Fractal Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Lurer bare på om det er noen med Asus A8N32-sli Deluxe hovedkort som har lagt inn Vista? Sliter fryktelig med S-ata driverne til dette kortet. Har prøvd med usb minnepinne, får opp driverne når jeg trykker "Load Drivers" velger de, men vista feiler i boot av os'et hver gang likevel. Den finner ikke harddisken som Vista ligger på. Endret 15. juni 2006 av Fractal Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Er det 3112 controllern du har? Jeg har vista drivere til den hvis du trenger. Lenke til kommentar
Fractal Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Nope desverre, den ber om 3132 driveren, kanskje det bare ikke er laget noen driver som er kompitabel enda. Endret 16. juni 2006 av Fractal Lenke til kommentar
Devlish Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Skulle funke greit med vanlige XP drivere prøv det funka fint for 3114 og 3112 i allefall Lenke til kommentar
salah Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hvi du har installasjonsfila for driverne og ikke bare driverfilene, kan du jo velge å installere som en XP-program. Skal funke det også tror jeg, selv om jeg ikke har prøvd før. Lenke til kommentar
jj_ Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Jeg har et Asus A7N8X-Deluxe hk med en Sil 3112 SATARaid kontroller, men klarer ikke å få installasjonsprogrammet til vista til å finne S-ATA harddisken som er koblet på Jeg har prøvd å laste ned masse drivere, men selv om jeg laster disse inn i installasjonsprogrammet dukker ikke hdd-en opp blant valgene. Jeg får beskjed om at driverne ikke passer til min hw, men det skjønner jeg ikke kan stemme... Noen som har en ide? Endret 19. oktober 2006 av jj_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå