The Norwegian Pikie Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 paintball og Elvepadling. Elvepadling er så ekstremt og artig, desuten er det enormt bra trening for overkroppen, så springer du beina av deg i paintball. Vist du setter deg litt inn i padle miljøet vil du også få mange kontakter og venner. Desuten kommer du til å reiser en del og ha det kult.. Du kan jo også skaffe deg en jobb som du tror kan være artig eller lærerik, så får du litt penger også. Ellers var det mange gode forslag her. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 - Klatring - Sykling - Bading - Tur i naturen med venner Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Trampoline og rollerblades har fått meg ut av huset i det siste ihvertfall. 6318444[/snapback] på en gang ? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Trampoline og rollerblades har fått meg ut av huset i det siste ihvertfall. 6318444[/snapback] på en gang ? 6319533[/snapback] Det var ikke det jeg mente, men jeg har prøvd det også, ja. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 RC-biler er en fun ting og holde på med. Morsomt for de som er for mye geeks. Delene kan kjøpes på Norwegian Modellers. Du bør også ta en tur til butikken og spørre om råd og tips. Har hørt at det er best å starte på elektro bil, men jeg gikk rett på fuel. Startet med en AX-5 1/8 fuel buggy. Jeg kjøpte den brukt for 3000 med nesten ny 2.2hk halvt innkjørt motor. Har ingen bra bilder ennå, siden den har stått stille i 2 år etter at en aksling brakk. Har siden ikke mekka på den, så jeg har bare kjørt litt med mine 2 el TC3 1/10 street biler. Må ta og kjøpe ny aksel en dag så jeg får kommet meg ut og kjøre litt RC i RL. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Støtter forslaget om å lære å spille et instrument. Det er aldri for seint å begynne med det, selv om det ofte kan være et slit i starten om man er lite musikalsk av seg (desverre snakker jeg ikke av egen erfaring, men vet om mange som gir opp pga det, og noen få som overvinner det). Er lite som er mer moro enn å spille i band med andre, lage musikk selv, eller bare covre yndlinglåtene . Synes jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå