de ulike butikkene hvis noen har peiling på dette.

Endret av Imperivm_Romanvm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
XFX sine er bråkete.

6316238[/snapback]

Bra å vite det da :)

Men viftene til korta eg lista er omtrent like?

6316364[/snapback]

Tja, det skulle de være. Snakker av erfaring ang. den XFX-vifta. Blir nok ny kjøler på meg snart. Knall kort, forresten! ;)

Endret av Marius E
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

frakten kommer jo helt an på hvor i landet du kommer fra... PSData ligger i Arendal... de fleste steder går til ca 70kr tenker jeg...

Lenke til kommentar

Det var en god pris. Har eit spørsmål som er litt off-topic. Noken som veit kva som er gale med signaturen min? Koffor har den blitt slik av seg sjøl? (har aldri hatt 7 linjer som eg kan hugse)

Endret av Imperivm_Romanvm
Lenke til kommentar
Det var en god pris. Har eit spørsmål som er litt off-topic. Noken som veit kva som er gale med signaturen min? Koffor har den blitt slik av seg sjøl? (har aldri hatt 7 linjer som eg kan hugse)

6316570[/snapback]

Det er en moderatoredit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...