Thewiz Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Nå har det kommet til et punkt at jeg er møkk lei av å sitte inne på pcen dag ut og dag inn. Nå vil jeg finne meg noe annet å bedrive fritiden min med, bruker alt for mye tid foran pcen. Det er 1 1/2 uke igjen av skoleåret, så til sommeren vil jeg finne på noe spennende. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
JensAndreas Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hvis du ikke trener fra før av kan du begynne nå.... Eller no:P Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Modellflyging, selvfølgelig 6315828[/snapback] eller monstertruck. sjekk Tower Hobbies for både fly, heli, båt og bil. eller så kan du plante grønnsaker i vinduskarmen. tomatplante Lenke til kommentar
kcobain Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Begynn å trene, styrke og jogging. Det kommer du ikke til å angre på. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Trening og dykking. Kom til oslo så kan du bli med på dykk Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Noen som har noen forslag? Ring en venn. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Har begynt på en det prosjekter jeg. ofte ute å spiller fotball for tiden. Ballbinge er morro Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 En jobb slår alle forslaga her Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Begynn å spille et instrument! =D Trommer, gitar, bassgitar, keyboard etc. =) Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Gå til anskaffelse av et kamera, bruk sommeren til og gå i naturen og ta (fine) bilder. Når høsten kommer kan du sette deg ned med dataen (som du har savnet ) og redigere dem? På denne måten får du kommet deg ut, og får noe og jobbe med når høsten kommer. Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Det er sommer. Trenger jeg si mer? Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 get a girlfirend. hvis du alerede har en burde du finne på noe sammen med henne. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Begynn å tren og spill gitar, problem solved. Endret 16. juni 2006 av KompleX Lenke til kommentar
Even. Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Modellflyging, selvfølgelig 6315828[/snapback] eller så kan du plante grønnsaker i vinduskarmen. tomatplante 6316037[/snapback] Eller Opiumsvalmuer, hamp eller en liten kokabusk i hagen? Så kan du tjene litt penger med det samme? Fra spøk til Henning: * Begynne å trene. Enten på treningssenter eller på idrettslag. * Begynne ed en annen "nerdete" hobby som tegning, hifi eller modellbygging. * Begynne å spille et instrument Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Begynn å trene, finn på noe med venner, skaff deg en jobb. Dra ut strømledningen på PCen og bruk den kun i ytterste nødstilfelle, så skal du se at du kommer til å ha fått tilbake interessen for PC til høsten. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 16. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2006 Mange gode forslag her Trekker vel ut strømkabelen på pcen når sommeren kommer også får jeg vel begynne å trene litt. Dame har jeg ikke (ennå), men det ordner vi Fortsett med gode forslag Lenke til kommentar
araziel Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Støtter opp om dykking, det er konge. Ta dykkerkurs og få dykkersertifikat. Ofte arrangerer jo klubbene masse turer og greier også. Kjempeskøy Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Henger meg på de som synes modellbiler er noe å starte med! Er selv komt i et miljø der vi (nå snart) skal bygge bane der vi kjører bil. Spennende! Artig når du kan være med på å skape noe som kan gi deg og andre noe å gjøre på fritiden. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 Trampoline og rollerblades har fått meg ut av huset i det siste ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå