noenmoen Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 som du ser så har jeg ingen personlig bilde... d er fordi d ikke kommer fram selv om bildet jeg har lasta opp er under 100x100 px og tar mindre enn 20 kb plass... har prøvd med forskjellige formater men til ingen nytte... håper noen eller noe kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Joda, ditt personlige bilete funker fint det, men du blander nok med avatar. Personlig bilete er det du kan sjå ved å gå inn i profilen til eit medlem, det vil då være lokalisert til høgre i profilen, trykker du på nicket ditt vil du sjå det personlige biletet som du har lagt inn. Avatar er det biletet som du ser under kallenavnet i eit innlegg, som i mitt. Om du tar turen inn i kontrollpanelet og klikker deg inn på Rediger avatarinnstillinger kan du velge avatar. Pass på at det her er 80x80 og under 6kB som er grensa. Endret 15. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 15. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2006 Joda, ditt personlige bilete funker fint det, men du blander nok med avatar. Personlig bilete er det du kan sjå ved å gå inn i profilen til eit medlem, det vil då være lokalisert til høgre i profilen, trykker du på nicket ditt vil du sjå det personlige biletet som du har lagt inn. Avatar er det biletet som du ser under kallenavnet i eit innlegg, som i mitt. Om du tar turen inn i kontrollpanelet og klikker deg inn på Rediger avatarinnstillinger kan du velge avatar. Pass på at det her er 80x80 og under 6kB som er grensa. 6315759[/snapback] DO'H! liten feil der menne takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg